Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 20:13

F_Orumster schreef:
Gewoon een leuke pump, niet te truttig. Vind ik niet overdressed hoor. Of teva's :D


Lol, nee alsjeblieft niet weer :')

Lieveli: ik vind die gympjes juist heel leuk erbij!

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 20:24

_/-\o_ :')

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 20:55

F_Orumster schreef:
Gewoon een leuke pump, niet te truttig. Vind ik niet overdressed hoor. Of teva's :D


Heks ;(

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 21:52

Iemand een leuke site waar je t shirts met print kan kopen die wat langer zijn? Bij mij zijn ze al gauw te kort en een grotere maat wordt dan vaak alleen maar breder ipv langer :').

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 02:52

Coconut schreef:
Iemand een leuke site waar je t shirts met print kan kopen die wat langer zijn? Bij mij zijn ze al gauw te kort en een grotere maat wordt dan vaak alleen maar breder ipv langer :').

Asos.com heeft een "tall" collectie!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:52

Ik ga eens kijken. Bedankt!!!

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:06

Zalando heeft een soortgelijke tag :j Ik weet niet precies hoe die heet, maar het moet vrij makkelijk te vinden zijn. Voor kleine mensen weet ik dat het petite heet (want dat ben ik zelf :+ ).

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:40

Gewoon lang :)

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:10

Misschien hebben jullie DE tip voor mij. Ik draag nooit spijkerbroeken, maar nu moet ik voor werk toch een zwarte spijkerbroek hebben. Ik ben alleen heel kieskeurig wat broeken betreft, vooral omdat ik ze al niet fijn vind om te dragen.

Het moet dus een zwarte spijkebroek zijn. Een normale tailleband, geen hoge en al helemaal geen lage. Strak tot aan de enkel. Beschikbaar in lengtematen. Wil ook dat hij zo min mogelijk uitloopt. En als de zwarte kleur mooi blijft met wassen is dat ook een pre. Het liefst niet meer dan 90,-

Ik heb dus het idee dat ik echt een spelt in een hooiberg zoek. Allees heeft tegenwoordig een hoge taille of is enkellengte. Zo niet, dan zitten er vaak weer gaten in. Heeft iemand hier voor mij de gouden tip??

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:19

Aangezien hier de kenners zitten betreft kleding stel ik mijn vraag hier :Y)
Wat draag je nou precies onder een jurkje als je geen panty aanhebt? Ik neem aan toch niet alleen je onderbroek? Ik zat zelf te denken aan een heeeel kort strak broekje, maar waar vind ik die? Op internet heb ik nog niks kunnen vinden, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe zoiets heet. :=

Iemand die mij kan helpen? :)

Niwla

Berichten: 4115
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:20


Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:21

@wiskybokjes

Je zou een shaping broekje oid kunnen doen?

Ik heb meestal gewoon een string aan eigenlijk :=

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:26

WiskyBokjes schreef:
Aangezien hier de kenners zitten betreft kleding stel ik mijn vraag hier :Y)
Wat draag je nou precies onder een jurkje als je geen panty aanhebt? Ik neem aan toch niet alleen je onderbroek? Ik zat zelf te denken aan een heeeel kort strak broekje, maar waar vind ik die? Op internet heb ik nog niks kunnen vinden, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe zoiets heet. :=

Iemand die mij kan helpen? :)

Meestal gewoon ondergoed. :Y) Je zou ook een hipster met korte pijpjes kunnen dragen. Of anders een kort sport of fietsbroekje? Ik heb van de H&M een heel kort strak sportbroekje, kostte me bijna niks.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:30

WiskyBokjes schreef:
Aangezien hier de kenners zitten betreft kleding stel ik mijn vraag hier :Y)
Wat draag je nou precies onder een jurkje als je geen panty aanhebt? Ik neem aan toch niet alleen je onderbroek? Ik zat zelf te denken aan een heeeel kort strak broekje, maar waar vind ik die? Op internet heb ik nog niks kunnen vinden, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe zoiets heet. :=

Iemand die mij kan helpen? :)


Ik heb onder een jurkje vaak een shaping boxer van de hema, met pijpjes. Maar dat kan alleen in jurkjes die wel los vallen over je kont, want bij strakke jurkjes zie je hem vaak wel zitten. Het is namelijk een wat dikkere stof. Vind het altijd wel fijn, mocht het jurkje toch een keer te hoog komen dan sta je niet gelijk in je blote billen.

