Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:26

Bij mij is het heel bizar als er een dag niks bizars gebeurd :D :D


IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 23:05

Babootje schreef:
Over postpakketjes gesproken...
Ik kreeg een paar weken geleden een boete van de gemeente Rotterdam voor het illegaal lozen van huisvuil op straat. De boete bedraagt maar liefst 125 euries. Na de bewijsstukken te hebben gevraagd bleek het om 1 kartonnen doos te gaan waarop een etiket geplakt was met ons huisadres.
De doos, of in ieder geval de afzender ervan, wordt door ons wel herkend. Een bedrijf waar mijn man ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst zaken mee heeft gedaan. We hebben echt geen flauw idee hoe de doos een paar weken geleden in Rotterdam op straat is beland. We wonen niet in Rotterdam, werken beide niet in Rotterdam of omgeving en hebben er geen vrienden en kennissen. Het bedrijf, de afzender, zit ook niet in Rotterdam. En als we een doos weg zouden gooien, doen we dat natuurlijk gewoon in onze eigen kliko in Den Haag. Heel bizar allemaal. Nu hebben we natuurlijk bezwaar gemaakt, maar het lijkt erop dat we aan het kortste eind trekken. Want de eigenaar van de doos (de geadresseerde dus) blijft verantwoordelijk voor de doos (in juridische zin). Moet dat nog wel even allemaal uitzoeken natuurlijk, maar dat geeft een vrij ‘onrustig’ gevoel kan ik je zeggen. Hoeveel dozen zouden er nog op kunnen duiken, zonder dat we er weet van hebben? Mijn man kan zich niet herinneren hoe een dergelijke doos bij ons kan zijn verdwenen. En zou de doos zijn verdwenen, wie doet er dan aangifte van vermissing van een lege doos? Want alleen op die manier kun je aantonen dat je geen eigenaar meer bent van de doos. We voelen ons dus erg “dozerig” de laatste week en pijnigen onze hersens bij het graven in het verleden van de doos en de weg die het zou kunnen hebben afgelegd. En hebben in ieder geval van geleerd om adresgegevens te verwijderen van alle poststukken die we ontvangen. Want als er ook maar 1 adresje te vinden is in een verloren vuilzak ook al is deze niet van jou dan ben je de sjaak.



serieus??? Dus als ik een flinke hekel aan iemand heb, print ik wat adresetiketten uit, plak die op lege dozen uit de supermarkt en strooi die rond in Rotterdam?? Dat kan toch niet waar zijn???

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, Maliboe, Marleen_L, saariewaarie en 188 bezoekers