Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:44

bruintje123 schreef:
Het is volgens mij niet euro-laan maar europa-laan 1 in kaatsheuvel, het adres van de efteling :D

Ja klopt, had er ook moeten staan maar mijn autocorrect werkte even niet zo mee :D

Ik kreeg dus antwoord terug succes ermee, dus heb haar maar eens een berichtje gestuurd of ze nou echt serieus had verwacht dat ik de schoenen voor €5 zou verkopen, wou ze er in ene toch €15 voor geven _O-
Gelukkig heb ik ze echt net aan de buurvrouw kunnen verkopen voor een schappelijke prijs, scheelt mij weer wat Mp onzin biedingen etc :))


Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:43

Nou ik ben benieuwd wat voor reacties ik allemaal ga krijgen,
Dekjes, paardenjas, deken etc erop
Vazen, decoratiemateriaal, lavalamp en schommelstoel voor een baby erop gezet :)

Ben aan het opruimen geslagen dus hoop dat het wat wil verkopen.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:19

Wauw ik had een hele vlotte conversatie, bedrag overeen gekomen voor een lavalamp vanochtend en zojuist op tijd opgehaald en geen gezeur.
Zo wil ik ze wel vaker!

Nu de rest nog zien te verkopen, maar volgens mij loopt dat allemaal nog niet zo.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 16:43

Hier ook een aantal dingen op Mp gezet, ben aan het opruimen omdat wij gaan verhuizen.
Maar de biedingen stromen bieden, wel €15 voor 4 merkdekjes, €3,50 voor een basisset gelnagels, etc.
Kreeg ook een goed bod voor een luieremmer binnen, 2x zelfs maar als ik akkoord ga hoor je niks meer, gaat dus alweer lekker.

Is er trouwens animo voor een doos met boeken, dvd's en cd's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:23

DeMolenhoek schreef:
Romy1234 schreef:
Hier ook een aantal dingen op Mp gezet, ben aan het opruimen omdat wij gaan verhuizen.
Maar de biedingen stromen bieden, wel €15 voor 4 merkdekjes, €3,50 voor een basisset gelnagels, etc.
Kreeg ook een goed bod voor een luieremmer binnen, 2x zelfs maar als ik akkoord ga hoor je niks meer, gaat dus alweer lekker.

Is er trouwens animo voor een doos met boeken, dvd's en cd's?


Toevallig dance avec lui er niet tussen? :D


Nee helaas, die ben ik nog niet tegen gekomen maar volgens mij heb ik die ook niet.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:15

Ik word ook weer een beetje moedeloos, heb een maxi dress erop staan, 1x aangehad dus nog zo goed als nieuw.
Kreeg ik een bod van €10, akkoord mee gegaan, moest verzonden worden dus gegevens uitgewisseld en ik wacht na 2 weken nog steeds op het geld... geen reactie meer natuurlijk.
Dus gisteren van iemand anders een bod van ook €10 gekregen, akkoord gegaan maar ziet er nu dus vanaf omdat de verzendkosten haar te duur worden, had gedacht dat het door de brievenbus zou passen (is een maxi dress met meerdere lagen in de rok)... zucht...

En nog veel meer spul er op staan maar loopt echt voor geen meter, wil er eigenlijk wel graag vanaf aangezien wij over een paar maanden verhuizen.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 21:32

Inderdaad zwaar irritant, toch een kleine moeite even een bericht te sturen toch, iedereen heeft z’n mobieltje vaak in de hand denk ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:51

Ik heb er zojuist een eikenhouten eettafel op gezet, vraagprijs €500 en bieden uit gezet.
Nu al meteen een bericht iemand die €300 bied _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 17:01

DatBenIkNou schreef:
Dat is nu eenmaal het spel van Marktplaats? Ik vind dat nog meevallen voor een vp van 500€ eigenlijk. Je moet toch ergens beginnen met bieden. Over het niks meer laten horen na een bod: dat is andersom net zo. Vraag ik maten van Leren rijlaarzen, zou ze nakijken maar was nu niet thuis. Volgende dag advertenties eraf. Dan kan je toch ook even laten weten dat ze verkocht zijn?


Ja iemand mag gerust een bod doen natuurlijk maar ik heb bewust het bieden uit staan.
En dan vervolgens gewoon vragen wat ik er dan voor wil hebben terwijl bij en ook nog in de advertentie staat dat de vp €500 is.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 07:26

Ik heb echt een x weer een super goede ervaring :)
Had een tijdje geleden 2e hands van iemand een deken overgekocht, wou hem vd week op doen, toch te groot.
Dus zag op Mp een goede maat te koop, en een onderdeken die ik nog zocht, gevraagd of ze toevallig wou ruilen en ik de onderdeken erbij kocht, dus gisteren langs geweest, hele leuke mensen en ik heb goede dekens.

Nu nog een halsstuk erbij zien te vinden

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:57

Ik heb ook maar weer een poging gewaagd om een heleboel op Mp te zetten, ben benieuwd.
Wij gaan verhuizen dus wil er eigenlijk wel graag vanaf.
Heb ook echt van alles, van dekjes tot eettafel

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:52

Hier ook al de eerste flut reacties binnen hoor.
Voor proffesionele tubes haarverf, meer als 50 tubes €25 bieden (inkoop is bijna €9 per tube).
Hele verhalen dat zijn bod super is en er meer verf te koop aangeboden word voor €1 of minder per tube, heb hem succes gewenst want van dat merk staan ze er echt niet voor die prijzen op Mp.
Vervolgens vragen welke kleuren ik heb, staat gewoon in de advertentie...

