Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 10:15

Ik moet er niet aan denken :+ Geef mij maar gewoon een nuchtere fries :D

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 10:31

Ik ben zelf absoluut een 'plattelandsmeisje', of nouja ik droom wel van een mooi vrijstaand huisje in een rustig dorp aan de rand van het bos :') Maar toch val ik altijd weer op van die stadse types, oepsie.

Mijn huisgenoten gister aangesproken op hun gedrag, dat als ze zich niet gaan gedragen ze andere woonruimte kunnen gaan zoeken. Ze vielen er wel even stil van dus ik ben benieuwd of ze nu hard op zoek zijn haha. Ik moest ook mijn excuses aan gaan bieden omdat ze mijn reactie niet ok vond, toen heb ik aangegeven dat dat andersom zo was en dat zij maar eens haar excuses moet gaan aanbieden anders is het voor mij helemaal klaar. Ik vrees dat dit een aflopende zaak word, maar ik ben blij als ik me straks weer thuis voel in mijn huis.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 10:33

Je hebt groot gelijk ook Linda, al met al zijn ze nog altijd te gast. Het huis van een ander opeisen gaat een beetje ver dan.. :x


UltimOo schreef:
lieveli schreef:
Mijn broer en zijn vrouw wonen op het platteland in Friesland, als we daar de baby's uitlaten groet IEDEREEN. Daar word ik zo ongemakkelijk van. :') maar goed, zij vinden die rust heerlijk. Terwijl ik het juist heel chill vind dat ik met 10 min fietsen in de binnenstad ben. Baby in de babyhouder en gaan.


Haha dat ben ik hier ook gewend, en doe het uit automatisme dus ook als ik iemand tegen kom. Kan mij m'n eerste keer in Amsterdam daardoor ook nog goed herinneren :') ik als wereldvreemde puber heel netjes iedereen groeten.. Mensen keken me toch een potje raar aan daar :') en ik snapte er niks van haha

_O-

Ben opgegroeid in een dorpje (~750 inwoners) vlak waarbij ik nu woon, daar was elkaar groeten ook heel gebruikelijk. Nu ik weer 'in de stad' woon is dat weer een stuk minder, bij de flat / in de lift wel, maar verder eigenlijk alleen bekenden als ik die tegenkom.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 10:44

Linda groot gelijk! Lijkt toch nergens op wat ze doen :n Hoop dat ze snel hun eigen woonruimte hebben. Waarom woonden ze ook alweer bij jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:02

Pff Linda.. die kan je beter kwijt zijn. Eisen durven stellen in andermans huis. Doe ff gewoon...

Al kom je elke avond met een andere Tinder aanwinst aanzetten. Jou huis, jou leven...

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:06

Zij 'was' een goede vriendin van mij en verzorgt mijn paarden, ik ben zelfs getuige geweest van haar trouwen. Ze hebben een nieuwbouwwoning gekocht en hun vorige huis verkocht dus zochten een overbrugging. Gezien ik net uit een relatie kwam en mijn 4 slaapkamer eengezinswoning groot genoeg is opperde ik dat ze maar bij mij moesten intrekken, eerst als grapje. Maar van het één kwam het ander en zo wonen ze nu dus sinds begin november bij mij in. Met alle vertragingen van de bouw erbij zouden ze tot eind dit jaar zowieso bij mij inwonen. Ik dacht dat het leuk en gezellig zou zijn en heb er natuurlijk ook profijt van want het scheelt me een paar honderd euro per maand op de vaste lasten. Ook kan ik lekker gaan sporten of paardrijden als mijn dochter op bed ligt (er is altijd iemand thuis bij calamiteiten), dus daarom leek het me een goed idee. Verwachte wel wat wrijving hier en daar, maar dat heb je ook in een relatie of als je nog thuis woont. De voordelen zouden moeten opwegen tegen de nadelen, maar dat doet het dus niet meer :n . Ik erger me inmiddels aan de kleinste dingen en ik vraag me uberhaupt af of na dit alles deze vriendschap nog voort te zetten is (en het verzorgen van mijn paarden).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:09

Maar wacht zij woont daar dus met haar MAN???? En jij mag je DATE? Niet eens meenemen naar huis? Zijn ze tegen seks voor het huwelijk ofzo. O:)

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:09

Balen Linda, zonde als de vriendschap hierdoor stuk zou lopen. Zou toch even samen om tafel gaan zitten en dit uitpraten.

Ik ben wel echt een plattelands/boeren meisje. Moet eigenlijk wel lachen om de opmerkingen die gemaakt worden over boeren/stadse mensen want zo wordt het door vele ook gezien :')

Zelf zou ik niet graag in een drukke stad willen wonen, krijg het daar benauwd van en word onzeker :+ Maar qua winkels, kroegen etc is het wel fijn. Hier is inderdaad alles op zondag dicht, er zijn wel winkels open maar daarvoor moet je dan even in de auto zitten.

Ieder zijn ding toch :)

Ik date met random mensen nu en dat is best grappig. In principe maakt het mij niet uit waar ze wonen of vandaan komen. Ik verhuis overal heen, ben zo makkelijk :')

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:11

Wait, WHUT? Die zijn niet helemaal lekker daarboven, samen in een relatie in jou huis (dat had ik eerder niet helemaal meegekregen) en dan mag jij niets opbouwen met iemand... :?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:37

Wauw Linda, wat een hypocriete mensen.. Je helpt hun notabene ook gewoon uit de brand, zij wonen immers ook spotgoedkoop op deze manier :roll:

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 12:25

Yvankaxx schreef:
Ik moet er niet aan denken :+ Geef mij maar gewoon een nuchtere fries :D


*\o/* *\o/* *\o/*

Helemaal mee eens. :D

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 13:33

Nou ik heb gisteren weer eens een uurje getinderd na 4 maanden niets,
alleen de echte lekkertjes naar rechts geswiped O:) <<) aangezien ik nu niet serieus op zoek ben..

6 matches erbij :Y) 4 van 28, 1 van 29 en 1 van 43...die laatste was een Orlando Bloom type met een volle bos krullen, dus dan is 43 oké :+
alleen wonen er 4 volgens mij ver weg...soms zie ik geen afstand of afstand ver buiten mijn zoekgebied? (45 km)

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 13:34

oooh LL zit jij wel in de 20ers te swipen ?? :oo

:')

Ik heb nu 2 van mijn leeftijd gevonden die nog haar hebben op hun hoofd :j Dus die gingen dan naar rechts.. #jemoettochwat

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 13:44

Ik heb de grens op 28-43 , daaronder word mij echt te jong :P

Ja een bos haar op de goede plek is hier ook gewenst :D

Mijn leeftijdscatogoriie is vaak kaal, vet, meer tieten dan ik,
wallen tot de ballen en groeven in het hoofd waar de Grand Canyon bij in het niet valt :+

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 13:55

listiglistje schreef:
Mijn leeftijdscatogoriie is vaak kaal, vet, meer tieten dan ik,
wallen tot de ballen en groeven in het hoofd waar de Grand Canyon bij in het niet valt :+

Jup... de schoolpleinvadercategorie.. hopeloos...

En als ze dan hun fotos bijgewerkt hebben, is het in het echt dus helemaal schrikken %)
Want ja, mannen fotoshoppen ook als een malle..
of plaatsen fotos van 15 jaar geleden...

