Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 00:32

Suzanne F. schreef:
Nooit geweten dat je dat hondjes noemde. :')
Ik dacht: Aguttie wat zielig om die 2 hondjes onder de wasmachine te duwen.


Ik wist dat ook niet en dacht een typfoutje ofzo tot het dus steeds herhaald werd. Arme hondjes :') :))


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:18

Ik heb dan net wel weer een mooie rhino via marktplaats kunnen krijgen. :D
Ook niet voor het eerst dat ik een mooi koopje vind qua dekens.

Alleen wilde ik ook wel eens zo'n bucas power proberen, maar daar wordt wel weer veel voor gevraagd. Nou zijn die dekens nieuw natuurlijk ook reteduur...

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:23

Leuk handel gedaan via marktplaats, deken waar ik het eerder over had :D
Kreeg pakketje (onder uit het land), stond er dit op :)) :
Afbeelding

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 14:44

Ja ik krijg ook geen adresgegevens bij overmaken. Ja tenzij via paypal.
Maar als ik iets verkoop verstuur ik het naar het adres wat de koper aan mij heeft doorgegeven...
Sommige mensen geven ook hun werkadres door omdat ze daar aanwezig zijn om het aan te nemen en dan dus thuis niet. Dus van de verkoper ook een beetje vreemd om het maar naar een ander adres te sturen dan de koper heeft doorgegeven.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:28

Wat ontzettend sneu Nadia! Heel mooi gebaar dat je het zo voor ze oplost.

Ik heb vandaag voor het eerst een klus geplaatst op marktplaats. Zoek iemand die mijn tuin dicht kan maken voor de katten. Maar dat met die klussen werkt dus best wel anders! Berichten gaan nog via de email en niet de mp chat. Best onhandig. En blijkbaar staat er automatisch een telefoonnummer bij Wat je zelf niet kan zien. Ik had mijn eigen nummer ingevuld voor die advertentie maar uiteindelijk belden ze het nummer van mijn ouders? Dat staat wel in het profiel omdat het een gedeeld account is maar was nu even niet handig. Zeker omdat we binnen een paar uurtjes al heel veel gebeld werden.
Inmiddels met 2 afspraken staan om het door te nemen voor een offerte dus ik ben heel benieuwd.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 03:02

Zelfs midden in de nacht kun je prima handelen. Lag wakker en heb nieuwe schoenen nodig, dus bod gedaan op een paar mooie nikes en binnen 5 minuten deal rond :D
Dat verwacht je niet rond dit tijdstip :')

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 01:44

Ik heb dat boek nog ergens en overweeg om hem te verkopen. Wel meer gehoord dat er veel vraag naar is.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 02:37

:oo ik heb inderdaad die Nederlandse versie!


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 20:48

Hier ook een rare. Mijn moeder zit net een beetje op marktplaats, leuk dingetjes verkopen.
Had ze nu een die op een item maar bleef onderhandelen over lagere prijs tot mn moeder op een gegeven moment maar akkoord is gegaan. Netjes afgehandeld meteen opgestuurd. Komt dat mens nu terug dat ze is opgelicht want het item was niet zoals ze zich had voorgesteld en volgens haar ook beschadigd. Het is hier uiteraard in goede staat op de bus gegaan en er stonden duidelijke foto's op marktplaats.
Nou die foto's waren volgens haar zeker bewerkt... Ja hoor mijn moeder weet nog maar net hoe ze überhaupt een foto maakt met haar telefoon en hoe ze het dan op mp krijgt en die zal het bewerkt hebben zeker :')
Wat een zielig figuur en om een paar euro.. pff

Heb voor mijn moeder maar even geantwoord dat we geen winkel zijn en dus geen garanties geven. Verzenden is op eigen risico zoals aangegeven. Dan had ze maar moeten komen halen. Daaahaag.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 13:13

Ja heb ik ook eens met een nog nieuwe deken gehad. Was nog nooit uit de verpakking geweest. Heb gewoon de tas waar ie in zat van meerdere kanten op de foto gezet incl plaatje van de deken op de voorkant. Heb dat toen ook in de advertentie gezet en uiteindelijk goed verkocht. Zelfs van koper nog een bedankje dat de deken idd gloednieuw was en hij paste dr paard super.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 16:14

Ik heb een bijna gloednieuwe bank te koop op marktplaats. Het is niet zo dat Ik hem perse kwijt wil, maar voor een goed bod mag hij weg. Het is echt een fantastische bank, maar bij nader inzien vond ik hem toch wat groot ogen in mijn woonkamer. Dus ik dacht, weet je wat, zet hem gewoon erop en dan zie ik wel of er iemand interesse heeft voor mijn prijs.

Is onderhand al aardig wat geboden maar nog wel dik 200 onder mijn vaste prijs. Komt er vandaag weer zo'n pannenkoek die net 1/4e van de prijs biedt, ver onder wat er al (zichtbaar!) is geboden. En dat hij daarvoor vandaag de bank nog kwam halen.

Heb hem terug gestuurd dat hij moet leren lezen.
Wilde eerst nog iets sturen als welke poot wil je voor dat geld? Maar vond dat te aardig :')

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 14:02

Zo fijn. Plaats een gezocht advertentie op marktplaats voor een casco spirit. Krijg al binnen 5 minuten reactie met gejatte foto's van internet.
En heel doorzichtig woont die persoon aan de andere kant van NL dus ophalen is geen optie :,)

Je wordt er zo moe van he.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 15:40

Nou inderdaad! Die spirit cap die ik zoek is ook nog wel wat waard, dus alleen wanneer ik hem kan passen en ophalen gaat het door, anders niet. Jammer dat het zo moet maar helaas.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 10:36

Eindelijk een acceptabel bod gehad op mijn bank... nu aan het wachten op die mensen. Ben benieuwd, half 11 afgesproken, maar nog niemand gezien. Ik ben zelf altijd iemand die graag iets te vroeg is dan te laat, maar goed 5 over half is ook nog bijna half 11 he :')

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 21:09

Ik had ook een mooie cap gezien op marktplaats, maar voor 150 euro vind ik het toch te riskant om hem niet te kunnen ophalen. (En passen was ook wel handig geweest)

Vervelende is dat het een ouder model is, het nieuwe model van het zelfde merk is weer veranderd en is niet wat ik graag wil. Het oude model is natuurlijk niet meer nieuw te koop. :=

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:42

Kun je het label niet bewaren voor een volgende zending?

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 23:47

Wordt er onderhand murw van... ik heb een gezocht advertentie geplaatst op marktplaats. Heb alleen nog maar van die (doorzichtige) oplichtings reacties gehad.
Ik heb de advertentie maar weer verwijderd.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:32

Had er ook weer een. Geboden op een mobiele airco, om 15uur berichtje gehad dat het akkoord was en ik hem kon halen. Ik kon niet direct reageren dus ik bekijk het zojuist, en nog geen uur later al een bericht er achteraan dat ik te langzaam reageerde en hij nu was verkocht. :oo
Ik verspil er ook maar geen moeite aan om nog terug te reageren.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:01

Ik heb mijn veulen momenteel te koop staan en heb de vraagprijs er maar gewoon bij gezet. Dat scheelt ook tig van die berichtjes met alleen de vraag wat hij moet kosten.
Als ze alleen vp sturen reageer ik er trouwens ook niet op. Neem in ieder geval de moeite om een normale zin te vormen, denk ik dan.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 13:07

Bij de ijslanders zie je ook vaak die prijscategorieen a,b,c of d. Alsof iedereen maar standaard moet weten wat dat dan is. En ook daar verschilt het nog wel eens wat ze toekennen per categorie. :+

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 13:23

Voor 3000 wil ik die ook wel als ie dan ook nog gezond is :))

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:50

Nou inderdaad. Niks mis met die reactie. Normaal gesproken (als je de beroerdste niet bent) laat je van te voren weten wanneer iets niet lukt en laat je mensen niet een hele middag voor niks zitten wachten.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:56

Oudere en goedkope auto's komen inderdaad veel buitenlanders op af.
Wij hebben pas geleden ook onze oude auto verkocht en is uiteindelijk ook verkocht aan buitenlanders. Ging verder allemaal prima, de auto werd meteen betaald. Wel gek genoeg pas weken later opgehaald. Ging op transport naar het buitenland.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 23:07

Een primeur voor mij op marktplaats! Op mn verjaardag nog wel :') :))

Een fantastisch bod van maar liefst 250 euro op ons prachtige, super gezonde en A papier NRPS veulentje *\o/*

Dat het hele process van het fokken alleen al zo ongeveer 1000 euro heeft gekost is natuurlijk bijzaak. En zo'n praaaaachtig bod kunnen we echt niet aan ons laten voorbij gaan. Niet te vergeten wat voor top thuis dat hij wel niet zou krijgen.
(Waarschijnlijk in de worst, want hoe betaal je anders zijn onderhoud? :+ )

Dat ik vervolgens een netjes berichtje terug stuur dat ik in de advertentie al had geschreven niet op random biedingen in te gaan, maar alleen persoonlijk over de prijs wil praten en dat 250 euro niet een serieus bod is te noemen... Dat viel blijkbaar niet in goede aarde.
Ze had me maar even bij marktplaats gemeld, want ik was een brutaal kind met een grote mond en ook nog eens een dierenbeul! Plus, zij had meer paarden dan mij. (Wat dat er mee te maken had begrijp ik ook niet :') en hoe ze überhaupt zou weten hoeveel paarden ik heb is me ook een raadsel := )

Ik vermoedde een kind met teveel tijd om handen, maar toen ik ging kijken naar de gebruikersgegevens zag ik dingen te koop staan wat alleen een volwassen persoon zou verkopen.. :oo
Ik heb maar even een melding gemaakt bij marktplaats.
Wat een serieus vage mensen bestaan er toch :')

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:23

Mijn veulen is inmiddels verkocht, dus ik had de advertentie op gereserveerd gezet.
Kreeg ik weer een bericht van dat mens wat ik eerder al vertelde die zo vaag deed. Alleen ik deel mijn account met mijn ouders en mn moeder las het bericht eerder dus die heeft het gelijk verwijderd omdat er allerhande verwensingen in stonden.
Nou had ik uiteraard het willen melden bij marktplaats maar zonder bericht...
Iemand enig idee of het terug is te halen evt door marktplaats zelf?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, Peony en 104 bezoekers