Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:41

Conversatie bewaren en niks terugbetalen.. Doeg.. :=


upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:38

Hier ook.
En ook als je nog een keer vraagt of ze nog interesse hebben, wel lezen maar niet reageren.
Heb dan ten minste de guts om aan te geven dat je geen interesse meer hebt.

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:58

Kan iemand de mensen afschaffen die zeggen 'Maar bij Agradi is het ..... euro!'
Ja lieve kind, dat is voor een minimaatje die niemand nodig heeft. De gewone maten zijn twee keer zo veel als mijn vraagprijs. Nooit meer wat van gehoord...

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:50

Ik word zo gek van biedingen van 30 tot 40 % van de vraagprijs... Dat ik nu maar gewoon terugstuur 'heeft u de vraagprijs gezien? Dat is .... euro.' :=

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:53

Daar is nog wel markt voor. Zeker via FB. :)

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:47

Doe ik ook hoor. Pas iets goedkoop online gezet omdat het snel weg moest. 4 geïnteresseerden, maar de eerste drie lieten die dag niks meer weten. De vierde handelde alles netjes af en kwam het meteen halen.

Kreeg ik de volgende dag een boos berichtje dat ik me niet aan de afspraak hield nadat ik had gestuurd dat het inmiddels verkocht had. Ik had niet eens een afspraak.. Alleen 'zak je nog in prijs?' 'Nee.' 'Waar woon je?' 'Daar en daar.' *radiostilte terwijl het wel gelezen was*... Toedels.. :=

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 00:54

Ik heb een deken te koop staan. Gewoon nette foto's erbij, kreeg ik een berichtje of ik meer foto's kon maken. Gevraagd waar dan foto's van moesten komen.. 'Ja gewoon, nog wat meer foto's van de deken op de grond enzo'. Uhhh.. Okee? Foto's gemaakt.. Krijg ik de vraag of ik de deken nog ga wassen voor de verkoop. Het gaat om een zeer net uitziende onderdeken.. Nou, nee maar daar is in de prijs ook rekening mee gehouden.. Krijg ik daarna de vraag wat de staat is van de deken. Ik heb het kreng net van onder naar boven op de foto gezet... Dus netjes gereageerd en nu... Radiostilte..

Goede nieuws is dat ik 'Das gymnasium des Pferdes' eindelijk voor een normale prijs heb kunnen bemachtigen! :))

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 01:46

Kijk voor de lol even op bol.. :P


upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:25

Hier ook storing, of berichten die niet bezorgd worden. Al langer hoor..

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 19:24

Vragen of je het op kan halen.

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 09:19

Hier ook een aantal keer gehad.
Maar ook dat je dan een bod krijgt op iets wat al maanden te koop staat en als je dan een prijs overeengekomen bent opeens van alle kanten interesse. Maar ja, voor die paar euro extra... Dan vind ik het belangrijker dat ik mijn afspraken gewoon nakom.

Tenzij ik dagen niks hoor en geen geld & adres binnenkrijg... :=

Heb dat een keer aan de hand gehad. Twee weken zitten wachten,reminder gestuurd en vervolgens kwam er een hoger bod. Dat werd ook meteen afgehandeld. Dus de eerdere bieder een berichtje gestuurd en toen kreeg ik wel binnen tien minuten reactie. Dat haar pas kapot was en dat ze net wilde betalen.. Ja, prima, maar had dat dan laten weten.. :=

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:40

Ik ben het wel met roxiie eens eigenlijk. Ik ben het met je eens dat het niet de meest nette reactie is, maar ik heb ook wel een aantal keer voor Jan met de korte achternaam zitten wachten totdat iemand iets kwam halen en dan kwamen ze niet opdagen of te laat. Ik ga mijn plannen niet omgooien omdat iemand zijn wekker niet zet, ik heb het druk zat, dus te laat is bij mij vaak ook echt pech.

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:43

Daar heb je het concept 'op tijd weggaan' toch voor? :P

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:58

Had ze het bericht gelezen dan?

