Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:55

Bij mij deed deze het echt goed!
Ook 9 reacties :D
Afbeelding

Zit nu te twijfelen om een extra account aan te maken en dan openbaar, ook voor portfolio en de iets minder persoonlijke foto's, zijn er meer die het ook op die manier hebben? (en dan bedoel ik niet aparte account voor ze hond/paard of bedrijf ;) echt verschil in insta voor alleen mensen die je exht kent en eentje "voor de hele wereld"?)


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:37

Onderscheid bij mij zou zijn is vooral geen foto's waar andere op staan. Maar ook geen huis-tuin-keuken foto's van m'n paard waar bijv de stal (dus locatie) te herkennen is. Wat meer ""professioneel"" dus :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:35

Joscaa schreef:
Op m´n persoonlijke account gooi ik alles wat ik leuk vind en mijn profiel is openbaar, maar I don´t care. :) Doe daar niet zo moeilijk over. En op Bright's account alles van Bright natuurlijk en hier en daar iets van Cas.


Ik wil het 2e account ook wat meer voor portfolio gebruiken dan, dus echt een stuk minder privé :)
Ik doe er opzich ook niet moeilijk over, maar weet niet hoe de andere op mijn foto's daarover denken. Maar ook vanwege m'n vriend, hij is agent en heeft liever zo min mogelijk echt zo openbaar dat letterlijk de hele wereld erbij kan :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:19

Ik vind zelf wel dat de kwaliteit van video's achteruit gaat op insta. Niet extreem, maar ik zie wel verschil met hoe hij op m'n telefoon staat, bij de een meer dan bij de ander

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 12:36

Minh Dan Vu postte van de week een foto van mijn merrie, en sindsdien allemaal volgverzoeken van paardenaccount :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 14:32

Joscaa schreef:
Anoniem schreef:
Minh Dan Vu postte van de week een foto van mijn merrie, en sindsdien allemaal volgverzoeken van paardenaccount :')

Als Minh fotos post of je ergens in tagt krijgt je account altijd een boost :')

Hahaha ja jij zal er ook wel weer een paar bij hebben _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:59

Gaaf hoor :D

Ik heb [naam] d'r account verwijderd, had al best veel volgers voor de korte tijd maar was me echt teveel werk om bij te houden :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 19:06

Ja het kostte echt teveel tijd, vond het de moeite niet waard :') ;)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 09:30

Het postten zelf niet, maar wel voor content zorgen. Ik heb gewoon geen zin er over na te moeten denken :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 13:43

Ik stoor mij er sowieso aan als mensen zo'n witte rand gebruiken, vind het zelf echt niet mooi :=

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:35

Mijn plant heeft meer likes dan de foto met m'n vriendinnen _O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 09:12

Ik heb laatst inderdaad ook wat mensen ontvolgd, maar vooral degene die ik maar vaag "ken" (en de post ook niet intressant vind) of die nooit posten :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:03

Oh ik post meestal ook elke dag hoor :D

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:32

Mwa ik verwijder wel is, maar vind het ook een soort back-up van mijn leukste foto's dus durf niks te verwijderen, want stel dat m'n laptop en back-up crashed :')


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:19

Ik heb zojuist de app tijdelijk verwijderd, even geen social media meer voor mij (behalve Bokt), en vind het nu al heerlijk :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 13:19

Ik heb ook niet m'n account verwijderd, daarvoor doe ik het te graag :D Maar gewoon even pauze van alle social media :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 17:07

Screenshot maken? Of denk ik dan te simpel? :+

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:01

Klopt het dat je geen concepten meer op kan slaan? Ik kan de optie nergens meer vinden en krijg ook niet meer die melding/vraag als ik een bericht weg klik...

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:58

Heb m'n probleem al, hij vraag dat blijkbaar alleen als ne ook al tekst bij de foto getyped heb :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 19:37

Joscaa schreef:
Anoniem schreef:
Heb m'n probleem al, hij vraag dat blijkbaar alleen als ne ook al tekst bij de foto getyped heb :+

Bij mij vraagt hij het ook als ik geen tekst neerzet hoor!


Oh _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:49

Shanna schreef:
Lopen oproepjes voor portfoliomodellen beter dan voor win-acties? :o


Over het algemeen wel :j Ook omdat je een win actie hebt waar maar een heel klein publiek aan mee kan doen, dat gaat niet werken denk ik :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 19:15

Heb het even getest voor je maar ik kan gewoon een filmpje plaatsen!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:09

Ik bewerk alles met VSCO :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 19:55

Vakantie? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:31

Piekosjj schreef:
Anoniem schreef:
Ik bewerk alles met VSCO :)

Ik vind jouw foto's altijd zo'n fijne sfeer hebben!


Superlief compliment trouwens, dankjewel! :o
Ik heb er altijd wel een filtertje overzitten (behalve de meeste photoshoot foto's), hoeft alleen niet altijd zo opvallend daarom vind ik deze app veel fijner dan de filters van insta, die zijn zo "extreem" ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, Appelflapje, Celiien, corinec, Eleeke, IASCrawler, karelien, lenaa_tje, maessie, manonutjuh, Paardennamen, PeerAppel, Ruai, Sabbientje, Taucha, teunis001 en 67 bezoekers