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:00

Nou Cer, moet je ff een keer langs komen bij mij. ik woon tegenwoordig in een straat bij een basisschool _O- wie weet vind je wat _O-

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:18

Ze heeft zoals ze zelf noemt last van PTSS en blijkbaar lijkt hij op een ex-vriendje waarbij ze dat heeft opgelopen waardoor ze moeite heeft met slapen als hij er is. Ondertussen maakt ze wel schijnheilig grapjes met hem als hij er is, steekt haar neus overal in en wil ze met ons mee sporten enzo, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Toen ik zei ik mag mijn eigen vriend nieteens laten slapen, begonnen ze er ineens over dat als het mijn vriend was het een ander verhaal zou zijn. Tjah kan ze dan ineens wel slapen? Niks mee te maken, al neem ik elke week een ander mee naar huis hebben ze dat te accepteren. We hebben dit al eerder besproken, ik zou het tijdig aangeven als hij bij mij sliep dan zouden zij kunnen kiezen ergens anders te slapen. Nooit gezegd dat ik het zou overleggen, wat zij daar nu weer van maken.

Vanavond slaapt hij bij mij, ik ben heel benieuwd of ze voor vannacht andere onderdak hebben geregeld :') .

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:19

Echt ja.....bbrrrr en met kind(eren) swipe ik sowieso naar links :')

Ik kan nog voor 30 door fysiek en mentaal, dus ik zoek wel een de "nog lekker" categorie :Y) daar genoeg keus!

Ik heb nu trouwens weer dagelijks contact met Ex-Tinderlover :o
Echt jammer dat het zo gelopen is...ik vind nog steeds dat we echt heel goed bij elkaar passen.
Hij slaat ook nog steeds al mijn foto's op als ik hem wat stuur en hij zoekt zelf contact
als ik niets van mezelf laat horen, dus stiekem hij volgens mij ook....anders kapte hij het contact wel af.
Gisteren de hele dag over en weer zitten appen /snapchatten, echt lol samen, maar ik heb het relatiestuk inmiddels wel losgelaten, just friends!

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:25

Ja vind je in de 30 nog genoeg keus?
Ik kan mentaal nog door voor 16! of 12.. maar dat noemen ze gewoon vroegdement :')
Fysiek zou ik het niet weten... ik weet ook niet of ik 30 leuk vind.. mijn ex was 7 jaar jonger, en dat ging op zich prima, maar 30 is dan 14 jaar jonger, das wel veul...

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:48

Ik heb geen probleem met 28, ligt aan de persoon of het klikt...leeftijd is imo maar een nummer.
Het is alleen een probleem als ze een gezin en kinderen willen, de hele burgerlijke riedel zeg maar, dat kan ik ze niet geven.

Maar ik vind mannen van rond de 30 leuker ja, fysiek en ook nog frisser in het koppie, beleven meer,
niet zo zwaar op de hand, niet vast geroest, geen lijst met wensen en eisen en nog geen bagage :o
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 25-04-18 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:50

In de nachtdienst heb ik ook 3 schermen..

1 met videobeelden, 1 voor de uitluister en 1 zodat ik kan rapporteren in het systeem en eventueel mailtjes sturen.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:51

Olympia schreef:
In de nachtdienst heb ik ook 3 schermen..

1 met videobeelden, 1 voor de uitluister en 1 zodat ik kan rapporteren in het systeem en eventueel mailtjes sturen.

huh? :+ :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:22

Olympia schreef:
In de nachtdienst heb ik ook 3 schermen..

1 met videobeelden, 1 voor de uitluister en 1 zodat ik kan rapporteren in het systeem en eventueel mailtjes sturen.
En dat allemaal in verband met Tinder?

:wow:

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:25

Maar hoe oud zijn jullie dan?

Zelf ben ik net 42 en zoek ik tussen de 40 en de 47. Veel jonger wil ik niet omdat mijn ex ook 5 jaar jonger was en ja, dat verhaal liep ook niet goed af... Ouder vind ik ook eng, ben bang voor hangzakken.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:28

Ik ben 22 en heb hem op 22-28 staan, maar ik merk dat ik het meeste aansluiting heb met iemand rond de 24/25. Serieuzer dan mijn eigen leeftijd, maar niet alles helemaal op een rijtje qua baan en huis en klaar om een gezin te beginnen ofzo. Ik ben zelf ook nog wel 2 jaar aan het studeren en niet van plan om voor die tijd uit huis te gaan.