En als ik een afspraak heb dan zorg ik dat ik me niet verslaap ja. :)

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:51

Ik ben hier zojuist afgehaakt omdat iemand begon te spammen toen ik een dag niet gereageerd had. Zie ik net 6 berichten met als laatste bericht: 'zou fijn zijn als je nog ging reageren.'
Er valt toch gewoon te zien aan die vinkjes of het wel of niet gelezen is? :=

Ik zoek wel een ander product, zoveel haast heb ik er niet mee. Ik geef mijn geld wel aan iemand die niet zo passief-agressief is..

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:01

Ik heb dat meestal ook, maar ik geef wel een deadline. Meestal een dag. Als ik dan nog niks gehoord heb komt de volgende in de rij. Meestal mail ik daar al achteraan dat ik de dag erna meer weet, dan zijn die ook op de hoogte.

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:13

Ja hoor, als ze het geld gewoon overschrijven zonder dat via Paypal of andere ongein te doen zie ik niet in waarom het fout zou gaan. :)

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:37

Met alleen je rekeningnummer en je achternaam kunnen ze niet zoveel. :D

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:01

"Als dat het beter maakt wil ik ook wel 6.95 voor het product vragen hoor."

Ik had er pas ook een, bood een bedrag inclusief verzendkosten terwijl de biedingen al hoger waren dan dat bedrag zonder de verzendkosten.
Dus ik stuurde terug: heb je de biedingen gezien?
Kreeg ik terug: dat zegt me niets, 9 van de 10 bieders haken af.
Toen had ik al zulke stekels dat ik direct heb besloten dat zij d'r geld sowieso ergens mag steken waar de zon niet schijnt.

Gelukkig verkoop ik nooit iets met haast. Het ligt hier prima. :7

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 19:46

Ik heb er hier een die valt over mijn uitroeptekengebruik. Ik stuurde alleen 'dat ik de foto's afwacht voor de staat!'

:= :')

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:22

Dat is gewoon mijn schrijfstijl..
Ik heb niks bizars gezegd verder. Alleen de zin zoals hierboven.

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:33

Ik zou daarom niet 450 euro mis willen lopen, maar hey, wie ben ik.. :Y)

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 23:46

Eigenlijk vind ik dat best wel vreemd. Hoeveel moeite is het nou om zo'n ding in een envelop te stoppen, postzegels erop te plakken en in de brievenbus te mikken? Als iemand er blij van wordt, doe ik dat wel hoor..

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:02

silvericathy schreef:
Niet via mp maar via fb..
Met iemand eens geworden over de prijs, geeft aan het later op de middag over te maken en geeft mij zijn adres waar het heen mag.
Vervolgens hoor ik niks meer, en op mijn vraag van vanochtend of er nog interesse is krijg ik geen antwoord.
Gaat hij het geld nou overmaken, of niet... Heb ook nog andere geïnteresseerde die ik nu moet laten wachten. Ik het nu eigenlijk niet aan iemand anders verkopen want stel dat het geld dadelijk toch wordt overgemaakt....

Ook leuk... Mensen die op maandag veel interesse tonen, je komt de prijs overeen.. en dan opeens aankomen met of het dan goed is als ze het vrijdag betalen...

Ik zou verder verkopen. Belofte (geld die dag overmaken) is niet gebeurd want het geld is nog niet binnen, je hebt geen adres.. Als iemand anders het meteen van je overneemt ben je het wel kwijt. Als het geld alsnog wordt overgemaakt kun je het altijd nog terugstorten. :)

Had ik ook ja. Iemand die nota bene iets zocht, ik gereageerd, vraagt ze of ik tot de 19e kon wachten omdat ze nu nog geen geld had. Maar akkoord gegaan omdat het niet in de weg ligt, maar wacht dan tot je wel geld hebt en maak dan een zoekadvertentie aan.. :=

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:28

Ahh, ik las het verkeerd! Ik dacht dat het over twee dagen was, dat hij je gistermiddag had laten weten om het over te maken en dat je vanochtend gevraagd had of er nog interesse was en toen kreeg je geen reactie. Ik kijk het altijd een dag aan. Als er dan geen geld binnen is stuur ik de volgende geïnteresseerde een bericht.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Astridhorse, Bontfire, Evilou, GrapeshotBot, Lalidan, Lalladidoo, LilChar, Mews, Muronia, Orthos, YandexBot en 167 bezoekers