En voor scapa dekjes iemand die wel €10 bied voor 3 dekjes samen.
Ik weet dat ze niet meer in zijn maar dit word me toch te gek...

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:57

WoW dat ging snel, had er een uurtje geleden ook nog een paar stijltangen en stijlborstel op gezet, binnen een uur 2 van de 3 stijltangen verkocht en van 1 al geld op mijn rekening staan.
Wil heel graag een nieuwe stijltang, ding is zo duur maar nu dus al aardig het gele bij elkaar om hem te kopen.

Nu de rest van het spul nog verkopen.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 23:26

Dan kan je toch alsnog reageren?
Wat is er mis met open communicatie tegenwoordig...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:08

Jahoor ik heb er weer 1, zucht...

Meneer had een bod gedaan voor een productenstellage, eigenlijk iets te weinig maar hij had ook interesse in een aantal kappersproducyen, dus ik ben eigenlijk al ver onder mijn minimum gaan zitten, wil er toch wel graag van af en scheelt straks weer als we gaan verhuizen.
Tig mailtjes met vragen met van alles wat in de advertentie al staat, eindelijk bezig met afspraak maken, reageer een uurtje even niet omdat ik met iets anders bezig was, krijg ik gelijk al mail van laat maar ik krijg toch geen adres en blijf niet heen en weer mailen etc...
Ik was toch echt ff van wtf, heb hem ook maar terug gemaild dat het een hoop mails had gescheeld als hij de advertentie had doorgelezen en dat als hij voor een dubbeltje op de 1e rang wilt zitten hij ook niet zo moet zeuren over een beetje mailverkeer wat hij zelf veroorzaakte.
Ben ik blij dat ik mijn adres nog niet gegeven had zeg, stakker.

En dat heeft dan een eigen kapsalon, koopt enkel zijn producten in via mp...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:13

Volgens mij ben ik aan het wachten op iemand die toch niet gaat komen.
6 uur afgesproken, de berichten gingen wel iets stroef dus heb er al de pest in...
Maar wie weet is ze gewoon te laat...

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:41

Die van gisteren was dus mooi niet op komen dagen, had bericht gestuurd, kreeg ik als reactie: meisje, ik had het moeilijk vandaag want ik had de hele dag mijn mobiel niet bij me.
Heb maar terug gestuurd: meisje, geloof mij ik had het nog veel moeilijker met 2 kids die lekker buiten wouden spelen maar niet mocht omdat hun moeder zat te wachten op iemand die niet op kwam dagen...

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 07:21

Haha ja ik kan daar niet zo goed tegen hoor.
Ik kreeg wel wat terug: ja ik weet, sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:35

Zucht, ik had een tijdje geleden een partij haarverf en producten op Mp gezet, man die het voor een absurt lage prijs wou ophalen, raar gesprek gehad met tig vragen wat gewoon in de advertentie stond en uiteindelijk afhaakte op de dag zelf omdat ik niet snel genoeg reageerde en hij maar mailtjes moest blijven sturen met vragen. Koste hem allemaal teveel moeite etc...
Heb het er een paar dagen geleden opnieuw opgezet, en nu gaat hij doodleuk weer verder dat hij het wil hebben...

Wat moet ik hier nou op antwoorden?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-04-18 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:10

Ik had hem dus al toen geblokkeerd maar blijkbaar werkt dat niet zo goed ofzo.
Of dit is een ander account van hem onder dezelfde naam

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:47

Ahh op die manier...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 16:38

_Nadia_ schreef:
Hier ook eentje, mag ik t voor £20 hebben? Staat in de advertentie dat £30 de vaste prijs is.
Ik zeg dus nee, het is £30
Ja maar ik woon bij je in de straat
Uh?


Ik zou gewoon terug reageren met ow super zeg, dat scheelt je dan gewoon brandstofkosten dus kan je gewoon die €30 betalen :)

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 19:37

Even kastopruiming gehad en een hoop op Facebook/marktplaats gezet, hoop dat het wat wil.
Iemand die een bod van €30 op mijn zgan scapa showcooler heeft gedaan maar twijfel of ik deze moet accepteren of niet, wil er wel graag vanaf, heb hem zelf voor €80 gekocht en is maar 3 a 4x op geweest, wat zouden jullie doen?

En wat is momenteel een beetje een realistische prijs voor scapa dekjes?
Aangezien die niet meer ‘in’ zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 19:57

Banyu schreef:
Romy1234 schreef:
Even kastopruiming gehad en een hoop op Facebook/marktplaats gezet, hoop dat het wat wil.
Iemand die een bod van €30 op mijn zgan scapa showcooler heeft gedaan maar twijfel of ik deze moet accepteren of niet, wil er wel graag vanaf, heb hem zelf voor €80 gekocht en is maar 3 a 4x op geweest, wat zouden jullie doen?

En wat is momenteel een beetje een realistische prijs voor scapa dekjes?
Aangezien die niet meer ‘in’ zijn...


Als het er nog maar kort op staat, zou ik gewoon even afwachten denk ik.


Ja dat heb ik op dit moment ook tegen haar gezegd, maar wil niet te lang wachten, zul je net zien dat ze hem dan niet meer wil ofzo

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:11

Haha ja daar heb je idd een goed punt _O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, __Amber__, Aeva, Amber_anne, Frummel01, GrapeshotBot, Iris_Casper, janineskolla, Karma_k, Keizerinnnn, love_mandy, Noor, ogidni, Pabie, Shenavallie, Shivaya, Sting, Tatjanaa, x_Rebecca, xColorCross en 59 bezoekers