Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 21:45

Dat is leuk! Hopelijk blijft dat zo, haha.
Ik vind het al leuk als matt of jesse mijn foto liken, maar het levert verder niks op :+


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:24

*schoppie* :wave:

Topic is beetje weggezakt .. zitten we nog allemaal op Instagram? :+
Hoe gaat het bij iedereen?

Zelf al een aantal dagen niks meer gepost, of gekeken, heb even een dipje gok ik.
Of tijdgebrek .. of geen behoefte aan steeds hetzelfde posten, geen idee.

Durf nu niet te kijken hoeveel volgers het mij gekost heeft _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:41

mirriejj schreef:
Hier post ik eigenlijk nog wel iedere dag, maar mijn volgers blijven gewoon gelijk. Ik denk dat onze nieuwe aanwinsten niet zo in de smaak vallen :')



Aaaaw :(:) Ik vind ze wel leuk hoor! Maarja, ik ben niet meer online geweest :')



Ben dus niet de enige die niet zo actief meer is. Ik doe nog wel dingen maar het is altijd beetje hetzelfde (namelijk wandelen in veld/bos, of ze laten grazen of dergelijke) en heb zoiets van "dat hebben ze al wel gezien" dus post ik het maar niet. Zelfs bij de laatste wandeling een stuk gedaan wat ik nog nooit eerder had gedaan en als ik die foto's zie lijkt het allemaal op wat ik al eens gepost heb _O-


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:35

Zeker heerlijk :j
Zit er ook aan te denken. Heb tijdje terug weer facebook aangemaakt maar denk dat ik er 1 week op gekeken heb, toen had ik het alweer gehad :+ Dus die ga ik ook maar eens "opruimen", heeft toch geen zin op deze manier. Instagram vind ik op zich nog wel leuk, maar weet niet of ik er voor mezelf nog veel op ga zetten, misschien dat ik het gewoon hou om rond te neuzen als ik zin heb ... Vind het wel fijn om mooie foto's te zien, maar om nu zelf heel actief erop te zijn .. weet niet ..

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:36

Dat zijn er veel zeg Captain! Moet wel iets achter zitten lijkt mij :j
Ik merk het zelf niet, maar heb ook die getallen aan volgers niet .. Er zijn er wel wat minder dan een paar dagen terug, maar hier wisselt het sowieso heel erg. Dus ik heb er verder geen idee van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 12:40

Zag dit topic weer eens voorbij komen .. de eventuele problemen heb ik geen idee van want ik ben er al lang niet meer op geweest :o Heb tussendoor nog wel eens een losse foto gepost maar dat was het dan ook wel weer.

Hebben jullie wel eens last van een instagram/social media- dipje? :+

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:34

Kunnen jullie nog filmpjes erop zetten?
Wilde net een filmpje zetten maar krijg iets van "onbekende fout" en dan blijft de app hangen. Heb het met 2 filmpjes geprobeerd ... weet nu niet of het aan mijn filmpjes ligt?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:39

Hmm, stom, hier lukt het nog steeds niet. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Heb verschillende filmpjes geprobeerd omdat ik dacht dat het aan het filmpje lag.. heb geen idee.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:15

Ik zou denken van wel maar ga het eens bekijken.
Net het filmpje even doorgestuurd naar mijn tablet en via daar gaat het wel... dus het zal een plaatselijk probleem zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:25

Heb ik geprobeerd, evenals mobiel opnieuw opstarten. Het blijft hetzelfde :?
Weet niet wat ik nog meer kan doen ... via de tablet gaat het wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:11

Gewoon mp4 volgens mij, denk zelfs gefilmd met mijn mobiel (ofwel met mijn gopro maar met beiden heb ik nog nooit problemen gehad). Gekke is dat ik exact datzelfde filmpje via mijn tablet wel op instagram kan plaatsen .. maar via mijn mobiel niet .. (en heb met andere filmpjes ook geprobeerd om te plaatsen, met niks werkt het op mijn mobiel).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:22

Gaat goed hier met jullie!
Hier weer een tijdje wat minder geweest, iets met ziek zijn enzo ...

Zit me iets af te vragen, jullie met grote accounts/veel volgers.. hoe lukt het om zo actief te zijn? Want velen hebben dan ook nog facebook en youtube en noem maar op. Snap wel als de paarden je werk zijn dat het misschien iets makkelijker is, maar toch. Er kruipt wel tijd in dat materiaal maken en be/verwerken en noem het maar. Hoe doen jullie dat? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:07

Ik zou inderdaad zelf ook niet snel elke foto dezelfde bewerking geven. Het lijkt misschien een mooi geheel te vormen, maar denk dat het toch al snel saai wordt.

Persoonlijk bewerk ik nu eigenlijk niet, dat gaat een stuk sneller :+ Hoogstens wat spelen met "Lux" (dat zonnetje bovenaan) maar dat hangt ook van de foto af. Heb geen idee of de foto's het nu beter of slechter doen dan wanneer ik wel nog elk detail bewerkte zeg maar. Toen leek het alsof ik meer likes had, maar ik vind het in het algemeen heel erg wisselen qua volgers/likes dus weet niet of het aan de foto's ligt ;)


Edit; net eens even door mijn profiel gescrollt en er zit wel degelijk verschil in de likes, van zo'n 80 - 100 per foto naar nu met moeite een 50 - 60. Zouden jullie eens willen scrollen en kijken waar dat aan kan liggen? Voor mij geven de eerdere foto's wel een andere sfeer dan de foto's van tegenwoordig, maar kan er niet zo meteen de vinger op leggen wat het verschil maakt ...

Heb trouwens sinds vandaag mijn beschrijving aangepast en ga kijken om wat meer clickertraining enzo ook te posten, al weet ik niet of mensen daar op zitten te wachten maar we zien het wel, vind het zelf wel leuk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-18 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:55

Zou er een reden zijn dat de likes zo afnemen? Zijn de hoogdagen voorbij? Alternatieven? Of puur zomer/vakantie? (hoewel dat niet overal zo is natuurlijk).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-18 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:00

Vakantie had ik nog toegevoegd ja, dacht ik later aan. Maar zou dat het echt zijn? Zijn toch genoeg mensen die geen vakantie hebben of aan de andere kant van de wereld zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 11:53

Ik heb ze al lang niet meer gezien, maar ben meermaals door ze (ont/ge)volgd :+

Ik zit met een ander probleem ... Ik heb 2 accounts waarvan 1 mijn openbaar account waar ik ook andere leuke accounts mee volg. En dan heb ik nog een stil account waar ik mensen van stal mee volg maar dus zelf niks op post. Ik vergeet regelmatig daarop te kijken en vind het eigenlijk onhandig om 2 accounts te hebben. Dus zat te denken om alles naar mijn openbaar account te brengen. Maar dan wordt deze zo groot ... Op stal lopen nogal wat kinderen rond die het natuurlijk geweldig vinden als je hen volgt, maar ze hebben allemaal x aantal accounts en wil echt niet alles volgen. Ik wil gewoon leuke paarden/dierenfoto's van hen zien, al die selfies en vriendinnen-foto's en foto's met neuzen en oren heb ik geen boodschap aan.

Hoe pak ik dit aan? De account toch weg en echt selectief mensen volgen op mijn hoofdaccount? Of stalaccount houden en een manier vinden om daar wel aan te denken om te liken? :') Het lijkt heel simpel, je zit immers ook op de ene account dus je kan snel switchen, maar toch vergeet ik het steeds...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:01

Ja, oorspronkelijk was dat om foto's van op stal op te posten. Een privé-account voor foto's waar andere mensen op staan of waar ik zelf in beeld sta of noem het maar ... Maar ik postte daar eigenlijk nooit wat op, dus is het een volgaccount geworden, voor mensen die ik echt ken.

Op mijn openbare account volg ik alleen accounts die echt alleen paarden/dieren/natuur-foto's posten. Ik heb niks met selfies en allerlei andere dingen. Dus op die manier kon ik het wat scheiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:05

Anoniem schreef:
Oh zo, ik zou alles samenvoegen. Een account waar je alleen mee volgt en niet post is imo een beetje onzin en onnodige extra tijd :)


Dat inderdaad. Maar denk dat ik wel ga selecteren, die kinderen die voor elk dier en zichzelf een andere account hebben is leuk, maar om die allemaal te gaan volgen ... Weet soms niet eens op welke account ze (nog) actief zijn :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:31

Thanks. Heb inderdaad mijn andere account verwijderd en ben even aan het kijken wie ik nu ga volgen met welk account. Proberen de paarden/dierenaccounts eruit te halen ;)

Als je minder gaat posten merk je dat ook meteen aan de volgers vind ik, mensen haken snel af als je even niet actief bent. En het helpt blijkbaar ook wel om eens wat anders te posten. Heb nu weer "rijfoto's" gepost en die krijgen een stuk meer likes dan mijn wandelfoto's van de dagen ervoor ... Misschien ook toeval, maar denk dat afwisseling ook wel helpt. Al is dat wel moeilijk vind ik.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:40

Geen idee.. nog nooit iets van gezien. Misschien eens via google zoeken?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:26

Geweldig mooie paarden hebben helpt ook ;) Haha.

Doen jullie veel met de verhalen eigenlijk? Hoe werkt dat precies? Wat zet je er dan op?
Ik doe er zelf niks mee, bekijk ook nooit verhalen van anderen eigenlijk.
Probeer elke dag een foto te plaatsen, maar dan vind ik al een uitdaging :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:07

_Zoe schreef:
Als er bepaalde grote accounts je foto liken of reageren heb je meer kans om weer bij hun volgers terecht te komen in de ontdekken sectie :) dus hoe groter het account wat je liked hoe meer bereik je foto krijgt. Ik heb m’n account overgezet op business om deze reden, sommige foto’s worden “maar” 3500 keer bekeken en anderen bijna 10000


Die indruk heb ik toch niet.. Heb 2 echt grote accounts die regelmatig mijn foto's liken (ze lopen doorgaans wel een foto of 3-5 achter, haha) en dat vind ik natuurlijk echt leuk, maar heb niet het idee dat het echt iets voor mijn account doet, zowel qua likes als volgers niet.

Hoe kom je daarbij (ergens een uitleg van ofzo)? En kan je er zelf nog wat mee doen? Mijn account is wat het is en vind het leuk om te doen maar groter mag altijd :P Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:10

xTitanic schreef:
Ik denk dat Matt en Jesse bots gebruiken, dat kan toch niet anders? die liken ook alles paard-gerelateerd van mij.


:oo Weg droom ...



_O-



Hoewel ik daar ook al aan gedacht heb inderdaad, vind het echt raar dat die mijn account in de gaten zouden houden om foto's te liken terwijl ze mij niet eens volgen ... Lijkt mij ook dat ze daar helemaal geen tijd voor hebben om tig foto's te liken van diverse accounts.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:18

In het ontdekken-overzicht bedoel je dan? Zouden mijn foto's daar zo regelmatig in staan?
Hoewel dat natuurlijk gebaseerd wordt op je voorkeuren dus misschien als je al eens van een account geliked hebt dat die vaker er bij komen ofzo? En natuurlijk paardenfoto's als je zelf een paardenaccount hebt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:47

Leuk! Ga je zo even opzoeken ... vind altijd wel dat je mooie foto's hebt en leuke dingen met je paard doet :D


Ik heb hier gemerkt dat het geen zin heeft om tekst bij je foto's te plaatsen, mensen (op soms een uitzondering na) lezen het toch niet :') Nu moet ik zelf eerlijk bekennen dat ik buiten de eerste zin het vaak ook niet lees, tenzij de eerste zin mij zo interesseert, dan doe ik het af en toe wel ... Maar dus zelf de moeite doen om vanalles te verzinnen is niet zo nodig, bespaart weer tijd, haha.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Britta31, Cholwell, Dirkje_Nero, dolor, GoogleAdsense, kerstkransje, KleinBoefje, leintje_, Murloc, nuevo_mien, Olga89, PowerPoef, spookyskippy, Suusw, Talishe, Valentijn5, Weenck, xAlice, xSannee en 136 bezoekers