Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 13:08

Ik wist niet hoe ik het anders kan noemen! Vandaag zou ik gezellig met een vriendin naar De Boet. Dat is een groot tuincentrum! Heel gezellig altijd! Nu komt het, als we bijna bij De Boet zijn gaat haar telefoon. Tot mijn verbazing neemt ze op en zet haar auto stil voor het zebrapad. Zie dit plaatje met ook nog een uitrit!
Afbeelding


Er kwam niemand om over te steken. Ik dacht huh? Ondertussen worden we ingehaald door auto’s, tot lange dubbele vrachtwagen leggers aan toe, terwijl Mn vriendin blijft bellen voor het zebrapad. Ik zeg voorzichtig zullen we gaan en kijk bedenkelijk! Nou ik moest Mn mond houden want zij was aan het bellen!

Ik zit helemaal niet lekker naast haar! Met auto s die geen overzicht hebben en overstekende mensen. Tot op het moment een auto haar inhaalt en zowat een overstekend stel schept! Ik ben kwaad op haar geworden en Mn vriendin zei: Stil ik heb de planning aan de lijn!” Ik ben boos uitgestapt (toen moest ze wel opgangen en gevraagd waar ze mee bezig is) toen werd zij boos! En ik natuurlijk ook! Ik wilde niet meer met haar mee terug.

Dus stap zo in de bus naar huis! Maar vraag me af of ik onredelijk ben! Ik heb zelf geen rijbewijs maar wel Mn theorie en vind het totaal onverantwoord!

Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? En wat doe je dan als bijrijder? Vind het soms zo lastig in sommige situaties!
Laatst bijgewerkt door MaiNat op 12-06-18 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 13:18

Nou ik was boos omdat ik al rustig had gevraagd zullen we gaan? Maar nee, ik mocht niet praten! Toen stak er een stel over die zowat geschept werd door een auto die haar vanachter inhaalde! Dat was voor mij de druppel en ben ik uitgestapt! Let wel we stonden er al 5 minuten en ik raakte geïrriteerd. Nu niet meer boos :)

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 13:27

Ze stond echt voor het zebrapad en dan minstens 5 minuten.. Niet op de stoep (dat kan daar ook niet) ik zit nu in de buurtbus naar huis en heb tijdens het wachten op de bus een terrasje genomen. Maar ben nooit echt uitgestapt bij iemand, dus voelt wel vreemd :=

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 13:30

Je voelt je toch medeverantwoordelijk voor haar actie! Ik wist ook niet hoe ik het kon oplossen.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 14:11

Inmiddels weer thuis :)
Natuurlijk ga ik dit wel uitpraten met haar, maar ben blij dat ik toch uitgestapt ben. Ik voelde me erg onprettig als bijrijder in deze situatie. Ik ben achteraf toch blij zo gehandeld te hebben. Ook al voelt het wel vreemd, vandaar ook dit topic.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 20:27

Klopt idd dat er weg werkzaamheden waren aan het begin van de straat! Zelfs een vrachtwagen met een dubbele oplegger, die daarvan van de wegwerkzaamheden vandaan kwam, passeerde ons toen ze voor het zebra pad bleef! Het is woensdag en het was inderdaad ook aardig druk met auto’s!

In zn situatie is het best lastig om te beslissen wat te doen kan ik zeggen! Helemaal omdat je toch hoopt dat ze snel ophangt! Toen ze dat echt niet van plan was en inmiddels toch zeker denk ik 5 minuten stond. Ben blij dat de meeste bokkers toch ook vinden dat dat niet kan!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 22:03

Ik zie het, het is inderdaad dinsdag! Ja, ze snauwde me de eerste keer niet af, maar wel zei ze zacht “Stil hou je mond! “ “Ik kan het anders niet verstaan! “
Toen dat stel bijna aangereden werd, was ik wel boos en interesseerde het mij niet dat ze nog steeds aan de lijn was! Daardoor moest ze ook wel ophangen!

En ja toen was ze boos omdat ik haar gesprek had gestoord en vond ze dat ik overdreven reageerde. Had geen zin in discussie, en had het al aangegeven dat ik me niet prettig voelde door bedenkelijk te kijken dus toen ben ik uitgestapt. Zij is hierna toen eindelijk gaan parkeren bij de Aldi. Daar zag ik haar weer bellen toen ik voorbij liep!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 22:33

Nou dat gebeurde dus ook! Een stel liep van de Boet naar de parkeerplaats, toen er net een auto wilde inhalen. Gelukkig kon die auto nog remmen.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-18 17:15

Nou ik heb mn vriendin gesproken hierover. Zij vindt dat ik gewoon had moeten uitstappen, zonder boos te worden. Ze is van mening dat het stoppen voor een zebrapad, minder erg is dan al rijdend doorbellen. Ze vond het zelf ook niet zo netjes om daar voor het zebrapad te parkeren, maar het was een belangrijk telefoontje! En dat het komt, omdat ik geen rijbewijs heb en het daarom niet goed kan inschatten. Ook vind ze het heel naar dat ik haar belangrijke telefoontje onderbrak en vind ze de situatie wel meevallen daar bij De Boet.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-18 18:14

Ja, ik snap ook dat uitpraten daarom gisteren ook niet lukte. Als iemand een telefoontje zo belangrijk vindt.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 16:27

@Coentjuh
Haha ja dat klopt! Vindt hem nog steeds erg leuk!

Ik hoop idd dat zij haar prioriteit niet bij haar mobiel meer legt en het theorieboek ook even naslaat.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, _Utah_, Avelienvd, DotBot, Dyphusion, estell__, Fenn, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, judithM, larapurdy, Levita, LiDi, MagicBullet, Marcato, MarjanB, Nathalie18x, Nescio18, RoronaZorro, Seventeen, Shetloveerrr, Steenbok12, thequeensmum, Toffeltje, willievdh, x_Rebecca, xLauLaUx en 56 bezoekers