Welke handtas heb jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 15:25

Na de waslijsten met inhoud van handtassen in het topic [LZP] Wat zit er in jouw (hand)tas? ben ik vooral heel nieuwsgierig geworden wat voor handtas iedereen hier heeft. :D

(En ik vind het ook gewoon leuk om te zien wat voor handtassen jullie hebben, want ik heb een enorme tassentic :)) )

Ik zal later zelf ook even een foto plaatsen.

Brand los!



Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 15:55

Haha al mijn tassen passen ook absoluut niet op 1 foto. Denk dat ik er een stuk of 35 heb :=

Deze gebruik ik toevallig vandaag. Meestal heb ik een groter exemplaar, maar hoefde vandaag niet zoveel mee te zeulen naar werk.
Afbeelding

Mooi tasje Yasmine! <3

Heb laatst een mooi schoudertasje van mijn vriend gekregen, maar die is te klein voor naar kantoor. Dit plaatje doet niet echt recht aan de tas, in het echt is ie veel mooier.. Maar voor het idee. Op het hengsel zitten ook allemaal van die insecten applicaties met steentjes erin. De tas is in het echt iets meer oud roze
Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-18 08:49

Wat een mooie tassen komen er voorbij <3

Ik overweeg om een deel van mijn collectie weg te doen. Word heel onrustig van al die keuze die ik heb. Ik heb liever gewoon 5 tassen om uit te kiezen van verschillende formaten. :)
(ik kan niet zo goed kiezen, dus sta regelmatig voor de kast naar mijn tassencollectie te staren, om vervolgens maar mijn "standaard"tas te pakken.

Vraagje voor de mensen die "kleine" schoudertasjes gebruiken: nemen jullie die ook mee naar werk? En hebben jullie dan een apart tasje bij je voor jullie eten? :o
(Ik heb altijd 3 bakjes eten bij me voor op kantoor, en draag die vaak in een linnentas of als ik een grote handtas bij me heb, prop ik het daar in).

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-18 11:08

san4nie schreef:
Zoveel mooie tassen hier! Ik vind het zelf altijd zonde om er geld aan uit te geven, maar vind het bij anderen altijd zo mooi.

Dit is mijn favoriet, niet al te groot, maar alles wat ik mee wil past er in.
[ [url=m/j9hAWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Sorry, geen andere foto van..)


<3 dat is inderdaad alles wat je mee wil, haha. Wat een scheetje.
En een hele leuke tas vind ik dat.


Meliaforever schreef:
Door dit topic heb ik weer een tas gekocht. Een burkely

[ [url=m/UoB7f8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi! Ik heb zelf ook een mooie van Burkely, alleen heeft hij geen lange hengsels. Dus ik irriteer me er inmiddels alweer aan dat hij alleen om mn schouder kan met zo een dunne lange extra band, ipv met de gewone hengsels.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-18 11:17

Yasmine schreef:
Frummels schreef:
Vraagje voor de mensen die "kleine" schoudertasjes gebruiken: nemen jullie die ook mee naar werk? En hebben jullie dan een apart tasje bij je voor jullie eten? :o
(Ik heb altijd 3 bakjes eten bij me voor op kantoor, en draag die vaak in een linnentas of als ik een grote handtas bij me heb, prop ik het daar in).

Ik heb gewoon een simpele totebag waarin ik mijn eten meeneem naar kantoor. :) Ik neem ook altijd heel veel mee (fruit, brood, sla, beleg) dus daar heb ik wel echt een aparte tas voor nodig :+


Oh dat is ook wel een idee! Ik heb ook altijd veel bij me := fruit, bakje yoghurt, lunchbakje (meestal salade of pasta ofzo) en nog een middag snack als bananenbrood of nog meer yoghurt/kwark. :')
Zag ook deze tas laatst, die vind ik ook wel leuk voor eten etc.:

Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-18 11:23


Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-18 11:35

Miefje schreef:
san4nie schreef:
Ik heb heeeel veel van die tassen retour zien komen, omdat het lak echt super snel beschadigt of lelijk is. Soms al door het verpakkingsmateriaal.. Geen aanrader vind ik!


Idd, ik heb hem. Ik stop er echt niet zoveel in, een paar schoolboeken en een laptop en het garen waarmee het vastzit is helemaal kapot... en er zitten echt ontzettend veel krassen in de lak. Hij ziet er echt niet meer uit. Ik heb hem maximaal 3 maanden kunnen gebruiken.
En dat voor een tas van 65 euro, daarvan had ik iets meer verwacht.
Een albert heijn tas gaat nog langer mee. Mijn broertje noemt hem mijn euroshopper.


Oef, dan laat ik m lekker staan. Bedankt! :)


Nouky: die van jou vind ik ook heel erg mooi zeg! <3

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-18 11:54

Ine23 schreef:
Handtassen <3 <3
Wat een leuke tassen komen er voorbij! Ik vind die Disney tassen echt geweldig :D ! Je ziet ook dat iedereen zo'n eigen stijl heeft, ik vind dat altijd mooi om te zien dat mensen zo'n uiteenlopende smaken hebben die bij hen passen. Al zou je als je mij 9/10 keer ziet, niet denken dat ik een zwak heb voor dit soort tassen _O-

@AstridJ, die tassen passen zó goed bij jou!
@san4nie, heerlijk dat je zegt dat alles wat je mee wilt nemen er in past en dat de meest snoezige kat er dan in zit <3

Louis Vuitton (de kleine bruine is verkocht voor mijn nieuwe aanwinst) en Michael Kors
[ [url=m/Cnqwy9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ted Baker :+:
[ [url=m/RIZLMY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn nieuwste vintage aanwinst. Ik wilde al zo lang deze rugzak hebben, maar hij wordt al zeker 10 jaar niet meer gemaakt. Ben er dus super blij mee!
[ [url=m/YuK5xf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarnaast heb ik nog wat basic tasjes van H&M etc voor de dagen waarop ik mijn andere tassen niet durf/kan dragen (wat bij sommige echt bijna altijd is... Heel erg dat die maar in de kast blijven staan maar ik ben er veel te zuinig op :+ )


Mooie rugtas zeg! Maar die Ted Baker vind ik echt helemaal fantastisch <3

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 16:30

git schreef:
Ik zal proberen foto's van mijn tassen te plaatsen
[ [url=m/IXV7Nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een tuiglederen tas.
[ [url=m/BU7Emz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze ook, beide zelf gemaakt


Wauw wat prachtig! Echt heel gaaf <3

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 16:35

Ik zie een bruine en een zwarte :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, kaatje89, Koekie_186, lastig, Muiz en 193 bezoekers