Gepersonaliseerd huwelijkscadeau

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:56

Wat super jammer dat het nog niet binnen is!

Ik had zaterdag een bruiloft en wilde geen geld geven. Was mijn beste vriendin en lig met haar altijd in een deuk. Het woord 'kersenpitje' heeft voor ons een hilarische betekenis. Ik heb ze dus twee kersenboompjes gegeven voor in de tuin! Is ook iets blijvends, dat vind ik heel leuk. (op de dag van te voren gekocht, wilde wel dat hij mooi bleef hahaha). Misschien heb je er nog iets aan, als het cadeautje niet op tijd binnen komt!

Ik wilde eerst een appelboom doen en dan een zoetsappig verhaal erbij met dat die net zo zou groeien als hun relatie en blablabla. Toch maar gekozen voor een kersenboompje omdat daar echt een betekenis aan zit haha!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 12-06-18 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

Re: Gepersonaliseerd huwelijkscadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:33

Ja dat geldboompje heb ik ook gezien op de bruiloft zaterdag, allemaal briefjes gevouwen in hartjes en vlindertjes, heel leuk! Was met een hele groep gedaan, dus hingen flink wat briefjes in!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie