[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Caitlin_K
Berichten: 3749
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 11:40

Beetje nood; ik zoek iets voor een 1 jarig meisje rond de €20,- over 4 uur begint haar verjaardagsfeestje hahaha

Never make eye contact with anyone while eating a banana


Love_Mirra
Berichten: 1249
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:03

Alles wat met prinsessen ofzo te maken heeft, een leuke zachte knuffelbeer... eenjarige meisjes zijn echt niet moeilijk hoor :)

Wie zegt dat geluk niet te koop is, heeft nog nooit een paard gehad..
Rust zacht mijn lieve kanjers! Ilja R.I.P. 30-7-2013 en Cayetano 26-6-2014

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:33

Ik wek even iedereen hier!

31 maart wordt mijn vriend achttien, en dat wil hij graag in we avond met mij vieren door met de auto naar restaurant te gaan (want ja, dan mag het zonder papa en mama :P ). Super lief, echt heel leuk dat hij dat met mij wil doen.
Goed.

Ik ga natuurlijk niet zonder cadeau, want hij betaald het restaurant (jongens...).

Zelf dacht ik aan een lekker luchtje. Is alleen wel een beetje cliché misschien?
Hij is dol op Calvin Klein, dus leek het me wel wat om daar de parfum van te halen.

Mijn budget is echter nieg zo breed omdat ik heel veel geld aan de kant moet zetten voor mijn eigen rijlessen. :')

Is dat een leuk idee voor een achttienjarige? Of iemand nog iets anders?

Hij is vrij casual, dus dat maakt het vrij lastig. :')

Dank jullie!

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

iirrssjjee

Berichten: 5925
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:43

AlwaysH schreef:
Ik wek even iedereen hier!

31 maart wordt mijn vriend achttien, en dat wil hij graag in we avond met mij vieren door met de auto naar restaurant te gaan (want ja, dan mag het zonder papa en mama :P ). Super lief, echt heel leuk dat hij dat met mij wil doen.
Goed.

Ik ga natuurlijk niet zonder cadeau, want hij betaald het restaurant (jongens...).

Zelf dacht ik aan een lekker luchtje. Is alleen wel een beetje cliché misschien?
Hij is dol op Calvin Klein, dus leek het me wel wat om daar de parfum van te halen.

Mijn budget is echter nieg zo breed omdat ik heel veel geld aan de kant moet zetten voor mijn eigen rijlessen. :')

Is dat een leuk idee voor een achttienjarige? Of iemand nog iets anders?

Hij is vrij casual, dus dat maakt het vrij lastig. :')

Dank jullie!


Misschien daarna nog een filmpje pakken in de bios wat jij dan betaald? Kunnen jullie er echt een avondje uit van maken.

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:44

Ik heb de volgende dag een beurs waar ik nogal vroeg heen moet, dus helaas moet meneer mij al vrij vroeg thuis afzetten. :P

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Janine1990

Berichten: 43774
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 20:36

Wat geef ik een paardenliefhebber die 69 wordt, gek op Friezen is en elke dag nog fanatiek in de stal aan het werk is? Ook nog gewoon werkt. :+ Hij is behoorlijk hip, kan je wel stellen.
Mag wel wat kosten.


VenoSnorlax

Berichten: 4499
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:46

Helppp ik ben vergeten dat donderdag mijn vriend en ik een jaar samen zijn hij heeft een verassing maar ik kan niet met niks aankomen.

Houd niet van bloemen
Is een whiskey liefhebber proeferij en testsetjes al gedaan
Houd enorm van muziek

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Lessie

Berichten: 1396
Geregistreerd: 02-12-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:54

Anke98 schreef:
Helppp ik ben vergeten dat donderdag mijn vriend en ik een jaar samen zijn hij heeft een verassing maar ik kan niet met niks aankomen.

Houd niet van bloemen
Is een whiskey liefhebber proeferij en testsetjes al gedaan
Houd enorm van muziek

Uiteten?
Parfum?
Lief kaartje?
Hotelovernachting?

Ik vind als je een jubileum samen te vieren hebt, het wel leuk is om iets samen te doen. En niet zo maar iets te geven..

-Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you.

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:31


Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:22

Kan je geen concert kaartjes regelen?

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Kiimm_

Berichten: 3159
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:02

Ik wil iets kleins kopen voor mijn vriend als we 2 jaar samen zijn. Ik kan maar niets bedenken. Ik heb het mezelf ook moeilijk gemaakt door tot nu toe alleen maar grote cadeaus te geven (racen op Zandvoort, gitaar, concert). Hebben jullie ideeen voor een klein, betaalbaar, maar leuk cadeautje?

Duhelo

Berichten: 28506
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:28

Wij moeten komend weekend naar de receptie voor een 50 jaar huwelijk (de ouders van de vorige eigenaars van ons huis dat we net gekocht hebben).
We kennen de mensen in kwestie eigenlijk niet, ze zijn beide bejaard en wonen in een service flat.
Wat kunnen wij geven dat ze zeker leuk gaan vinden? (bloemetjes ed krijgen ze op zon dag vast al genoeg, ik geloof dat ze ook niet meer helemaal mobiel zijn om op restaurant oid te gaan, en geen idee wat er inbegrepen zit in een serviceflat kwa maaltijden (ik dacht aan een ontbijtmand dat ze kunnen bestellen oid).

