Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 20:31

Hahahaha true, true :') Alleen... om nou één van beiden mee naar bed te nemen om tegenaan te kruipen tijdens de komende koude nachten.. Hoewel ze dat wel machtig gezellig zouden vinden :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 21:01

Bambi1995 schreef:
Oke, ik ben hier echt kapot van |(
Het ging allemaal zo lekker met de bar jongen. We konden zo goed samen.
Ik ben verliefd op hem en hij ook op mij als ik zijn woorden mag geloven. Ik was heel vaak bij hem de laatste weken. Het voelde echt als vriend en vriendin. Gisteren heeft hij een gesprek gehad met zijn ex en zijn ex wil hem dus terug en nu wil hij haar ook terug. Vandaag heeft hij dit mij verteld toen ik bij hem was. Ik ben daar zo kwaad geworden in zijn huis! Hoe durft hij mij zo dicht bij te laten komen en gevoelens voor hem te laten krijgen. Zijn ex fluit hem even weer terug en hij weet niet hoe snel hij naar haar toe moet gaan -O-
Hij zei dat het hem pijn deed om mij zo verdrietig en gebroken te zien en als hij dit eerder had geweten dat zijn ex hem terug wou dat hij mij nooit zo dichtbij had laten komen.
Ik voel me zo erg aan de kant gezet -O- Y;(


:(:) :(:)

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 21:16

Bambi1995 schreef:
Oke, ik ben hier echt kapot van |(
Het ging allemaal zo lekker met de bar jongen. We konden zo goed samen.
Ik ben verliefd op hem en hij ook op mij als ik zijn woorden mag geloven. Ik was heel vaak bij hem de laatste weken. Het voelde echt als vriend en vriendin. Gisteren heeft hij een gesprek gehad met zijn ex en zijn ex wil hem dus terug en nu wil hij haar ook terug. Vandaag heeft hij dit mij verteld toen ik bij hem was. Ik ben daar zo kwaad geworden in zijn huis! Hoe durft hij mij zo dicht bij te laten komen en gevoelens voor hem te laten krijgen. Zijn ex fluit hem even weer terug en hij weet niet hoe snel hij naar haar toe moet gaan -O-
Hij zei dat het hem pijn deed om mij zo verdrietig en gebroken te zien en als hij dit eerder had geweten dat zijn ex hem terug wou dat hij mij nooit zo dichtbij had laten komen.
Ik voel me zo erg aan de kant gezet -O- Y;(


O wauw!
Dit is echt heel erg gemeen!
Wat een sukkel, een relatie gaat toch echt om een reden uit, dus meestal duurt een 2e keer samen komen ook niet echt heel lang ofzo :roll:

Ik snap dat je uit je plaat bent gegaan dit is echt niet tof!

Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 21:31

Ik had hem net aan de telefoon, hij zei dat hij het echt heel erg klote voor mij vind. Ik natuurlijk weer helemaal in tranen |( Ik heb maar op gehangen omdat een gesprek voeren niet meer mogelijk was.

Yonker

Berichten: 13504
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 22:14

Awhh Bambi wat poedersuiker, sterkte :(:)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 22:49

Yvankaxx schreef:
Hmm mijn date heeft afgezegd, was vergeten dat hij een feestje had en hij heeft nog geprobeerd te skippen, maar dat kon niet. Nu even zien wanneer het wel lukt. Beetje jammer :O


Hier ook een last minute afzegger. Kan natuurlijk maar het balletje ligt nu bij hem. Voor niks druk gemaakt... En ik zag er nog wel zo perfect cashual uit. :')

Wat enorm rot voor je bambi, een zak hooi gewoon en dan druk ik mij heel netjes uit...

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:08

Ja echt he, had net mijn make-up perfect op mijn hoofd zitten _O- We gaan nu dinsdag pizza eten, en ga hem morgen ff een telefoonlader brengen, want die heeft ie in de trein laten liggen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:16

Nou mijn date was niks.. totaal niet mijn type. Zo een met blouse onder zijn sweater, beetje te soft. Dat zie je toch helaas niet op foto's

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:18

Relaxed schreef:
Nou mijn date was niks.. totaal niet mijn type. Zo een met blouse onder zijn sweater, beetje te soft. Dat zie je toch helaas niet op foto's


Mijne gisteren was kleiner dan ik ben en voelde niks van een klik ofzo. Dus dat wordt niks meer :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:19

Had je niet gevraagd naar zijn lengte?

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:21

Relaxed schreef:
Had je niet gevraagd naar zijn lengte?


Jawel, hij zei dat hij langer was. En heb daarbij in mijn profiel staan hoe lang ik ben. Ik tik de 1,81 aan namelijk :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:25

Ja mannen plussen er graag wat bij.. daarom vind ik eigenlijk vanaf 1.90 pas echt interessant :+

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 00:13

Relaxed schreef:
Ja mannen plussen er graag wat bij.. daarom vind ik eigenlijk vanaf 1.90 pas echt interessant :+


Ja die ga ik nu ook aanhouden, minimaal 1.90 :')

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 00:32

Veel dates dit weekend, resultaat valt iets tegen... Kwaliteit boven kwantiteit dus :D

En boven de 1.90 idd dikke pré! Kwam vorige week tijdens het stappen echter iemand tegen van bijna 2.20... Dat is dan weer net iets te :=

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 00:44

Ik mag niet klagen met stapjongen, ik weet niet meer hoe lang hij ongeveer was, maar hij was in ieder geval flink langer dan mij :D

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 03:38

Relaxed schreef:
Nou mijn date was niks.. totaal niet mijn type. Zo een met blouse onder zijn sweater, beetje te soft. Dat zie je toch helaas niet op foto's


Te soft? Even buiten zetten met dit weer, worden ze vanzelf harder van :+

Net gezellig feestje. Wel even awkward momentje toen jongedame binnen kwam waar we ander me geprobeerd heeft aan te koppelen :=
Blijf het best jammer vinden dat die geen interesse had zegmaar, maar ja.. Story of my life :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 08:59

Maar bij een koppelpoging heb ik ook standaard geen interesse, vind dat zoiets vreselijks :n

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 09:53

Koppelpogingen zijn inderdaad heel awkward. Tenzij je al een tijdje niet meer zo nuchter bent, dan kan het wel hilarisch zijn :')

Jammer dat de dates tegenvielen!

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 10:34

Mijne was heel prima hoor! :D Gedanst tot mijn voeten er bijna onder weg vielen. Had high heels aan.. nooit doen met dansen :') Heb een leuke avond gehad!

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 11:43

De mijne was ook geslaagd! <3

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 12:37

De mijne ook :+:

Leuke avond en nacht gehad. Nu weer werken en zien we elkaar donderdag weer..

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 12:42

Ah dus toch nog geslaagde dates gister :D

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 13:32

Ahh bambi :(:) wat een ei zeg..

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 15:05

Bambi wat onwijs klote!! Veel sterkte.. zoals ik laatst al schreef vind ik liefdesverdriet het meest akelige. Dat gevoel ik zo snijdend. Nu voelt het echt nog naar, maar weet dat dat slijt. Al klinkt dat nu vast nog als onmogelijk :(:)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 16:22

Nou oké. Na veelvuldig dit topic vanonder een steen te hebben meegelezen, heb ik de gok maar eens gewaagd. Kan niet beloven voor hoe lang; maar Tinder is geïnstalleerd .... Voelt een beetje gek, geen idee of ik er überhaupt wel aan toe ben. Maar er is maar één manier om daar achter te komen, is t niet? :')

Dus ik meld mij dan maar.