Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:53

Janine1990 schreef:
khirshanta schreef:
Het spijt me oprecht, maar ook dat is toch geen vraag voor dit topic? Ik dacht dat we het erover eens waren dat dit geen algemene vraagbaak is?

Ik denk dat je voor het beste antwoord daarop google kunt vragen, of je opticien even kunt bellen.

Ik bedoel het niet vervelend, maar dit topic heeft amper meer de interessante vragen


Om die reden heb ik ook erg getwijfeld hoe ik hier op kom.
De specifieke acties staan helaas nog niet op de websites van de diverse opticiens. Vandaar de keus om de vraag hier alsnog te stellen.

Maar in dit geval mag hij vervallen hoor :)


https://www.specsavers.nl/aanbiedingen/2e-bril-gratis
https://www.hansanders.nl/acties/2e-bril-gratis/

Dit zijn mijn eerste twee zoekresultaten? ;)


Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:59


Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:00

Als ik iets heel pittige eten, zodat m'n lippen en mond helemaal tintelen, en ik vervolgens iemand zoen. Voelt deze persoon die tintelingen dan ook?

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:05

Janine1990 schreef:
Alaskan schreef:


Zoooo dat is duidelijk een kwestie van verder kijken dan de homepage :oo
(ik ben gewoon rechtstreeks naar de homepage van de opticiens gegaan)

Ik schaam me diep :o :o :o


Naja ik help je/mensen graag hoor, maar met een paar goede trefwoorden lijkt het me voor iedereen makkelijker en sneller om zulke dingen zelf op google op te zoeken :).

@gracezellaa: Ik denk dat dat met je zenuwen te maken heeft? Lijkt me dan niet dat iemand anders dit ook kan voelen? Ik zou zeggen ‘probeer het uit :P ‘.

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:20

Gracezellaa schreef:
Als ik iets heel pittige eten, zodat m'n lippen en mond helemaal tintelen, en ik vervolgens iemand zoen. Voelt deze persoon die tintelingen dan ook?

Niet de tintelingen die jij voelt (dat zijn je eigen zenuwen). Diegene zijn mond kan wel gaan tintelen omdat een restant van het pittige eten op zijn mond komt en zijn zenuwen daar op reageren.

La Vie en Rose 


Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 02:16

Hoe kan je ook al weer uit zetten dat de filmpjes op fb vanzelf gaan afspelen? Had het altijd uit staan haha..

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 05:45

xSCWx schreef:
Gracezellaa schreef:
Als ik iets heel pittige eten, zodat m'n lippen en mond helemaal tintelen, en ik vervolgens iemand zoen. Voelt deze persoon die tintelingen dan ook?

Niet de tintelingen die jij voelt (dat zijn je eigen zenuwen). Diegene zijn mond kan wel gaan tintelen omdat een restant van het pittige eten op zijn mond komt en zijn zenuwen daar op reageren.


Ja dat bedoelde ik eigenlijk, beetje slecht verwoord.

Ik wilde het wel uitproberen, maar m'n vriend had hetzelfde gegeten

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:09

Stamper schreef:
Hoe kan je ook al weer uit zetten dat de filmpjes op fb vanzelf gaan afspelen? Had het altijd uit staan haha..

Account instellingen > video's > video's nooit automatisch afspelen

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:12

Wat zie je als je je ogen al enige tijd dicht hebt?

Dus niet nadat je in het licht hebt gekeken. Maar als je gaat slapen en je ligt in een donkere kamer zie ik in ieder geval een soort van donkere anime strip ofzo. :')

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:37

Wat is het verschil tussen dag- en nachtcreme? Ik heb een super fijne nachtcreme die ik gewoon overdag op smeer, dat kan toch geen kwaad... Ik bedoel die creme weet toch niet of het dag of nacht is :+

[center]Venthe L. (Numero Uno x Garant) <3
Lenthe H. (Arezzo VDL x Numero Uno <3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:38

Is het asociaal om in een studentenhuis om 8:15 het huis te stofzuigen? Niemand anders maakt hier schoon en mijn huisgenoot heeft wel een hond. Overal in mijn kamer lag hondenhaar en er lagen plukken haar op de gang. :r heb het al zoooo vaak gevraagd.

