Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 17:59

Hallo Allemaal,

Ik loop al een tijdje rond met dat ik eens langs wil bij een paragnost. Nu lees en hoor ik veel om me heen dat er heel veel "kwakzalvers" zijn en ik denk ook wel dat iemand je moet liggen en andersom om tot het beste resultaat te komen.

Nu ben ik een hele tijd terug al eens bij een man geweest (magnetiseur), maar bij binnenkomst voelde ik al dat het voor mij niet ging doen wat het moest doen. Deze man vroeg me vanaf het eerste moment de kleren van mijn lijf om vervolgens daaruit ongeveer logisch passende antwoorden op terug te geven :')

Naar mijn mening moet ik mijn mond niet open hoeven te doen en moet een paragnost precies kunnen vertellen waar ik voor kom...

Ik heb nu wat paragnosten op het internet opgezocht maar die vragen gewoon €70,-.. niet dat ik dat er niet voor over heb, maar ik lees overal dat "de echte" dat bedrag nooit vragen..

Ik heb al wat vragen aan bekende gesteld ofdat hun goede ervaringen met paragnosten hebben en ik hoop snel een goede naam te mogen ontvangen.. maar ik wilde ondanks dat toch mijn vraag hier ook neerleggen in een boktforum.

Hoe selecteren jullie uit? Hoe ben jij aan een goede paragnost gekomen? en voor de mensen die evt een goede hier in brabant weten.. heb je tips wat betreft namen voor me?


Verder zijn ervaringsverhalen ook altijd welkom! Blijf dat heel bijzonder vinden!


ps. ik hoef geen reacties over dat het onzin is oid. Ik respecteer dat mensen er niet in geloven, respecteer mij ( en andere) dan ook dat wij wel in "het meer tussen hemel en aarde" geloven alsjeblieft :) <3

Alvast bedankt!

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......


First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Re: Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 07:57

Hee @storm !

Bedamkt voor je antwoord. Oh ja daar ben ik het helemaal mee eens! En die antwoorden heb ik ook zeker in mezelf gevonden alleen er is 1 ding wat heeeel sterk is wat niet volledig over mezelf gaat en alhoewel ik 100% zeker ben dat dat klopt wil ik toch die bevestiging of hulp van iemand die dat stukje onzekerheid samen met mij weg kan nemen. Ik denk dat dat zeker mag op deze manier :D

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......

First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Re: Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 13:27

Dankjewel voor je mooie post @11AFotograaf! Ja ik kan me voorstellen dat ze vragen of dingen kloppen die ze zeggen maar niet andersom van nou vertel eens wat je wilt weten tot in de puntjes ..

Ik zou graag haar telefoonnummer willen hebben! Als je me rldat kunt pb-en zou ik daar super blij mee zijn :D

Dankjewel alvast!

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......


First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Re: Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 16:48

Hoi @Booooo,

Dankjewel voor je berichtje! Oke dat is inderdaad een hele lange wachttijd! Toch ben ik wel heel benieuwd naar haar naam :D Als je me dat zou willen geven dan ga ik ook even naar haar kijken :D

Alvast bedankt!

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......

First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-18 14:10

11AFotograaf schreef:
First_Unique schreef:
Dankjewel voor je mooie post @11AFotograaf! Ja ik kan me voorstellen dat ze vragen of dingen kloppen die ze zeggen maar niet andersom van nou vertel eens wat je wilt weten tot in de puntjes ..

Ik zou graag haar telefoonnummer willen hebben! Als je me rldat kunt pb-en zou ik daar super blij mee zijn :D

Dankjewel alvast!

Ze vraagt vooral idd over wat ze ziet en of dat op ons sloeg en of wij dat snapte.

Ik heb je een PB gestuurd met het nummer.

Dit is trouwens een filmpje over deze dame: https://www.youtube.com/watch?v=2EAaOu-LPu4&t=635s


Ik had t filmpje gister al gezien inderdaad, heel bijzonder!
Ik ga dr morgen bellen en dan ga ik even kijken hoe t aanvoelt en evt een afspraak maken :j

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......

First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Re: Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-18 17:34

@ Chanicha , ja dat vol zitten zullen de meeste goede wel hebben inderdaad! Volendam is me dan weer net wat te ver haha anders had ik zeker wel een naam willen hebben!

@Liannetje86 Oeii dat is niet zo fijn! dan kan ik dat begrijpen.. Maar als er veel mensen over praten zal dat wel goed zijn! Mag ik misschien ook haar naam?

Ik had trouwens naar Els van Katwijk gebeld maar zij zat tot september helemaal vol. Jammer..

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......

First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Re: Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-18 14:44

Dankjewel Willekes!
En dat is wel een hele goede wat je zegt! In deze hoef ik niet te weten wat er in mijn toekomst gaat gebeuren.. Ik wil alleen weten of de dingen kloppen zoals mijn intuïtie en gevoel zo sterk zeggen en hoe ik dingen ervaar. Dus voor mij de Medium de beste keuze :D

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......

First_Unique

Berichten: 2284
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Dicht bij Eindhoven

Re: Een goede paragnost/medium? (tips voor Brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-18 16:14

dankjewel @Spitenmazz !
Ik ben zelf niet opzoek naar een medium voor mijn paard/dier maar wie weet dat andere mensen daar wel wat aan hebben :D

Dankjewel voor de onderste naam :D Ik ga de link eens bekijken :D

.... :¨·.·¨:
......`·. ღ First Unique
.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kairos, maralyn, Steenbok12, Sterrendief, SunnyHorse, YandexBot en 124 bezoekers