Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 01:27

Musiess schreef:
Hier een hele goede ervaring.
Een klein terrarium incl hagedisje verkocht. Komt die mevrouw met een tasje vol met cadeautjes aan. Allemaal baby kleertjes. Omdat ik gezegt had dat ikhet terrarium en hagedisje niet kon brengen ivm zwangerschap. Ze gaf het bonnetje van de kleertjes erbij voor als ik het wilde ruilen.

Echt heel lief!
Dus sjakie zal wel een goed huis krijgen bij haar.


Dat is wel heel lief :j

Hier een rot ervaring via Facebook..
Had schoenen te koop, afspraak gemaakt met iemamd bij mijn ouders thuis aangezien ik zelf helemaal buitenaf woon en lastig te vinden is..

Aangegevem bij die persoon dat mocht ze toch niet komen of ze dan even eem berichtje wou doen? Dan hoefde ik niet naar mn ouders te rijden.
Om 19.00 afgesproken, krijg ik om 19.15 berichtje hoi mn vriend is nof niet terug met de auto, heeft oproepdienst. Wordt vanavond waarschijnlijk niks meer. _-:(

Terug gemaild dat ik het erg jammer vond dat ze pas een berichtje stuurde na onze afgesproken tijd terwijl ze voor de tijd ook al wist dat ze het niet ging redden.

Kreeg mailtje terug met excuses maar dat ze ze nog wel over wou nemen.
Nouja il ben de beroerdste niet, dus ze gaf zelf tijd en dag aan, nou mevr is niet komen opdagen en heeft niks van zich laten horen.
Heb berichtje gestuurd dat ik er vanuit ging dat ze zoch bedacjt had en dat ik het erg jammer vond dat ze niet het fatsoen had dit even te melden. Heb ook melding gemaakt bij beheer en daar reageert ze ook niet op berichten, maar wel op andere mensen reageren in die groep 8)7

Nouja nu wel verkocht aan iemand die meteen betaald heeft..

Kerstmuts


MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 15:16

Vicky_Belle schreef:
Hoi iedereen, ik en vooral mijn vader is een grote "zakenneus" voor mooie dingen voor een goede prijs, t is dan wel op zijn vlaams (kapaza)

Ik lees dat jullie het allemaal erg vervelend vinden als er onder de minimum prijs geboden wordt, maar mijn vader heeft wel op zo'n manier al wel wat goede zaken gedaan.
Vorig jaar een houten omheining weten scoren, man vroeg 2500 euro en zelf uit te breken, vader bood 1500 euro. Het moest snel weg wegens verhuis en alles moest nog uitgebroken worden, dus kreeg die man weinig reactie, na een weekje een berichtje dat het bod goed was. t was 2 dagen 8 u uitbreken dus zo vonden we de prijs die we geboden hebben wel toch eerlijk.
Als je een bod te laag vind dan hoef je niet te reageren, het kan mijn perceptie zijn maar jongere mensen willen precies meer voor hun tweedehands spullen en raken ook sneller geïrriteerd bij een lager bod. Op facebook had ik ook iemand die gewoon de nieuwprijs vroeg voor tweedehands laarzen. Ze reageerde furieus toen ik zei dat ik de prijs wat te hoog vond. Dat was 4 maanden geleden en de laarzen zie ik nu en dan weer verschijnen, ze raakt ze niet kwijt aan die prijs.


Bij mij ligt het er helemaal aan hoe fatsoenlijk iemand zijn bod onder mijn minimale prijs uitbrengt..

Als iemand alleen maar een berichtje stuurt mijn zijn prijs zonder aanhef oid dan denk ik snel stik er maar in. Stuurt iemand gewoon netjes een vriendelijk bericht dan ben ik vaak wel geneigd misschien nog iets onder mijj minimum te gaan zitten. Ligt ook helemaal aan het product en of het in de weg ligt.

Kan me bij sommige grote dingen voorstellen dat die mensen in de weg gaat liggen (zoals bv een schutting, vaak krijgen mensen iets nieuws en hebben ze niet genoeg ruimte om het eindeloos op te slaan..)

