Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:55

Ik heb me geergerd aan mijn rugpijn, zenuw ingeklemd waardoor ik de hele dag met pijn gelopen heb. (ik heb gelopen of ik moest plassen). Enja, ik werk in de handel. De hele dag lopen en waren inruimen..

Hopelijk morgen beter..



Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 09:15

ik baal ervan dat ik in middle of nowwere woon en hier dus geen bus rijd waar ik vanmiddag heen moet.. en dan ga ik Maar met trein, ja moet dan 4 km lopen.. echt niet.. ik moet al iedere dag naar het werk lopen omdat mijn Auto slooprijp is.. ik zie nu echt niet in dat die 4 km te doen is, nadat ik weer terug rijd moet ik ook nog 4 km lopen.. ja daag… ik baal als een stekker Maar helaas kann ik zo niet naar werk komen (bijbaantje).

en dan moet ik mijn bijbaantje compleet afzeggen omdat ik zonder Auto daar echt niet 1 2 3 er ben .. en met fiets ga ik geen 30 min en Meer... mijn fiets is niet voor bergen gemaakt, alleen voor in het dorp,..

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Froukje, IASCrawler, Rossfechten, Sannum en 43 bezoekers