Andere huisgenoten waren al wakker alleen hij en mijn huisgenoot die ‘s nachts wakker is en van 5 tot 13 slaapt en die met de hond weet ik het niet van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:39

MarlindeRooz schreef:
Is het asociaal om in een studentenhuis om 8:15 het huis te stofzuigen? Niemand anders maakt hier schoon en mijn huisgenoot heeft wel een hond. Overal in mijn kamer lag hondenhaar en er lagen plukken haar op de gang. :r heb het al zoooo vaak gevraagd.

Andere huisgenoten waren al wakker alleen hij en mijn huisgenoot die ‘s nachts wakker is en van 5 tot 13 slaapt en die met de hond weet ik het niet van.

Mwah. Ik vind een beetje rekening met elkaar houden niet verkeerd in een studentenhuis, maar als het de troep van zijn hond is die hij niet zelf opruimt heeft hij niet zo veel te willen. Wij hadden gangbare stilte van 12 tot 8 ofzo, soms iets eerder omdat mensen vroeg moesten werken.

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:39

Venthe schreef:
Wat is het verschil tussen dag- en nachtcreme? Ik heb een super fijne nachtcreme die ik gewoon overdag op smeer, dat kan toch geen kwaad... Ik bedoel die creme weet toch niet of het dag of nacht is :+


Nachtcreme zit geen spf in volgens mij. Zal geen kwaad kunnen denk ik hoor. Gebruik zelf wel bodycream van rituals voor mijn gezicht. Maar als ik veel in de zon kom liever niet. Wil nog lang jonger geschat worden dan ik ben. :D

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:44

khirshanta schreef:
Het spijt me oprecht, maar ook dat is toch geen vraag voor dit topic? Ik dacht dat we het erover eens waren dat dit geen algemene vraagbaak is?

Ik denk dat je voor het beste antwoord daarop google kunt vragen, of je opticien even kunt bellen.

Ik bedoel het niet vervelend, maar dit topic heeft amper meer de interessante vragen


Misschien omdat de interessante vragen inmiddels wel een beetje op zijn. En 'we' waren het nergens over eens, deze discussie blijft maar terugkomen waarna we het erover eens zijn dat het altijd een discussiepunt zal blijven. Naar mijn mening is het prima om dit topic ook te gebruiken voor vragen waar je niet uit komt, ook al kan het geen kwaad om af en toe ook gewoon Google te raadplegen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:45

Emmaa_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Is het asociaal om in een studentenhuis om 8:15 het huis te stofzuigen? Niemand anders maakt hier schoon en mijn huisgenoot heeft wel een hond. Overal in mijn kamer lag hondenhaar en er lagen plukken haar op de gang. :r heb het al zoooo vaak gevraagd.

Andere huisgenoten waren al wakker alleen hij en mijn huisgenoot die ‘s nachts wakker is en van 5 tot 13 slaapt en die met de hond weet ik het niet van.

Mwah. Ik vind een beetje rekening met elkaar houden niet verkeerd in een studentenhuis, maar als het de troep van zijn hond is die hij niet zelf opruimt heeft hij niet zo veel te willen. Wij hadden gangbare stilte van 12 tot 8 ofzo, soms iets eerder omdat mensen vroeg moesten werken.

Mweh dat doet hij niet, tot laat schreeuwen met zijn vriendin, muziek en een wietlucht overal. Oh en roken in de keuken met vrienden is ook normaal sinds kort. -O-

En als je er wat van zegt “is hij daar niet geweest”.

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 10:04

Janine1990 schreef:
Venthe schreef:
Wat is het verschil tussen dag- en nachtcreme? Ik heb een super fijne nachtcreme die ik gewoon overdag op smeer, dat kan toch geen kwaad... Ik bedoel die creme weet toch niet of het dag of nacht is :+


Nachtcreme zit geen spf in volgens mij. Zal geen kwaad kunnen denk ik hoor. Gebruik zelf wel bodycream van rituals voor mijn gezicht. Maar als ik veel in de zon kom liever niet. Wil nog lang jonger geschat worden dan ik ben. :D


Volgensmij is het ook zo dat nachtcreme iets dikker is (wat minder snel intrekt) en dagcreme dus snel intrekt waardoor je geen "filmlaagje"op de huid ziet zitten. Omdat sommige mensen het niet mooi vinden als anderen zien dat ze zich ingecremed hebben.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:28

Venthe schreef:
Wat is het verschil tussen dag- en nachtcreme? Ik heb een super fijne nachtcreme die ik gewoon overdag op smeer, dat kan toch geen kwaad... Ik bedoel die creme weet toch niet of het dag of nacht is :+



_O-

Macs

Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:04

Volgens mij is dagcreme meer beschermend en nachtcreme meer voedend en wat vetter.

