Gaan of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zorro

Berichten: 8761
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 23:36

Wat goed van je ts! Ik hoop dat je wat bij kan komen en dat je fijne tijd hebt daar! De persoon die er op tegen is zal ik lekker links laten liggen. Hij klinkt gewoon niet als iemand met inlevingsvermogen en dus ook niet als iemand die je nu veel steun kan bieden.

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 23:54

Heel tof! Dat wordt een reisje om nooit te vergeten. Fijn dat je lekker aan jezelf denkt.
Veel plezier alvast!

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 11:51

Nottinghill schreef:
Ze zit in Kaapstad. Vanavond ga ik boeken. :D Degene die het er niet mee eens was negeert me ondertussen al 2 dagen omdat hij het niet eens is met mijn beslissing. :roll:

Niks van aantrekken, die persoon weet duidelijk niet wat goed is voor jou! (mogelijk is die wel jaloers dat jij vrijwel gratis naar een van de mooiste landen ter wereld kunt)

Heel heel veel plezier gewenst in Zuid-Afrika! Er zitten daar geloof ik ook wel wat bokkers die je misschien een dagje op sleeptouw mee willen nemen.

only18

Berichten: 342
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:45

Ik vind het ontzettend knap van je! Het is zo belangrijk om voor jezelf te zorgen.

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 19:46

Wat goed TS! Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je lekker je rust en tijd kunt pakken de komende periode!

berdien85

Berichten: 6482
Geregistreerd: 05-06-07
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 20:28

Nottinghill schreef:
Ze zit in Kaapstad. Vanavond ga ik boeken. :D Degene die het er niet mee eens was negeert me ondertussen al 2 dagen omdat hij het niet eens is met mijn beslissing. :roll:


Goedzo! En dat zegt meer over die persoon dan over jou. Lekker laten gaan dus!