Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:17

Ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Waarom niet meer bij haar in de auto? :=

Ik keur haar gedrag niet goed, maar beter zo dan rijden en bellen. Dat de inhalende auto de overstekende mensen niet zag is zijn probleem. Je moet goed kijken voor je inhaalt. :j

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:01

MairiMacBran schreef:
linnnh schreef:
Ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Waarom niet meer bij haar in de auto? :=

Ik keur haar gedrag niet goed, maar beter zo dan rijden en bellen. Dat de inhalende auto de overstekende mensen niet zag is zijn probleem. Je moet goed kijken voor je inhaalt. :j

Ik mag hopen dat het het CBR niet heeft behaagd jou van een rijbewijs te voorzien. Wat die vriendin deed is onomstotelijk ontzettend fout op meerdere fronten en daar valt niets aan te vergoelijken.

En waarom niet meer bij haar in de auto? Als iemand zich zo opstelt in het verkeer gok ik zomaar dat ze over het algemeen niet zo'n bijzonder verantwoordelijke chauffeur is en dit soort zaken vaker voorkomen. Op een gegeven moment is het dan wel klaar.

Mijn god, iets minder kan ook wel hoor.. Ik mag hopen dat jij je oordeel iets minder snel leert trekken. :=

Ik heb mijn rijbewijs, je hoeft me niets te vertellen over verkeersregels en hoe te handelen in het verkeer. Ik vergoeilijk niets wat vriendin gedaan heeft. Ik vind stoppen en bellen beter dan rijden en bellen. Niet bellen is natuurlijk het best.

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 07:05

Billy schreef:
linnnh schreef:
Mijn god, iets minder kan ook wel hoor.. Ik mag hopen dat jij je oordeel iets minder snel leert trekken. :=

Ik heb mijn rijbewijs, je hoeft me niets te vertellen over verkeersregels en hoe te handelen in het verkeer. Ik vergoeilijk niets wat vriendin gedaan heeft. Ik vind stoppen en bellen beter dan rijden en bellen. Niet bellen is natuurlijk het best.

Wat doe jij als je gebeld wordt op een snelweg? Ook gaan stilstaan want stilstaan is beter dan rijdend bellen?

Ja, even m'n alarmlichten aan en op de meest rechtse baan gaan staan. Dan hebben andere weggebruikers de andere banen nog over om eromheen te rijden.

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnh

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:40

_O-

Jullie zijn echt uiterst vermakelijk :') Tuurlijk ga ik niet stoppen zodra ik gebeld wordt en op de snelweg rijd. Mijn telefoon gaat op "automodus" waardoor inkomende oproepen en berichten automatisch beantwoord worden. Ik laat me niet afleiden. (https://www.interpolis.nl/lab/verkeer/r ... -automodus)

Hee nieuwsgierig aagje!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie