Goodiebox.nl

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 16:21

Ik zat vandaag lekker even te scrollen op Facebook tot ik deze site tegen kwam:

https://www.goodiebox.nl

Het lijkt me zó leuk!! Je krijgt dus elke maand een mooi gekleurde box met beauty producten afgestemd op jou huidtype, huid- haar- en oogkleur. Er zitten 5 tot 7 producten per keer in. Je betaalt €19.95, de waarde is minimaal €80!de box is per maand opzegbaar.

Ik heb me dus net aangemeld. Zijn er mensen die bekend zijn met dit concept?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-06-18 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast

Spoiler:
kiekeboe


Anoniem

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 16:25

Ik zie dat de waarde maximaal 69 euro is. Mij lijkt het niks, omdat het vaak veel ruimte inneemt.
Ook valt dit onder spam. :Y)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 16:28

Ik ben wel benieuwd naar je ervaring eigenlijk omdat, zoals hierboven staat, dit vaak onder spam valt. Verder vind ik het zelf ook heel leuk maar durf ik het dus vanwege bovenstaande reden niet.

Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:09

Er is een hele tijd een lang lopend topic over die boxen geweest. Conclusie: veel herhaling en bende.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 17:11

lotthje schreef:
Ik ben wel benieuwd naar je ervaring eigenlijk omdat, zoals hierboven staat, dit vaak onder spam valt. Verder vind ik het zelf ook heel leuk maar durf ik het dus vanwege bovenstaande reden niet.


Vond veel positieve reacties. Dus heb t erop gewaagd!

Spoiler:
kiekeboe

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 17:11

lieveli schreef:
Er is een hele tijd een lang lopend topic over die boxen geweest. Conclusie: veel herhaling en bende.


Oh... hmmm. Ik kijk t even aan. Tis gelukkig maandelijks opzegbaar dus als ik het niks vind heb ik het snel weer opgezegd!

Spoiler:
kiekeboe

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 19:09

Ik volg dit even. Ben benieuwd!

Enjoy the little things in life.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 22:04

Als het goed is komt hij dinsdag binnen ! *\o/*

Spoiler:
kiekeboe

Tazzey
Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:10

Er zijn tientallen van dit soort boxen geweest en ze verdwijnen net zo snel als dat ze gekomen zijn. Je krijgt vaak goedkope merken, die hoge prijs zetten ze neer maar de producten zijn vrijwel altijd vele malen goedkoper te koop. Ik heb wel beschimmelde producten gehad. Of een blush kwast die een waarde van €58 zou hebben terwijl je bij de Action voor €1 een kwalitatief beter kwast hebt.

Ik begin er niet meer aan. Na beschimmelde, kapotte en zelfs gebruikte producten was ik er klaar mee.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 22:30

Tazzey schreef:
Er zijn tientallen van dit soort boxen geweest en ze verdwijnen net zo snel als dat ze gekomen zijn. Je krijgt vaak goedkope merken, die hoge prijs zetten ze neer maar de producten zijn vrijwel altijd vele malen goedkoper te koop. Ik heb wel beschimmelde producten gehad. Of een blush kwast die een waarde van €58 zou hebben terwijl je bij de Action voor €1 een kwalitatief beter kwast hebt.

Ik begin er niet meer aan. Na beschimmelde, kapotte en zelfs gebruikte producten was ik er klaar mee.


Heb je het nu specifiek over deze box of niet ?

Spoiler:
kiekeboe

mvdbijl

Berichten: 3662
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:32

Mijn nichtje werkte bij een bedrijf die dit deed..

De prijzen zuigen ze uit hun duim en producten krijgen ze gratis of kopen ze heel goedkoop in omdat er wat mee is. Zaten producten bij die dan zogenaamd 24.95 zijn maar bij de kruidvat 1.99 :')

Ben benieuwd naar jou ervaring..

Tazzey
Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:44

marit2403 schreef:
Tazzey schreef:
Er zijn tientallen van dit soort boxen geweest en ze verdwijnen net zo snel als dat ze gekomen zijn. Je krijgt vaak goedkope merken, die hoge prijs zetten ze neer maar de producten zijn vrijwel altijd vele malen goedkoper te koop. Ik heb wel beschimmelde producten gehad. Of een blush kwast die een waarde van €58 zou hebben terwijl je bij de Action voor €1 een kwalitatief beter kwast hebt.

Ik begin er niet meer aan. Na beschimmelde, kapotte en zelfs gebruikte producten was ik er klaar mee.


Heb je het nu specifiek over deze box of niet ?


Onder andere ja. Het is allemaal een pot nat. Wat mvdbijl verteld is echt waar. Als blogger heb ik bij bepaalde boxen zelfs een verhaaltje gekregen wat ik wel en niet mocht vertellen. (Die heb ik nooit op de blog gezet uiteraard).