Zoiets; https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/2-pak-corrigerende-damesboxers-(21540060)?color=grijs

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:34

Toch gewoon ondergoed ja?! Ik heb dan zoiets van zodra die ook maar iets omhoog kruipt of er vliegt iets omhoog dan sta je inderdaad direct met blote billen. :=
Ik zal eens kijken naar sportbroekjes en misschien corrigerend ondergoed. In ieder geval super bedankt! Ik dacht namelijk dat er speciale broekjes voor bestonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:38

WiskyBokjes schreef:
Aangezien hier de kenners zitten betreft kleding stel ik mijn vraag hier :Y)
Wat draag je nou precies onder een jurkje als je geen panty aanhebt? Ik neem aan toch niet alleen je onderbroek? Ik zat zelf te denken aan een heeeel kort strak broekje, maar waar vind ik die? Op internet heb ik nog niks kunnen vinden, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe zoiets heet. :=

Iemand die mij kan helpen? :)

Vaak gewoon een onderbroek ja, maar ik krijg snel last van schurende dijen en draag daarom als het kan een kort broekje onder een jurkje.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:40

Ik draag dat shaping ondergoed als zijnde broekje, over mijn 'gewone' ondergoed heen. Echt shapen doet ie namelijk niet, hij sluit gewoon goed aan. Als je dan een keer wat ziet dan zie je dat broekje.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:39

Ik draag vaak alleen ondergoed onder een jurk, tenzij ik weet dat ik relatief veel moet lopen, dan draag ik er een kort sportbroekje onder ivm schurende dijen. :)
Mijn jurkjes zijn overigens nooit zo kort dat je meteen van alles ziet als ik even vreemd beweeg, daar voel ik me echt compleet ongemakkelijk in. :=

Pluisje: Only heeft ook zwarte broeken in lengte maten zonder gaten etc. ik heb de high waist versie maar volgens mij hebben ze ook een normale versie. :)
Bij mij bleven ze niet mooi zwart, maar bij de rest in dit topic wel, dus misschien had ik net even pech met de mijne! Ze kosten geloof ik 40 euro

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:05

WiskyBokjes schreef:
Aangezien hier de kenners zitten betreft kleding stel ik mijn vraag hier :Y)
Wat draag je nou precies onder een jurkje als je geen panty aanhebt? Ik neem aan toch niet alleen je onderbroek? Ik zat zelf te denken aan een heeeel kort strak broekje, maar waar vind ik die? Op internet heb ik nog niks kunnen vinden, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe zoiets heet. :=

Iemand die mij kan helpen? :)

Ik draag een kort broekje. Heb een gewoon strak kort broekje met bloemetjesprint :') en een sportbroekje. Ik geloof dat het een fietsbroekje is.. Van de H&M. Ik heb vrij korte benen dus ik draag of echt lange rokken tot op de grond, of kortere rokjes. Iets daar tussenin staat mij niet. Die korte broekjes zijn voor mij dan ook echt een uitkomst. :j

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:12

WiskyBokjes schreef:
Aangezien hier de kenners zitten betreft kleding stel ik mijn vraag hier :Y)
Wat draag je nou precies onder een jurkje als je geen panty aanhebt? Ik neem aan toch niet alleen je onderbroek? Ik zat zelf te denken aan een heeeel kort strak broekje, maar waar vind ik die? Op internet heb ik nog niks kunnen vinden, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe zoiets heet. :=

Iemand die mij kan helpen? :)


(Stille meelezer)

Ik draag gewoon alleen een string onder mn jurkje hoor. Boxers en broekjes zie ik bij mij toch heel vaak zitten en dat vind ik niet mooi. Als het waait hou ik hem op cruciale momenten even vast en anders.. Ach ik heb mooie billen en dan hebben die mensen op het terras ook weer een mooie dag :') .

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:12

Pluisje ik kan altijd goed slagen voor spijkerbroeken bij Only of veramoda

Wisky Kruidvat heeft shaping broekjes die ik graag draag onder een jurkje. Schapen wel redelijk maar draag ook niet graag alleen ondergoed er onder.

Sky

Berichten: 5068
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 17:12

Ik draag ook altijd alleen ondergoed onder een jurkje :+

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 18:17

Only broeken gaan hen niet worden, die verwassen bij mij gewoon echt binne twee keer. Dat vind ik zonde van het geld. Ik ga eens naar de Dr. Denim broeken kijken. Als er nog andere suggesties zijn, zijn die zeer welkom.

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 18:22

Ik heb een onwijs fijne zwarte broek van silvercreek (open32)

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 18:24

Monki?