Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:13

Nou ik snap je wel, dat is echt de meest domme plek om stil te gaan staan.. :n Want idd, andere auto's hebben minder overzicht op het zebrapad en aan beide kanten in-/uitrit.. Ze had ook ff kunnen parkeren en dan terugbellen toch?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:15

MarliesV schreef:
Uhm, tja, je hebt gelijk. Vind het geen fatsoenlijke situatie om te gaan bellen.
Als je wilt bellen/opnemen dan zet je de auto maar op een parkeerplaats.

Maar om daar nu zo'n stampij om te maken of ruzie met elkaar. Dat snap ik niet.

Waarom ben je boos? Om het bellen? Om de houding van je vriendin? Voel je je niet serieus genomen?

Snap het boos zijn/ruzie maken niet eigenlijk, komt erg kinderachtig over.


Nah, als ze het aangeeft en een snauw krijgt.. :n TS zit er wel naast en ziet het allemaal gebeuren, ik was ook niet zo aardig geweest :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:19

linnnh schreef:
Ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Waarom niet meer bij haar in de auto? :=

Ik keur haar gedrag niet goed, maar beter zo dan rijden en bellen. Dat de inhalende auto de overstekende mensen niet zag is zijn probleem. Je moet goed kijken voor je inhaalt. :j


Wat een onzin :n Je mag niet eens op die plek stilstaan en eerlijk, ze had nóg beter wel kunnen opnemen en doorrijden.. Dit was echt de slechtste van 3 opties :n

Anoniem

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:25

Ze krijgt jullie allemaal wel mooi op de kast iig :') Ik geloof er geen barst van ;)

Anoniem

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:21

Maar dan is het niet de bedoeling om je andere kind los te laten lopen daar.. Levensgevaarlijk :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:32

Anoniem schreef:
Relaxed schreef:
Maar dan is het niet de bedoeling om je andere kind los te laten lopen daar.. Levensgevaarlijk :n

Die moeten hoe dan ook niet loslopen. Nergens. :Y)


Eens, maar dat mogen we hier niet zeggen denk ik :') Als mijn neefje irritant doet zeg ik wel eens, ga maar op de snelweg spelen.. Wordt mijn zusje boos :+

Anoniem

Re: Verkeersinzicht, nu ruzie met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:52

Ts, je vriendin is nog steeds niet voor rede vatbaar dus.. jammer hoor :n


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Corelli, Facebook, Fientj, Kirsha, lisanne87, Plonspony, Schuur_, winnetou4502, Zoe_97 en 176 bezoekers