Maks :+:

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:00

Vraagje help! Je hebt nu die dagkaartjes van de NS bij de Kruidvat. Die zijn enkel geldig in de daluren, dus tot 4 uur. Nu moet ik eigenlijk tot half 5 in de trein zitten.. ik twijfel of ik zo'n kaartje moet halen en het risico moet lopen, scheelt namelijk 20 Euro voor dezelfde reis :\
Weet iemand wat voor risico ik loop als ze me bv om kwart over 4 met zo'n kaartje pakken? Welke bekeuring er op staat enzo..
Ben waarschijnlijk pas na 12uur savonds weer thuis, neem aan dat het kaartje wel tot na 12u geldig is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:09

casperzazoe schreef:
Vraagje help! Je hebt nu die dagkaartjes van de NS bij de Kruidvat. Die zijn enkel geldig in de daluren, dus tot 4 uur. Nu moet ik eigenlijk tot half 5 in de trein zitten.. ik twijfel of ik zo'n kaartje moet halen en het risico moet lopen, scheelt namelijk 20 Euro voor dezelfde reis :\
Weet iemand wat voor risico ik loop als ze me bv om kwart over 4 met zo'n kaartje pakken? Welke bekeuring er op staat enzo..
Ben waarschijnlijk pas na 12uur savonds weer thuis, neem aan dat het kaartje wel tot na 12u geldig is?

Daluren gaat om het inchecken en niet om het uitchecken, dus zo lang jij voor 15.55 (volgens mij) ingecheckt bent maakt het niet uit als je reis je verder van Limburg naar Groningen neemt op dat kaartje. Inchecken in de daluren is reizen volgens dalurentarief. Na 18.30 zijn de spitstarieven weer over en ga je dus over op het dalurentarief. Dus mocht je tussen 4 en 18.30 uitchecken, zorg dan in ieder geval dat je pas na 18.30 weer gaat reizen.

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:31

Oh echt, dat komt helemaal goed uit. Bedankt voor je reactie Emma! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:35

Janine1990 schreef:
Wat zie je als je je ogen al enige tijd dicht hebt?

Dus niet nadat je in het licht hebt gekeken. Maar als je gaat slapen en je ligt in een donkere kamer zie ik in ieder geval een soort van donkere anime strip ofzo. :')


De binnenkant van je oogleden :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:40

dees_daan schreef:
Janine1990 schreef:
Wat zie je als je je ogen al enige tijd dicht hebt?

Dus niet nadat je in het licht hebt gekeken. Maar als je gaat slapen en je ligt in een donkere kamer zie ik in ieder geval een soort van donkere anime strip ofzo. :')


De binnenkant van je oogleden :+


:+

Ik zie altijd kleurtjes en stipjes in geel rood en blauw. Heb ooit eens gegoogled maar kwam dingen tegen als beroertes enzo al weet ik zeker dat dat niet het geval is haha. Ben ook wel benieuwd wat die kleuren zijn en stipjes die van veraf naar dichtbij komen.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Cowboy55
Berichten: 8481
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:43

SavannahNx schreef:
:+

Ik zie altijd kleurtjes en stipjes in geel rood en blauw. Heb ooit eens gegoogled maar kwam dingen tegen als beroertes enzo al weet ik zeker dat dat niet het geval is haha. Ben ook wel benieuwd wat die kleuren zijn en stipjes die van veraf naar dichtbij komen.


Is dat geen 'vervuiling' in je oogvocht?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:29

Zijn het niet gewoon floaters...? typ maar even in op google. (Floaters glasvocht)

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, Ballard_L, douschka, GoogleAdsense, GrapeshotBot, janneke_S, Kanto, Lau07, Lestrange01, Melzazu, minouesmee, moislief, Molly1230, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, Roosch, Ruai, SentiBot, singa, Slagroomsoes, spookyskippy, Summerfly, Wopkebrok en 205 bezoekers