Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:24

Haha :')
Zat al te kijken of ik ergens in de bosjes kon :=
Gelukkig kwamen ze nog net optijd om de deur open te maken :')

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:30

Dat iemand de spiegel van m'n auto eraf heeft gereden...

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 00:07

Aan iemand die een half keukenblok,kerstboom en andere zooi in de sloot heeft gedumpt.Morgen de gemeente maar bellen.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 03:49

Hoe beroerd ik slaap de afgelopen tijd. Geloof dat ik meer wakker ben ‘s nachts dan dat ik slaap

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 05:04

Dat is gisteren te laat naar bed ben gegaan en dus heel vroeg moest beginnen. :')

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 05:17

Aan die mug die mij op een hele onchristelijke plek gestoken heeft... _-:(

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:18

Benthhh schreef:
Dat de tijd zo snel gaat, en dat je hem niet even stil kan zetten op sommige momenten.


Hier ben ik t helemaal mee eens

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:45

Dat Ik hooguit maar twee uur slaap achter elkaar heb gehad en nu een zombie ben met wallen tot aan de grond en barstende hoofdpijn _-:(

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 08:41

Ik heb helemaal geen zin in vandaag. Of morgen. Of zondag. Terwijl het een weekend vol is met ‘leuke’ dingen.

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 12:55

Dat ik niet gek ben en mn vrachtauto dus wel echt ergens een probleem heeft.
Nu is alleen nog de vraag waar dan

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:03

Aan mijn leerlingen.

700 keer zeggen dat ze in een stiltelokaal zitten, en nog steeds uitgebreid gaan overleggen :')
Verder zijn ze wel lief

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:46

Dat door dit weer de spitskolen te hard zijn gegaan en ik nu 3 stuks heb om op te eten/blancheren. En ik nu voor de 2de keer spitskool eet. :')

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:42

Dat ik (derde keer geloof ik oeps...) een email krijg dat ik een afspraak moet maken bij de tandarts (gruwelijk hekel aan.. niet de tandarts zelf, da's een aardige vent. maar gewoon. die stoel... controle blegh)… ik dus nu meteen denk OK OK weet je wat, zenuwen opzij, diepe zucht, hoppa agenda erbij en direkt bellen (dus echt binnen een minuut na die email)...

… ZIJN ZE ER NIET!! -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:44

Dat ik geen goedkoop ticket kan vinden. Ze zijn allemaal duur en allemaal een overstap en minstens 10 uur onderweg voor een poedersuiker van 6 uur..

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 16:22

Ik betaal in m'n servicekosten ook voor glazen wassen... kwamen ze vandaag langs. 'Glazen wassen' is dus met een slang op het raam spuiten en weer verder >;)

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 22:34

Dat ik net heel gezellig met dochter (13) Speed zat te kijken.... en dat ze die van mij af mocht zien..

tot we erachter kwamen dat er dus gewoon weer lekker nieuws en Show-nieuws tussendoorkomt en dan om 23:10 de laatste (en dus spannendste) 20 minuten uitgezonden gaan worden... Ja echt heeeeuuuulll leuk... Dochter dus nu toch maar naar bed en daar balen wij dus beiden van... Bedankt SBS6 voor het verkl*ten van een leuke meidenavondje...

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 22:38

Zilfstar schreef:
Dat ik net heel gezellig met dochter (13) Speed zat te kijken.... en dat ze die van mij af mocht zien..

tot we erachter kwamen dat er dus gewoon weer lekker nieuws en Show-nieuws tussendoorkomt en dan om 23:10 de laatste (en dus spannendste) 20 minuten uitgezonden gaan worden... Ja echt heeeeuuuulll leuk... Dochter dus nu toch maar naar bed en daar balen wij dus beiden van... Bedankt SBS6 voor het verkl*ten van een leuke meidenavondje...

Zo begrijpelijk! Ik vind het ook ontzettend vervelend dat SBS dat doet -O- Zit je net lekker in de film...''nieuws'' er tussendoor. Zeker met een meidenavondje die jullie hadden komt het dan ongelegen :c

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 23:38

Tigress schreef:
Zilfstar schreef:
Dat ik net heel gezellig met dochter (13) Speed zat te kijken.... en dat ze die van mij af mocht zien..

tot we erachter kwamen dat er dus gewoon weer lekker nieuws en Show-nieuws tussendoorkomt en dan om 23:10 de laatste (en dus spannendste) 20 minuten uitgezonden gaan worden... Ja echt heeeeuuuulll leuk... Dochter dus nu toch maar naar bed en daar balen wij dus beiden van... Bedankt SBS6 voor het verkl*ten van een leuke meidenavondje...

Zo begrijpelijk! Ik vind het ook ontzettend vervelend dat SBS dat doet -O- Zit je net lekker in de film...''nieuws'' er tussendoor. Zeker met een meidenavondje die jullie hadden komt het dan ongelegen :c


Ik had net ook al hetzelfde, maar goed, dan maar even op Bokt spieken...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 01:28

Dat ik al 4 maand bezig was met contact te zoeken met een collega van mijn vriend, ivm een verrassingsfeesr voor mijn vriend zijn verjaardag. In die 4,5 maand nooit reactie gekregen. Krijg ik nu net bericht: Sorry voor de late reactie, mijn vriendin en ik komen mee naar zowel de karting als de bbq. Tot straks.

Tot straks inderdaad, want het feest begint om 14.30 deze middag!

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 07:50

Wauw.. Dat is wel echt een hele late reactie..
Kunnen ze nog wel mee dan?

Mando

Berichten: 15686
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 08:04

Ik zou terug appen
Sorry aangezien ik in 4,5 maand geen reactie heb ontvangen hebben we ook niet op 2 man extra gerekend.

Sommige mensen... grrrr

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 08:34

De bbq maakt mij nog niet echt uit. Normaal moet er vlees genoeg zijn. Maar die karting... Is opeens een €70 extra die ik nog ergens vandaan mag toveren, als er uberhaupt nog plaats is want er is niet gereserveerd voor zoveel personen.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 08:38

Dan gewoon maar doorgeven dat karting niet kan wegens niet tijdig aanmelden waardoor er niet gereserveerd is. Hadden ze maar eerder moeten reageren.

Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 09:14

Ja je bent gek als je ze mee laat doen.. Hun probleem, niet de jouwe.

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 10:15

ik baal ervan dat ik in middle of nowwere woon en hier dus geen bus rijd waar ik vanmiddag heen moet.. en dan ga ik Maar met trein, ja moet dan 4 km lopen.. echt niet.. ik moet al iedere dag naar het werk lopen omdat mijn Auto slooprijp is.. ik zie nu echt niet in dat die 4 km te doen is, nadat ik weer terug rijd moet ik ook nog 4 km lopen.. ja daag… ik baal als een stekker Maar helaas kann ik zo niet naar werk komen (bijbaantje).

en dan moet ik mijn bijbaantje compleet afzeggen omdat ik zonder Auto daar echt niet 1 2 3 er ben .. en met fiets ga ik geen 30 min en Meer... mijn fiets is niet voor bergen gemaakt, alleen voor in het dorp,..