Schrijven met mensen in de gevangenis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:36

Ik snap ook niet waarom je contact zou willen hebben met een veroordeelde crimineel.

Genoeg eenzame ouderen die de aandacht veel meer verdienen.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:53

Vjestagirl schreef:
Ik heb jaren in de ouderenzorg gewerkt, en in mijn ervaring heb ik weinig gemeen met veel van deze mensen. Je komt niet verder dan een opa/oma-kleinkind relatie, en dat is nou net niet wat ik wil.

En klopt, ze zitten er niet voor kleine vergrijpen, hoewel die er ook tussen zitten. Maar ik geloof dat een mens meer is dan zijn grootste fout. Als je de profielen leest dan lees je van doodgewone mensen, die spijt hebben van wat ze gedaan hebben (als ze het al over hun vergrijp hebben).


Zoek dan een penvriendin via Viva of Libelle oid.
Daar zitten ook mensen die af en toe spijt hebben van de dingen die ze gedaan hebben maar dan zonder dat het direct een strafbaar feit is geweest.
Veroordeelde criminelen zijn veroordeelde criminelen. Daar is niets schattig aan.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:00

Tja. Ik vind dus niet dat iedereen altijd maar de moeite waard is of dat iedereen een 2e kans moet krijgen.
En wil zelf op geen enkele manier geassocieerd worden met een veroordeelde crimineel.

Snap mensen niet die dat wel zouden willen. De wereld is vol hulp- en aandachtbehoevende mensen zonder strafblad. Ga daar iets voor betekenen.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:11

Ze zoekt gericht naar mensen met een strafblad om mee te pennen.
Dat is imo raar.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Eefje_Sammy, Esther, Frieke84, Froukje, MaanNaam, Majestic-12, ogidni, Piekosjj, RoronaZorro, Zilfstar en 135 bezoekers