Brainless

Berichten: 29656
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:00

marit2403 schreef:
Btw. Als iemand enthousiast is, stuur me een pb. Je kan via mij een kortingscode van 50% krijgen!


Citaat:
Als je je vriendin uitnodigt krijgt ze dan ook 50% korting op haar eerste GOODIEBOX. Jij krijgt 169 GOODIEPOINTS omdat we je super dankbaar zijn. Dat betekent dat als je twee vriendinnen uitnodigt en zij ook member worden, jij een gratis GOODIEBOX krijgt!

Dus alleen om jou te spekken?!

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:07

Nee Brainless. Niet alleen zijzelf maar degene krijgt 50% korting. Dus een box voor een tientje. :)*

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Brainless

Berichten: 29656
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:18

SavannahNx schreef:
Nee Brainless. Niet alleen zijzelf maar degene krijgt 50% korting. Dus een box voor een tientje. :)*

Dat snap ik; maar bij 2 mensen die via haar bestellen krijgt zij een gratis box.

Daarnaast valt het echt tegen.
Een goedkope nagellak (rare kleur), een lippenbalsem (stick), een douchegel, een wimperkruller, 2 make-upkwasten, en een gezichtspoeder (met een kleur waar niemand hier in huis wat aan had).

De x erop; een gezichtstonic (100 ml), gezichtscreme (kleine tube), bodymilk, weer nagellak en (dit x een blikje) lipbalsem, en volgens mij een mascara en een 2-kleuren oogschaduw (blauw/grijs).

Echt het geld niet waard.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 23-06-18 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:20

Het zijn vaak restproducten.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 13:08

Brainless schreef:
marit2403 schreef:
Btw. Als iemand enthousiast is, stuur me een pb. Je kan via mij een kortingscode van 50% krijgen!


Citaat:
Als je je vriendin uitnodigt krijgt ze dan ook 50% korting op haar eerste GOODIEBOX. Jij krijgt 169 GOODIEPOINTS omdat we je super dankbaar zijn. Dat betekent dat als je twee vriendinnen uitnodigt en zij ook member worden, jij een gratis GOODIEBOX krijgt!

Dus alleen om jou te spekken?!



Om mij te spekken? Als je lid bent kun je vrienden of familie een code sturen met 50% korting. Ik ben zo aardig om dit te delen met bokkers.
Jammer dat je zo negatief bent. Tegenwoordig vaak te toon op bokt vind k. Je kan er niks op zetten of mensen beginnen alweer met hun gezeik :')

Spoiler:
kiekeboe

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 13:08

SavannahNx schreef:
Nee Brainless. Niet alleen zijzelf maar degene krijgt 50% korting. Dus een box voor een tientje. :)*


Ik krijg er geen korting voor.

Spoiler:
kiekeboe

Tazzey
Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:37

Je krijgt er wel punten voor waardoor je een gratis box kunt krijgen, ik denk dat ze daarover vallen en dat snap ik ergens wel.


Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19216
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:45

Tazzey schreef:
Je krijgt er wel punten voor waardoor je een gratis box kunt krijgen, ik denk dat ze daarover vallen en dat snap ik ergens wel.


Wat maakt dat nou uit? Jij 50% korting, zij punten en uiteindelijk gratis box. Als je dat niet wilt meld je je lekker aan voor de volle prijs, ook goed toch. Wat een gemiep.

Tazzey
Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:53

Ik ben er niet over begonnen hè!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Goodiebox.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:55

Toch had jij er best weleens leuk spul tussen zitten toch taz?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 14:21

Ik heb zelf de Sephora Play box, die kost maar een tientje en daar zitten 5 mini's in. Wel altijd goede merken als Urban Decay, Too Faced, Anastasia Beverly Hills, etc.

Hier heb je echter niks aan want volgens mij is het alleen nog maar in de US _O-

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19216
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 14:23

Tazzey schreef:
Ik ben er niet over begonnen hè!



Sorry, het was algemeen bedoeld. :D

Tazzey
Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 14:58

LadyMadonna schreef:
Toch had jij er best weleens leuk spul tussen zitten toch taz?


In de allereerste boxen zat inderdaad leuk spul alleen heeft dat niet lang geduurd. Die boxen bestonden hooguit een paar maanden en dan redden ze het niet meer. Tegenwoordig zit er voornamelijk afgedankt/afgekeurd spul in waardoor je €20 betaald voor een doosje troep dat opgeteld misschien net €2,50 waard is.
Ik heb de boxen dan ook al een hele lange tijd niet meer op de blog gehad. Ik heb in een Goodiebox eens een gebruikte lipstick gehad en een crèmetje waar de schimmel al op zat. :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, Nathalie__ en 27 bezoekers