[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:29

Ik zie heel veel hakken langskomen... ben toch niet de enige die bijna alleen sneakers draagt? :')
Vind mezelf lang genoeg

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:30

AlwaysH schreef:
Ik zie heel veel hakken langskomen... ben toch niet de enige die bijna alleen sneakers draagt? :')
Vind mezelf lang genoeg

Ik ben 1.88 dus loop op Air Max, Vans of Docs. Heb een tijd geprobeerd af en toe op hakken te lopen omdat ik dacht dat het 'moest' maar nee. Als ik fancy schoenen moet dragen heb ik een paar mooie laarsjes of loafers.

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:32

Ik ben 172 maar draag toch echt het liefst hakken van een centimeter of 10 :o

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:35

Anoniem schreef:
Ik ben 172 maar draag toch echt het liefst hakken van een centimeter of 10 :o


Nou ik niet hoor met mijn 1.74m....

Voel me girly genoeg zonder, al ben ik neer casual/stoer/hipster :j
Daarnaast houd ik er niet van om boven mannen uit te steken. Vooral mn vriendje :')

Heb wel puma’s waar een iets dikkere zool onder zit.

Edit: heb wel aardig wat hakken vind ik, maargoed, houd van mn sneakertjes <3

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:37

Voor mij ook niet om mij "girly" te voelen ofzo, dat ben ik ook totaal niet namelijk. Maar ik vind het fijner lopen, en echt ontzettend mooi :)
Dat ik boven mannen uitsteek is niet mijn probleem, daar ga ik dan ook echt geen rekening mee houden :') (nee, ook niet bij m'n vriend. Ik draag wat ik wil dragen ;) )

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:38

Ik hou van hakken! Vind ze mooi en vrouwlijk en het past bij mijn stijl. Toch draag ik meestal enkel laarsjes vanwege practische redenen. Ik heb wel pas een paar mooie simpele zwarte gekocht die ga ik zeker vaak dragen!

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41334
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:40

Es_ther schreef:
Gefeliciteerd met de kleine!

Gave rok San! Vind persoonlijk het doorschijnende niet zo mooi, maar dat is smaak!

Merci :D. En dat mag natuurlijk!

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:41

Enkel laarsjes vind ik minstens net zo onprettig, te girly. :o

@Dreamy, nee snap ik, maar het is natuurlijk wel vrouwlijk, waha. En tja, ik wel, voel me daar erg onprettig bij.
Een hak onder tot tien cm houdt mij wel onder mijn vriend trouwens. Maar toch, voel me fijn als ik een stuk kleiner ben. _O-

Als ik niet veel hoef te lopen, met kerst ofzo, vind ik hakken wel leuk er bij!

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41334
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:43

Ik ben 1.60. Ik woon in mijn hakken als ik niet hoef te werken.

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:47

Resoect voor jullie :') Vind ze alles behalve lekker lopen en mn achillespezen kunnen er ook niet tegen (helaas?)

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Mama3
Berichten: 1795
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:59

Leuke jumpsuit Dizzy!
En eileiomare gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje.

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 17:07

Ik ben 1.83cm en draag vrijwel dagelijks hakken van 6-12 cm :Y) Ik vind het ook heel mooi.

We saw brilliance when the world was asleep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 17:11

Gefeliciteerd Elei!
Ik loop ook bijna elke dag op hakken, vind het netjes staan en kan er makkelijk op lopen. Maar ik ben ook maar net 1,60, anders ben ik zo klein :') Op mijn werk moet ik wel op platte schoenen dragen, dus die afwisseling is wel fijn voor mijn voeten. :)

Mijn outfit voor een dagje stage :) Lekker vage foto maar mijn spiegel is van de kast gevallen _O-

Afbeelding


Blazer: only
Shirt: mango
Broek: Didi
Pumps: van haren
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-06-18 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 17:11

Ik ben 1.79 en ik draag nooit hakken. Altijd sneakers en soms enkellaarsjes zonder hak, Chelsea boots enzo.

Live free <3 [o]

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:11

Grappig om te lezen. Hebben jullie geen last van korte achillespezen?