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:37

Kentaro schreef:
Ik geef mijn adres ook niet voordat we een datum/tijd hebben afgesproken :P Heb het ook eigenlijk maar een keer gehad dat iemand dat vroeg. Toen ik dus eerst een afspraak wilde maken, heb ik nooit meer wat gehoord. Gaf me toch te denken wat nu precies de intentie was....


Maarja als je een tijd en datum afspreekt wil natuurlijk niet zeggen dat diegene niet op een ander moment komt.. of überhaupt komt..

Ik heb namelijk een keer gehad toen ik hoogzwanger was en mijn paard te koop stond dat iemand langs wou komen wanneer die maar in de buurt was zonder vooraf af te spreken.. Waarop ik zei dat dat niet mogelijk was aangezien het paard bij vrienden stond en dat ik zeker wou weten dat iemand thuis was mocht bij mij de bevalling begonnen zijn.. Uiteindelijk datum afgesproken dat die vrienden ook thuis waren... Krijg ik de volgende dag een telefoontje van die vrienden of ik wist dat die man toch eerder langs zou komen, De hond had aangeslagen en stond die man gewoon in de wei.. :oo
Vrienden zijn erheen gelopen ja nee was niks en is zo weer in de auto gestapt, niks geen excuses oid gewoon assosicaal.. Niet eens het fatsoen gehad mij een berichtje te sturen dat ze al geweest waren en dat het niks was..
Heb na die actie zelf gemaild via Facebook maar wel gelezen en gewoon geen reactie geven :r

Voelde me knap banketstaaf naar die vrienden alhoewel ze wel snapten dat ik dat niet zo had afgesproken..
Laatst bijgewerkt door MarleenM op 18-05-16 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:59

Ik had van de week ook even iets vervelends..

Had 5 spijkerbroekjes voor mn zoontje gekocht en gevraagd of ze het via kiala wou versturen.
Geen enkel probleem zei ze..
Geld over gemaakt en dat was goed aangekomen
Maandag kreeg ik een berichtje dat ze te laat thuis was en het dinsdag weg bracht..
Dinsdag kreeg ik een berichtje dat ze voor een dichte deur stond en het woensdag weg bracht.
Woensdag kreeg ik een berichtje dat ze op het wegbreng punt kwam en bleek dat ze een account moest aanmaken en nu zou ze het donderdag of vrijdag wegsturen.

Ik gisteren berichtje sturen of het gelukt was want had niks meer gehoord.
Kreeg ik een kortaf berichtje terug, kiala is te ingewikkeld, maar het rest bedrag voor postnl maar over, iets anders doe ik noet meer..

Nou is dat niet zo'n wereldbedrag maar het schoot me een beetje verkeerd en heb dus een berichtje gestuurd dat ze het geld terug mag storten.

Baal er wel een beetje van, neem aan dat ze op heeft gezocht waar het wegbreng punt zit, had ze toch meteen kunnen zien hoe het werkte..

Maarja vind het nou wel prima, heb ook nog geen antwoord gehad op mn reactie.

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 00:40

AB rare reactie van haar,neem toch aan dat ie niet meteen extreem gebruikt eruit ziet als ie een keer gewassen is :=


Ik had van de week even een rot momentje met iemand waar ik een deken van had over gekocht, gelukkig wel netjes opgelost door de verkoper..
Was een wollen deken en zou eruit zien als nieuw en niet gebruikt zijn..
Ik open het pakketje en 1e wat ik zie was haren op de deken, ik haal hem eruit een gaatje in de deken en een naad die heel lelijk gerepareerd is na een duidelijke beschadiging..
Mailtje gestuurd dat ik het erg jammer vond de deken zo een te treffen en dat als ik dat geweten had ik niet mijn bod had uitgebracht en dat ik graag de deken terug stuur of een gedeelte terug wil.
Reactie terug dat ze de deken had nagekeken en dat het haar niet opgevallen was, heb haar foto's gestuurd en ze heeft zonder mopperen 2/3 van het aankoop bedrag terug gestort.
Dus baalde wel even maar ze heeft het wel keurig opgelost, hoop wel dat ze de volgende keer wel iets beter de spullen nakijkt..
Gelukkig is hij wel goed bruikbaar voor mijn doel :j

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 10:33

Abercrombie schreef:
Voor Dushi88. De deken

[ [url=m/usJqpS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BjtFWk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ziet er in mijn ogen netjes uit!

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:15

Ik heb ook iets geks. Wou iets overnemen van iemand en zou het ophalen want ik was dat weekend in de buurt (100km enkele reis). Geen probleem had ze ook liever.

Afspraak gemaakt alles prima, helaas afspraak moeten afzeggen want degene waar ik heen zougaan was ziek. Nouja versturen wou ze ook wel en contact liep zo fogoed dat ik dacht geen probleem.
afijn, ze zou even informeren met betrekking tot het beste versturen dat alles goed gaat. Dat was 11 jan.
13 jan heb ik nog een berichtje gestuurd of ze al wat wist en dat ik zelf verzendkosten had uitgezocht. Geen antwoord hierop en helemaal radiostilte..

Advertentie staat nog op gereserveerd. :\

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:55

Rachelle die is gek.. had haar ook duidelijk gemaakt dat ik ook nog andere dingen te doen heb dan op haar te wachten..

Hier op zoek naar een bed ombouw, zonder lattenbodem en matras.
Worden toch overal droomprijzen gevraagd.. Voor een bed met echt duidelijke beschadigingen nog 150 euro vragen :oo .. prima als ik hem moet opknappen maar niet voor 150.. _O-

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:22

Jammer dat het een boxspring betreft en geen gewoon bed.. je zit niet zi ver bij mij vandaan haha

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:20

Vandaag een super ervaring gehad op marktplaats.

Had een bed ombouw met lattenbodem gezien zonder vp. Dus ik netjes gemaild wat de vp was, kreeg vrij vlot antwoord dat hij 75 euro vraagt. Aangegeven dat dat helaas boven mijn budget van een paar 30/40 euro was en dat ik rustig verder ging zoeken. Kreeg ik eerst een mailtje oke helemaal prima. Een paar dagen later kreeg ik een berichtje of ik hem voor 50 euro wou overnemen want hij wou er toch eigenlijk wel af en ik gewoon netjes had gereageerd dat het boven budget was.

Nouja geschreven dat ik zou overleggen met ML. ML vond het toch te duur voor nu (bezig met verbouwing etc) dus aangegeven dat ik ML helaas niet kon overtuigen en dat ik hem suc6 wenste.

Na een aantal dagen kreeg ik het volgende berichtje: STEL, je mag het zo ophalen, kun je je man dan wel overhalen .
Dus nog een beetje over en weer geschreven, en vanmiddag het bed wezen ophalen en heb een kratje bier mee genomen als bedankje, hij was helemaal verbaasd! Bed was al keurig uit elkaar gehaald en de hele familie die aanwezig was, die hielpen met verhuizen, hebben geholpen met alles in de aanhanger te pakken.. zo lief!

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:12

Oh daar zou ik echt niet blij mee zijn!

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:18

Ben wel benieuwd hoe de verkoper erop reageert als je hem/haar er wat van zegt.. als je die hoesjes nou niet had had je nu lekker losse cd's gehad..

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 15:18

Pff lekker dan.. heeft dus niet eens verzendkosten betaald.. Ik xou hem ook melden op marktplaats, rare snuiter!

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 21:29

Zo net weer goed ervaring. Had een babybox erop gezet, vp 25 euro, gaan mensen 2,50/3 euro bieden.. ja dag dan steek ik hem nog liever in de fik :Y)

Nu reageerde er gister iemand die hem voor de vp kwam ophalen, geen gezeur oid dus het box speeltje en boxkleed er ook maar bij gedaan. Ligt anders toch maar in de weg.

Kerstmuts


MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 12:29

Pff Rachelle, denk je dat je iemand blij maakt.. Dan had ze het maar moeten komen ophalen.

Ik werd onlangs op facebook geplaatst als oplichter :oo

Ik had zwangerschapskleding op facebook gezet in meerdere groepen. Alles werd direct geplaatst behalve in 1 groep,want daar moet het eerst goedgekeurd worden door een beheerder.
Naja iemand reageerde binnen 15 min het plaatsen en tot een overeenkomst gekomen dat ze een paar dagen later zou komen.

