Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Irisjeeh1999

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 15:24

Een goede ervaring, niet via mp maar fb; heb 2 jurkjes verkocht, maandag op de post gedaan en gisteren hadden beide dames ze binnen. zijn er erg blij mee. 1 van de dames rijd ook paard en heb maar (heel brutaal) of ze iets wou ruilen, ipv geld. Dat wou ze wel, en vandaag kwam dan mijn polo binnen. Dus 1 jurkje echt verkocht en de andere geruild voor een polo van HV Polo. Ik ben tevreden haha

Heavenly (Armani x Aktion) <3

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:45

Wou graag een vliegendeken van HV Polo, eindelijk 1 in de goede maat gevonden via MP. Helaas had ik pas begin augustus weer geld. Dus mevrouw gevraagd of ze de deken tot minimaal de 3e van augustus wou reserveren. Inmiddels is de deken betaald en word hij morgen (hopelijk) verzonden. Superlief van de dame dat ze hem wou reserveren!

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:42

Irisjeeh1999 schreef:
Wou graag een vliegendeken van HV Polo, eindelijk 1 in de goede maat gevonden via MP. Helaas had ik pas begin augustus weer geld. Dus mevrouw gevraagd of ze de deken tot minimaal de 3e van augustus wou reserveren. Inmiddels is de deken betaald en word hij morgen (hopelijk) verzonden. Superlief van de dame dat ze hem wou reserveren!

De deken is binnen en echt nog supernetjes. Wel wat vlekjes maar dat krijg je sowieso wel met dragen :p Morgen mag paardje hem passen haha.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:44

Edit: ging iets fout haha

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:03

Fair schreef:
Huh.

Ik kreeg via een bericht een bod van 20,- op een tafel. Ik geef aan dat ik via een bericht al een bod van 30,- heb.

Krijg ik een bericht: ''Jaaa jij bent in de hemel daar kan alles'

:?

RIP :+

Sommige reactie's...

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 18:19

Zijn hier mensen die weten hoe ik een bankrekening kan controleren op oplichting/fraude? Ik heb een CK badpak wat al een week gereserveerd is voor me, net betalingsverzoek ontvangen en het nummer gegoogled. Krijg direct dingen over oplichting. Het is voor mij geen goedkope uitgave dus vandaar dat ik google.. Wat zouden jullie doen?

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 18:33

Het nummer dat iDeal aangaf was niet haar nummer, dus heb om haar nummer gevraagd en dat gaf geen problemen. Geld is inmiddels overgemaakt dus ik denk dat het goed zit.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 14:27

Nou, badpak is gewoon netjes binnen. Supermooi, gloedjenieuw, kaartjes etc er nog aan. Dus een goeie deal!

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 16:57

Iemand geboden op een jas die al een tijd te koop stond, dus ik ging akkoord. Hoor er nu niks meer van. Erg jammer..

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:30

Een fijne marktplaats ervaring hier! Ik had Derby rijlaarzen gekocht via Marktplaats, bij binnenkomst bleken ze helaas niet te passen. Erg jammer, maar had ze al betaald e.d. dus maar weer op Marktplaats. Dinsdag waren ze binnen, vandaag gaan ze op de post naar de volgende. Nu kan ik dat geld in een ander paar steken. Super fijn hoe snel het gegaan is!

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 17:06

Hier iemand die twee vn mijn spullen wil kopen dus dat gaat hopelijk maandag de deur uit. Ivm herinrichten van mijn kamer kan ik wel wat extra's gebruiken.

Op mp ook een mooie lampvoet en bijzettafel gezien, berichtje gestuurd maar nog geen bericht terug van beide. Gisteravond pas gestuurd dus misschien ben ik ook wat te ongeduldig, dus wacht het nog even af :)

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:29

Laatst een La Valencio jas verkocht via mp, meisje er blij mee en ik heb iets meer ruimte in de kast. Lekker vlot en een aardig meisje, helemaal happy.