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:28

Ik loop altijd op platte schoenen. En ik ben 1,60.
Hou niet van hakken!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:44

Ik draag wel hakken af en toe. Dan wel blokhakken en niet hoger dan 6cm. Vind het zelf nou niet geweldig zitten, en daarbij heb ik een voetaandoening (hallux valgus als ik het goed schrijf) waardoor een bot uitsteeksel naast mn schoen “hangt” als ik open schoenen draag. Dichte schoenen gaan ook niet allemaal even makkelijk aangezien dat drukt op het bot uitsteeksel en dat doet ontzettend zeer na een dag lopen of het nou dichte of open schoenen zijn, ik heb er eigenlijk altijd last van en pijn aan. Je ziet het uitsteeksel ook door mn schoen heen.. vreselijk.. Mijn moeder en oma hebben het ook en weg laten snijden is een operatie die helaas niet vergoed word dus ik loop praktisch vanaf nu mn hele leven met pijn..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Mama3
Berichten: 1795
Geregistreerd: 04-06-14

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:11

Ik liep altijd op hakken. Maar daar is door een aanrijding helaas een einde aan gekomen. Voor mij dus voor altijd platte schoenen. Dit moeten eigenlijk hoge schoenen met voldoende ondersteuning en demping zijn, maar daar past geen enkel jurkje bij dus hou ik me daar niet altijd aan. Vooral in de zomer vindt ik het lastig bij mijn zomerjurkjes

Mama3
Berichten: 1795
Geregistreerd: 04-06-14

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:12

@ Savannah; mijn buurvrouw heeft het aan beide voeten. Eentje geopereerd maar meer pijn en klachten aan over gehouden. Dus die andere voet doet ze niet. Zij kreeg het overigens wel vergoed vorig jaar

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:16

Ik zou meer hakken willen dragen, maar krijg altijd pijn in m’n voeten :P

Neem een kijkje in mijn kledingkast op Vinted: https://www.vinted.nl/member/33677517-fie28

                        • Bambi & Bandiet <3

Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:58

Wow dat is echt zuur Savannah! Misschien toch er dan iets aan laten doen later?

Ik vind jouw outfits ook altijd heel mooi San <3 Super vrouwelijk. Ik ben 1,75 en loop ook bijna nooit op hakken, ondanks dat het zelfs makkelijk naast mijn vriend kan want die is 1,96. :D
Ik vind ze prachtig maar onhandig. Laat mij maar lekker in mn sneakers huppelen en dom doen!

Dit jurkje heb ik al eeuwen, maar blijft een fijn ding <3 met gewoon slippertjes eronder.
Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:02

Mijn kuitspieren zijn veel en veelte kort door jaren hoog niveau turnen (lees; bijna alleen maar op m'n tenen lopen) dus op hakken lopen is voor mij letterlijk fijner dan op gympen :=

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:59

Van harte Elei!!! Je lijf ziet er goed uit! :D

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:03

SavannahNx schreef:
Ik draag wel hakken af en toe. Dan wel blokhakken en niet hoger dan 6cm. Vind het zelf nou niet geweldig zitten, en daarbij heb ik een voetaandoening (hallux valgus als ik het goed schrijf) waardoor een bot uitsteeksel naast mn schoen “hangt” als ik open schoenen draag. Dichte schoenen gaan ook niet allemaal even makkelijk aangezien dat drukt op het bot uitsteeksel en dat doet ontzettend zeer na een dag lopen of het nou dichte of open schoenen zijn, ik heb er eigenlijk altijd last van en pijn aan. Je ziet het uitsteeksel ook door mn schoen heen.. vreselijk.. Mijn moeder en oma hebben het ook en weg laten snijden is een operatie die helaas niet vergoed word dus ik loop praktisch vanaf nu mn hele leven met pijn..


Heb je steunzolen? Ik heb in augustus een afspraak bij de orthopedist om een datum vast te leggen voor deze operatie. Mijn oma en mama hebben het ook, maar zij hebben nooit pijn gehad, ik nu op amper 20 jaar wel al. Volgens de orthopedist was het gewricht bij mij al vergroeid waardoor steunzolen geen baat meer bieden, misschien kan het bij jou wel nog? En wordt het echt niet op een of andere manier vergoed? Die scheefstand wordt namelijk enkel erger en kan op termijn ook knie- en heup klachten gaan geven.

Ik lees ondertussen stilletjes mee en geniet van alle leuke outfits <3 Ik heb nog tot vrijdag examens dus loop heel de dag in chill-kleren rond, niet veel om te tonen dus :')

I hope your day is as nice as your butt! ;)


AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 00:11

Anoniem schreef:
Mijn kuitspieren zijn veel en veelte kort door jaren hoog niveau turnen (lees; bijna alleen maar op m'n tenen lopen) dus op hakken lopen is voor mij letterlijk fijner dan op gympen :=


Ik had dit vroeger ook en hierdoor heb je een verhoogde kans op je achillespees te scheuren/blesseren. Dus heb hiervoor fysiotherapie gehad. Haha

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, Astrid_Brann, Bielsje, C_estmoi, Charat, Dammie, DWitzel, Fair, Fly_high, GoogleAdsense, Hindo2, kaatje89, lovemyhorse1, MelissaV, Michelle_96, Nef1985, nicole_floor, Noor, Oehlala, Petra_O, sasja0705, Sica, winnetou4502, xLaraaj, YandexBot en 85 bezoekers