Word na een aantal uur in die andere groep mijn bericht goedgekeurd en geplaatst. Maar schijnbaar zat die dame ook in die groep.
Zet ze gewoon ons bericht in printscreen groot met de tekst pas op oplichster,heb een afspraak en ze bied het gewoon ook hier alsnog te koop.

Geen pb of iets dergelijks,mij meteen geblokt.
Nou heb maar onder het berichtje gezet dat ze voorzichtig moet zijn met iemand oplichster noemen en dat als ze fatsoenlijk was ze mij eerst persoonlijk benaderd had. Na paar min had ze het bericht eraf gehaald.

Zo belachelijk.. Kan er nog boos om worden >;)

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:12

Hier iemand die gister geboden had, gemaild dat ik akkoord was en wanneer ze het kwam ophalen. Krijg ik een mail terug dt ze op meerdere gelijke artikelen geboden heeft en de mijne niet meer hoeft.

:\
Hoe irritant is dat dan..

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:06

xJitskee schreef:
Gisteren viel mijn mond echt open van verbazing.. had een afspraak om een tuinset op te halen. De kopers waren er alleen te vroeg, was er zelf nog niet. Zijn ze gewoon op eigen houtje rond het huis gelopen en de (afgesloten!) achtertuin in gelopen om te kijken. Uiteindelijk hebben ze hem nog niet eens gekocht ook nog. Maar hoe bedenk je het om zomaar iemand tuin in te gaan :=


Zoiets heb ik een keer gehad met verkoop van een 2 jarige, lag zelf in t ziekenhuis en de staleigenaar wou de bezichtiging doen maar kon pas die vrijdag. Daarvoor een afspraak gemaakt. Komt ze woensdags thuis en staan er 2 mannen in de wei. Komen haar tegemoed lopen en zeggen we waren in de buurt, t is niet wat we zoeken. En gingen weer weg. >;)

Toen ik dat hoorde heb ik ze opgebeld en ben me boos geworden.. hoe asso kun je zijn _-:(

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 14:06

Annet_Dottie hahaha dat is ook wel grappig.. Wat heb je geantwoord?

Ik doe trouwens nooit aan dat bieden via marktplaats, vind het altijd zo irritant dat iedereen met een euro verhoogd en dan duurt t allemaal zo lang. Ik stuur gewoon een mailtje met mijn bod, gewoon een fatsoenlijke prijs of eventueel vraag ik wat de vp is, willen ze dat ik via marktplaats bied dan zoek ik een ander product.

Ik had zelf een goede deal voor een mooie badkamer onderkast, had een specifieke maat nodig, die zijn normaal zo 700/800 euro, deze man had hem voor 135 euro erop staan, nieuw in de doos. Heb heel brutaal 100,- geboden en kreeg heel snel reactie dat ik hem kon ophalen.
Heel leuk mail contact en snelle afhandeling. Heeft me geholpen het naar de auto te brengen +:)+

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:27

Ik kreeg van iemand een 3 sterren met commentaar, bieden naar waarde. Terwijl ik alleen de vp heb gevraagd, deze persoon pas na 2 weken antwoordde en ik aan gaf dat ik inmiddels al voorzien was..
Vind eigenlijk dat hele beoordelingssysteem gewoon ruk..

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 19:57

Ik heb van de week even een baal momentje gehad,
Iemand doet een beetje semi professioneel 2e hands paardenspullen verkopen, had een vliegendeken erop staan maat 195. Ik kom daar aan de deur, beetje bijzonder typje doet de deur open, kon geen hallo niks af. Heeft de vliegendeken in de hand, ik zeg nog hallo, 10 euro was het he? Man knikt alleen maar, ik betaal. Hij duwt de deken in mn hand en doet de deur weer dicht.. Ik dacht nou oke lekker vriendelijk is ook anders, bij de auto even gekeken of er geen gaten oid in zaten, stom genoeg vergeten kaartje na te kijken voor de maat. Ik kom bij mijn paard, past de deken niet, echt 10 cm te kort. Ik kijken in het kaartje, is het gewoon een 185 ipv 195, dus ik een berichtje gestuurd van kan het zijn dat ik de verkeerde mee heb gekregen, want ze had er ook een te koop in 185. Kreeg ik terug neehoor, dit is de goede. Dus ik terug gestuurd nou beetje jammer dat je deze voor 195 verkoopt terwijl het overduidelijk een 185 is. Krijg ik terug maar hij heeft altijd opmijn paard gelegen die 195 heeft, dus ik zeg dat wel kan maar dat mijn paard normaal 190 heeft en deze gewoon veels te klein is, ook gemeten met de centimeter is het gewoon 185. Best een beetje slordig van iemand die die als bijbaan doet, heb een berichtje gestuurd hoe ze het nu wil oplossen maar er komt weinig vanuit haar kant. Gelukkig was het "maar" €10 maar het voelt nu een beetje als een principe kwestie :=

