Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Molfre

Berichten: 2630
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Re: Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:31

Ik had ook zo'n vrienden groep en seks met elkaar, oh mijn hemel we dachten er niet eens aan. Betekent niet dat dat voor anderen ook zo moet zijn, maar ik zou je dochter vertrouwen en inderdaad, een grote doos condooms in de badkamer oid. Als het er dan wel een keer van komt, al is het ergens anders...

Merry of soul she sailed on a day,
over the sea to Skye.


Molfre

Berichten: 2630
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:03

Anoniem schreef:
Britta31 schreef:
Maar de ouders weten ervan.En als ze het niet goed zouden vinden moeten ze hun dochter niet bij ons laten logeren.


No way dat ik dit als ouder goed zou vinden. Alleen jouw opmerking al dat je dochter de pil slikt dus veilig is. Getuigt van weinig betrokkenheid bij jouw opvoeding. Je duwt er een pil in en het mag rondgaan met wie het wil. Sterker nog laten we ze allemaal bij elkaar leggen, wie weet komt er wel een orgie. Waar zit je verstand en wat voor voorbeeld wil je voor je kinderen zijn.

:') :') :') :') :')

Wat heb jij allemaal gedaan toen je jong was?!

Merry of soul she sailed on a day,
over the sea to Skye.

Molfre

Berichten: 2630
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:40

Ik heb trouwens op ons studie uitje naar Londen met de hele klas op 1 kamer geslapen (6 jongens + ik :+ ) is ook niks spannend gebeurd hoor }:0

EDIT: allemaal 20-ers.
Laatst bijgewerkt door Molfre op 03-05-18 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Merry of soul she sailed on a day,
over the sea to Skye.

Molfre

Berichten: 2630
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Re: Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:19

Ik vind juist dat de nadruk op de seksualiteit gelegd wordt door alles te scheiden en er zo moeilijk over te doen.

Merry of soul she sailed on a day,
over the sea to Skye.

Molfre

Berichten: 2630
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 23:01

Maartje1990 schreef:
Britta31 schreef:
Gaat dit topic nu niet een klein beetje de verkeerde kant op?Het was maar een vraag.En apart slapen gaat toch niet,ze zoeken elkaar wel op s'nachts.


Hoezo "dat gaat niet"? Ik hoop toch dat je kinderen naar je luisteren en zo niet er consequenties aan hangen?

Zeker als mijn ouders me dingen verboden deed ik het juist :z

Ik zou in dit geval, mijn 14-16 jarige ik kennende, stiekem met mijn zus/vriendin terug naar onze vrienden geslopen zijn 's nachts.

En hier heb je dus dat ding, geef ze het vertrouwen en de verantwoordelijkheid en dan is de kans veel groter dat ze er verstandig mee omgaan, dan wanneer je ze laat merken dat je ze niet vertrouwd. Dan krijg je stiekem gedrag.

EDIT: ervan uit gaande dat je ze met ditzelfde respect en gevoel voor verantwoordelijkheid hebt opgevoed. Als dit de eerste keer zou zijn dat je laat zien ze te vertrouwen denk ik dat je het kan schudden.
Laatst bijgewerkt door Molfre op 04-05-18 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Merry of soul she sailed on a day,
over the sea to Skye.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, Anne., Arlette1991, dollyspikkel, Druif_01, Freekieee, Lalidan, Lau07, leanneXXnona, lissssan, mariettek, MieLo, Pytje, schumiegirl, Thats_Me, Tine1987, Winna en 184 bezoekers