Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NadjaNadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 15:47

Mars schreef:
Fenrir schreef:
Overigens zie ik weinig eigen mening aan "Het is prostitutie, niet meer en niet minder." Kernwoordje IS, niet IK VIND. Nogal stellig als feit gebracht, maar wacht het zal vast weer aan ons liggen want wij kunnen niet lezen :+

Klopt :D
Als je seks hebt voor je werk/in ruil voor geld of goederen, is dat inderdaad prostitutie, kan ik weinig anders van maken. En imo is dat in de regel zo in het hele sugardaddy verhaal (disclaimer, niet alle, etc etc)

Maar ik snap niet zo goed waarom mijn mening/hoe ik tegen dit soort verhoudingen aan kijk zo belangrijk wordt gevonden? Het is hoe ik het zie, misschien zit ik ernaast, misschien jullie. Zo boeiend is dat allemaal niet lijkt me.

Als jij jouw mening blijkbaar zelf niet eens boeiend vindt, waarom vindt je het dan wel de moeite waard om die hier te verkondigen? :Y)

Hoe dan ook, je kunt niet zeggen dat iets gelijk iets aan iets anders, terwijl dat niet voor alle gevallen zo is. 2+2=4, maar niet alle sugerbabes=prostitutie. Het ís namelijk niet zo.

Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

Elfina ♥♥♥ B+13 L1+14 L2+10 M1+10 M2+2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie