Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:20

Mars schreef:
Ander woord voor prostituee alleen dan is seks misschien niet het enige element maar word je ook meegenomen als leuk accesoire voor etentjes en andere uitjes. Zag ook eens een meid bij dr Phil die blijkbaar 1000den dollars en cadeautjes in de maand kreeg maar ze had geen seks met die man... ja ja. Alsof die man zoveel betaald om een potje Yahtzee met je te spelen.

Ik vind het ook nogal laag bij de gronds gedrag.


Seks is helemaal geen must bij sugar daddies. Veel mensen doen dit niet eens! Juist het meenemen op dates etc is waar het om gaat. Of mee op vakantie. Dat soort dingen. Vind het zelf ook nogal apart, maar weet wel dat het niet hetzelfde is als prostituee, aangezien er genoeg zijn die geen seks hebben!! Lees maar eens wat artikelen, heb er zelf een tijd veel over gelezen omdat ik het ook niet snapte.

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(


n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:23

Overigens, als ik er nog goed genoeg uit zag om "sugar baby" te worden, zou ik het niet eens zo erg vinden!! Zijn ook wel eens jonge vrouwen die het doen om hun (vaak oeps)baby/kindje te onderhouden. Zolang seks geen voorwaarde is, lijkt een beetje op date gaan en geld/spullen krijgen me helemaal geen ramp *\o/*

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:31

Overigens, heel vaak zijn het ook vaak meiden die op de universiteit zitten. Dus nee karuna, zeker geen "type amper vmbo halend". Overigens vind ik dat echt een nare opmerking. Niet iedereen kan nou eenmaal het dezelfde niveau halen. Ik heb vroeger het gymnasium afgerond, en ik zou geen nee zeggen tegen een sugar daddy!!! :Y)

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:44

Het zou ook prima kunnen dat deze meisjes gewoon een eigen baan hebben (hoogopgeleid of niet), maar met zo'n sugar daddy krijg je vele leuke dure extra's waar ze zelf niet voor zouden kunnen betalen, reisjes/sieraden/merkkleding etc. en seks is hier absoluut geen must voor! Ik denk wel dat dit voorkomt maar in de meeste gevallen gaat het erom dat ze niet partnerloos aan willen komen bij de familie of zakelijke diners, een mooie slimme sterke vrouw naast je geeft toch een betere indruk dan in je eentje aankomen! En ze hebben echt wel genoeg andere manieren om aan seks te komen..

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:46

Bovendien hoeft het bij de man niet altijd om seks te gaan, vind dit maar een oppervlakkig stereotype!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:49

LilChar schreef:
karuna schreef:
Gezellig klopt. Hihi maar ik las hierboven alleen maar mee naar zakendiners en goed kunnen meepraten. Dat haalde ik juist niet uit de vrouwen. Vandaar mijn ietwat botte omschrijving :P .
En jaloers nee, heb zelf genoeg borst en bil. _O- maar nee ik zou zelfs toen ik nog jong en strak was er nooit en te nimmer gebruik van hebben gemaakt. Hecht daarin teveel waarde aan zelluf doen.

Maar ik mag kennelijk dus niet mijn verwondering neerzetten op bokt omdat het fenomeen zo ver afstaat van mijn omgeving verder en hoe ik zelf denk en in elkaar zit. :n


Ik hecht ook veel waarde aan zelf doen. Maar die dames doen het toch ook helemaal zelf! Ze investeren tijd en aandacht in iemand waar ze niet tot aangetrokken zijn. Ze zijn vriendelijk, spelen een rol, en hebben meestal seks met diegene dan. Dat is allemaal toch ook hard werken? Ik vind dat daar ook een goede beloning voor tegenover mag staan. En die hebben ze zelf verdiend.


Precies! Seks of niet, ze steken er inderdaad veel tijd in, dus een beloning is wel zo gepast lijkt me

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:01

karuna schreef:
maava schreef:
Ik zeg stap zelf eens in die wereld, kan je zien welke van je vooroordelen wel of niet kloppen. Dan kan je het ook gelijk begrijpen. :)

Nee dank je :')

Allil ik heb zelf regelmatig bij dergelijke zakendiners gezeten dus weet hoe het er aan toegaat. :j en nee een lager nivo niks mis mee alleen wordt daar vaak juist niet verwacht dat je iemand meeneemt die niet echt als partner bij je hoort dan wel helemaal geen partners.

En de meisjes waarover ik gelezen of gezien heb of de gesprekken die ik heb opgevangen (als je vaak lang moet wachten hoor je nog al eens wat :+ ) gingen niet mee naar diners of verplichtingen. :n niks van dat, daar ging de man mee met winkelen voor haar of eind rijden in een auto of wat ook. Geen zakelijke dingen waar vrouwelijk gezelschap bij verwacht werd.

En dat waren meisjes die ik zelf heb horen zeggen dat ze eigenlijk wilde stoppen met hun vmbo opleiding omdat ze leren als iets zinloos beschouwden omdat ze toch zo genoeg geld kregen en ze dan niet hoefden te werken. En gesprekken met vergelijkbare onderwerpen. Toch een heel ander beeld als de meesten van jullie hier uitleggen toch?


Het lijkt me niet dat iemand op het vmbo, dus van 12-16 ongeveer, al op zoek is naar een sugar daddy. Zou ook graag de bronnen zien waarop je dit baseert. Het sugar daddy fenomeen is namelijk niet zo groot in Nederland, er wordt het meest over gepraat in Amerikaanse programmas, en zij werken niet met het vmbo-havo-vwo etc systeem. Dus zou graag zien waar jij al die zogenaamde meisjes dat hebt horen zeggen?

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:46

Palmera schreef:
Ik heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn. :+
Dus zijn partner in mijn huis en ik bij hun thuis ingetrokken. Compleet met slapen bij hem in bed, want zijn ouders hadden de logeerkamer. :+

Wat een gentleman! Ik ben nog nooit zo vertroeteld, ruimschoots betaald voor het ongemak en bij iedere winkelsessie met hem en zijn ouders stond hij ook erop alles te betalen.

Ik ben nog steeds zeer goed bevriend met de beide heren, en nog steeds verwennen ze me regelmatig met die dingen die ikzelf niet kan/wil betalen. Gewoon omdat ze dat zelf willen, en zoals mijn 'partner' zegt: "omdat je de enige vrouw ooit in mijn leven bent geweest en ik ergens een beetje van je hou".

Nee, ik heb geen seks gehad met hem (uiteraard) en ik voel me absoluut niet gebruikt, goedkoop of weet ik veel wat. :)


Sneu dat hij zijn vriend moet 'verbergen', maar zo zie je maar dat dingen niet altijd zo gegeneraliseerd moeten worden!!! Het is niet altijd een sugar baby, die met 10 kg makeup, en weetikveel wat voor ander stereotype, haar lichaam verkoopt, zo je maar dat dit soort dingen niet zo zwart op wit zijn!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:45

Mars schreef:
Blijf er ook geen snars van geloven dat deze ‘dames’ geen sex hebben met die kerels :=


Mars, hier zeg je anders wel iets in de richtig van "het gaat alleen maar over seks" Misschien niet letterlijk maar zo kan het wel opgevat worden, ik snap dat seks voorkomt maar echt niet bij iedereen, ik heb het al een keertje gezegd maar ik herhaal het nog een keer: seks is geen must bij sugar daddys!! Het gaat om de illusie dat de ze een relatie hebben en hoe ver ze daarin willen gaan is aan hen. Iedereen is immers anders en denkt er anders over, het verschilt erg, het ligt aan de betrokken personen..

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:56

Nu ben jij toch echt degene die niet kan lezen.. ik zeg toch ook je zegt het niet letterlijk, je zegt iets in die richting, Mars!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:08

Fenrir schreef:
Hoe moeilijk kan het zijn: er is niet altijd sprake van seks. Punt. Heeft niks met wel of niet geloven te maken, dat is gewoon een feit.


Precies!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:10

Mars schreef:
n_love_qwert schreef:
Nu ben jij toch echt degene die niet kan lezen.. ik zeg toch ook je zegt het niet letterlijk, je zegt iets in die richting, Mars!


Nee.
Dat maak jij ervan. Ik weet zelf wat ik schrijf dus het heeft weinig nut om daar je eigen draai aan te geven.


Dat jij zo in je eigen wereldje leeft en alleen jezelf gelooft, kan ik niks aan doen!!! Volgens jou kan het niet dat een sugar girl geen seks heeft met de sugar daddy, en dit is gewoonweg niet waar. Doe eens even wat research voordat je b*llsh*t praat!! 8)7 :n

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:18

Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal


Ik weet het ook niet helemaal, maar ik weet wel dat hij zich ontzettend kinderachtig gedraagt! Ik zal het nog maar een keertje herhalen: seks is geen must, en dit is gewoon een feit dat Mars weigert te accepteren..

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(


n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:19

Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal



Samengevat: ik geloof er niet in dat er in een gemiddelde sugargirl/daddy totaal geen sprake is van seks. (nee, niet álle... bla bla bla) zeker niet wanneer de vrouw in kwestie flinke bedragen en dure cadeaus krijgt. Moeten ze zelf weten overigens. En blijkbaar is mijn overtuiging nogal beledigend, arrogant etc :D[/quote]


Het is meer dat je overtuiging volledig gebaseerd is op wat je gelooft en niet op feiten, en daardoor totaal niet onderbouwd is. :D

Dat was overigens niet beledigend, de manier waarop je dames tussen aanhalingstekens zette wel. :)[/quote]

Daar sluit ik me ook bij aan!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:45

Fenrir schreef:
Overigens zie ik weinig eigen mening aan "Het is prostitutie, niet meer en niet minder." Kernwoordje IS, niet IK VIND. Nogal stellig als feit gebracht, maar wacht het zal vast weer aan ons liggen want wij kunnen niet lezen :+


Fenrir, je slaat de spijker op zijn kop!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:47

Ailill schreef:
Mars schreef:

Nu ben jij toch echt degene die niet kan lezen.. ik zeg toch ook je zegt het niet letterlijk, je zegt iets in die richting, Mars!


Nee.
Dat maak jij ervan. Ik weet zelf wat ik schrijf dus het heeft weinig nut om daar je eigen draai aan te geven.
Persoonlijke opmerking: Wat ben je ontzettend flauw, laag en denigrerend aan het reageren zeg.

Trots op zijn.[/quote]

Ailill, mag ik vragen of je het tegen mij of Mars hebt?

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:51

Ik laat het ook rusten, iedereen mag een mening hebben (zolang we maar nummer 1 hits hebben :) little kleine! _O- ) Maar even serieus: zo te zien heeft iedereen hier een sterke mening over dus ik trek me uit de discussie, we zijn allemaal wat te koppig om toe te geven ha ha! Ik wijzig mijn mening i.i.g niet.

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 09:22

Ailill schreef:
n_love_qwert schreef:
Ailill, mag ik vragen of je het tegen mij of Mars hebt?
Mijn reactie was gericht naar Mars.

Paar uur verder en we bespreken nog steeds hetzelfde onderwerp, iets met trekken aan een dood paard.


Bedankt voor de verduidelijking!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Froukje, IASCrawler, Rossfechten, Sannum en 43 bezoekers