Oké, wat nu?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Re: Oké, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 22:21

Ohhh nee dat is balen!!! Was het wasmiddel wel geschikt voor een handwasje? Is er niet toevallig puur wasmiddel op de blouse terecht gekomen? Je zou hem in de wasmachine op een handwasje kunnen draaien, maar ik vrees dat je dit er niet meer uitkrijgt.



Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 22:54

Petrichor schreef:
Delphi schreef:
Ohhh nee dat is balen!!! Was het wasmiddel wel geschikt voor een handwasje? Is er niet toevallig puur wasmiddel op de blouse terecht gekomen? Je zou hem in de wasmachine op een handwasje kunnen draaien, maar ik vrees dat je dit er niet meer uitkrijgt.

Volgens mij gebruikt mijn moeder Robijn zwarte was, zal het morgen direct even nakijken.


Ik heb ooit wel eens puur wasmiddel gemorst op mijn kleding. Toen heb ik het gewoon in de wasmachine gedaan, binnen een half uur gewassen maar helaas nadien ook vlekken :( Deze zijn er ook niet meer uitgegaan...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angieeeee, fleurtjeuh, girlyggirl, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Klis, Kmbrly, Little_Gift, LouLi, meintje, Olikea, ReadTheRulez, Sanniejtjuh, Saskiaa_, TessaxQuincy en 61 bezoekers