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 22:44

Hier van de week een super ervaring. Had wat gekocht, contact liep goed, reageerde ook snel de track en teace door, artikel nog ij suoer staat en werkte perfect. Dus berichtje gedaan met een bedankje en dat ik hem 5 sterren had gegeven, kreeg keurig terug dat hij het ook prettig zaken had gedaan en dat hij me ook 5 sterren gaf. Dus weer een fijne ervaring erbij :D

Maessie dat is waardeloos.. Hoezo weet je dat ze anders heet dan ze zegt? Kan je helaas niet verder helpen, maar kun je niks op Facebook oid vinden?

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 09:41

Shanna schreef:
Ik heb een hele vlotte verkoop achter de rug! Gisteren advertentie geplaatst, prijs bieden. Binnen een paar uur waren er al een aantal biedingen binnen, dus aan de hoogste bieders mijn minimale prijs doorgegeven en wie het eerst komt, die het eerst maalt. Binnen een kwartier al de eerste reactie terug voor een akkoord, en vanavond is het al voor mijn minimale prijs opgehaald! Keurig gepast betaald, geen gezeur aan de deur, top-verkoop! :D

En toch ga ik niet uit mezelf beoordelen.. te bang voor weinig sterren.. _O-


Ik heb een nieuwe tactiek overgenomen van iemand anders, ik kreeg op een gegeven moment een berichtje met: het was een fijne "samenwerking", ik heb je 5 sterren gegeven.
Dus ik antwoordde terug toen het pakketje binnen had en alles goed was: ik heb je ook 5 sterren gegeven.
Als ik nu een fijne deal heb gehad met iemand stuur ik ook een berichtje met: ik vond het een fijne deal en heb je 5 sterren gegeven. Tot nu toe reageert iedereen daar positief op!

Kerstmuts

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 21:54

Klinkt als toch een gezellig avondje..

Ik heb ook een hele bijzondere beoordeling binnen. Ik had interesse in een robot stofzuiger en mailde met de vraag of er een laad station bij zat of dat hij met kabel opgeladen moest worden en wat de vp was, die stond er niet bij. Krijg ik me toch een onaardig bericht terug met de mededeling dat als ik beter zou gaan lezen en zelf een beetje research zou doen ik die info ook zou vinden en dat het ook in de omschrijving stond en dat ik moest bieden. Ik die advertentie nagekeken maar neehoor, geen info daarover maar ook geen type nr oid dus dan kun je ook niet echt passende info vinden. Dus ik terug gemaild dat ze misschien dan haar eigen advertentie dan eens moest nalezen want dit stond er niet in. Nou ik kreeg me toch een onaardige berichten terug. Dus ik heb haar suc6 gewenst met deze manier van verkopen. Waarop ik terug kreeg dat ze geen suc6 nodig had _O-

Kijk ik net, heeft ze me 1 sterren gegeven met bieden naar waarde, komt niet opdagen, sneller betalen, komt afspraken niet na..
Euh say what?? Ik ben niet eens tot een afspraak gekomen of een bod gedaan :)) :))

Gelukkig heb ik haar ook beoordeeld met een 1 ster met tekst beleefder communiceren en betere omschrijving.

Kerstmuts


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Amazonbot, CharlieVM, craiester, Esther_r20, GrapeshotBot, Independence, Kimm4, Lalladidoo, Lau07, maaikemuis, marygoround, MuffinX, RoronaZorro, xCherissa, xColorCross, xxxmh en 183 bezoekers