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:44

En tegoedbon bij de bloemist? Of een potje met Oud-Hollands snoep? Als ze het zelf niet lusten kunnen ze het altijd aan de kleinkinderen geven.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Duhelo

Berichten: 28506
Geregistreerd: 29-05-03

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:28

ohja, ik ben van belgië, oud hollands snoep wordt wat moeilijker :D

Ik dacht ook al aan een mand met wat koek en snoep en dergelijke erin, maar ik vermoed dat er nog meer mensen met zoiets zullen afkomen, dus iets wat langer houdbaar is is dan misschien wel fijn.

Gydja

Berichten: 3008
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 05:24

Mijn vriend is deze maand jarig en natuurlijk wil ik hem graag een cadeau geven. Helaas gaat dat niet zo heel gemakkelijk dit jaar want ik zit momenteel in Japan. Ik kan hem dus geen cadeau persoonlijk geven. Ik zou dus al wat op internet moeten bestellen en bij hem thuis laten bezorgen. Hij is niet een man die van bier of drank houd, niet van auto's en motoren enz. Wat betreft de waarde die hij hecht aan cadeau's is het net een vrouw en kan ik niet aankomen met onderbroeken en sokken. Weekendje weg heb ik ook al aan zitten denken maar als ik terug ben in Nederland ben ik eigenlijk wel blij dat ik weer thuis ben en daarbij is mijn geld dan ook wel een beetje op. Dus weekendje weg word mij wat te duur.

Hebben jullie ideeën?

marinke182

Berichten: 304
Geregistreerd: 03-05-12
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:25

@ Gydja, misschien een mooie foto van jullie twee op canvas (of iets anders wat veel waarde voor hem heeft)? Die kun je online bestellen en laten bezorgen. Die doet het vaak wel goed!
Weekendje weg is altijd leuk, maar de prijs kan inderdaad flink oplopen. Misschien iets anders samen doen? Dus echt een dagje erop uit en iets ondernemen.
Soms heb je op vakantieveilingen of ticketveilingen ook wel leuke activiteiten ertussen staan.

Heeft iemand een idee voor een kleinigheidje voor mijn vader?
Mijn vader en ik kunnen soms best wel botsen (lees: ik kan soms een beetje kattig zijn :o ), maar hij zal me altijd helpen. Hij is eigenlijk gewoon een goedzak.
De afgelopen weken heeft hij mij bijna elke dag geholpen met school, aangezien het nu toetsweek is. Daarnaast hebben we helemaal niks gedaan voor vaderdag.
Ik wil hem eigenlijk even in het zonnetje zetten en bedanken voor al zijn tijd en moeite. Ik ben mondig niet zo heel goed daarin, dus wil ik hem iets kleins geven.
Het hoeft niet iets groots te zijn, maar ik wil hem liever geen sokken, deo, parfum of chocolade geven (standaard verjaardagscadeautjes).

Iemand ideeën?

~ Geloof niet alles wat je denkt

deksel

Berichten: 3762
Geregistreerd: 16-10-13

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 07:10

Een dagje uit met zijn 2'en? Walibi, zo'n klimpark, karten of ergens uit eten? Is wel wat prijzig :3.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:27

deksel schreef:
Een dagje uit met zijn 2'en? Walibi, zo'n klimpark, karten of ergens uit eten? Is wel wat prijzig :3.

In deze strekking: bioscoop? Is wel te betalen

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 23:12

Ik wil eigenlijk geen reclame maken, maar ga het toch doen :)) In mijn zoektocht naar een origineel cadeau kwam ik op deze website terecht; https://milledoni.nl/cadeaus/originele-cadeaus
Ik heb me de hele avond vermaakt met cadeaus kijken. Dit zijn allemaal cadeaus van verschillende websites en in alle soorten en maten.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

WinSel

Berichten: 20566
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:28

Ik heb even weer hulp nodig haha

De moeder en broertje van mijn schoonzus komen binnenkort. Ze wonen in mexico (schoonzus is Mexicaans)
Mijn familie heeft haar moeder en broertje nog nooit ontmoet.

Nu wil ik graag een cadeautje kopen voor ze, iets oer Hollands. Maar wat is leuk en waar moet ik kijken

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:54

Pakket met Hollandse producten? (Stroopwafels, drop, hagelslag)

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

WinSel

Berichten: 20566
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:59

O dat is wel een leuk idee idd ! :)F

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️

Janine1990

Berichten: 43774
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 18:04

Moeten ze het wel hier opeten. De ervaring hier is dat het vrijwel nooit aan de andere kant van de aardkloot geraakt bij intracontinentale vluchten.

Ik zou gaan voor klompen, een molentje of een verzameling van.

san4nie
Berichten: 3543
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:14

Ik weet niet of het in Mexico wel eens pantoffel weer is, maar van die klompen pantoffels vind ik zelf erg grappig om cadeau te geven.

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

Sweetgirl1
Berichten: 4523
Geregistreerd: 17-10-07

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:50

Ik ben beetje inspiratieloos. denk misschien kan iemand helpen

Op 08-07 ben ik een jaar samen met mn lieve vriend.
Nu heb ik via hema een foto boekje gemaakt, maar wil er nog iets leuks bij. Iets kleins.
Hij is wel gek op chocolaatjes maar ja om daar weer mee aan te komen vindt k ook zoiets.

Wie weet wat leuks wat kleins?
Mag eventueel ook via pb

Rust Zacht Anouk, 2 Januari 2012
Rust Zacht Natasja, 22 April 2014
Rust Zacht Roxy, 30 Juli 2015


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Callisto04, Druif_01, GoogleAdsense, ista, JudithGigi, Laj1, mosimonster, Nikkii026, Wenta, Wopkebrok en 39 bezoekers