Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:26

Ik twijfel nu om een hoog bod te verwijderen wegens geen reactie, of de advertentie opnieuw te plaatsen. :+


Century

Berichten: 5900
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 13:37

Sommige verhalen := ik heb veel positieve ervaringen, vlotte communicatie en verkoop. Hoop dat dat zo blijft haha.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 13:37

Shanna schreef:
Ik twijfel nu om een hoog bod te verwijderen wegens geen reactie, of de advertentie opnieuw te plaatsen. :+


Dat ligt er aan of er meerdere biedingen zijn?! Zo ja, zou ik dit bod verwijderen. Anders opnieuw plaatsen

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 13:39

Mijn ouders hebben gisteren onze 2de auto gekocht
Veel mensen bieden en vervolgens niet reageren

Gisteren kwam er een koper, die wou al afrekenen voor überhaupt een proefrit te hebben gemaakt.
Na de proefrit was hij alsnog verkocht.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:49

Ik baal even :))

Hele tijd een zadel te koop gehad, amper tot geen reactie. na de hacking nieuw profiel aangemaakt, vrijwel direct een geïnteresseerde die de prijs bood die ik in gedachten had. Was even zoeken om het te verzenden maar morgen gaat het pakket die kant op voor de afgesproken pasperiode.
Krijg ik net een bod dat zo even €100 hoger ligt -O- Balen voor mij maar ach, afspraak is afspraak. Dus de bieder een berichtje gestuurd dat ze bedankt is voor de interesse maar dat het zadel momenteel besproken is voor een pasperiode, en dat ik haar nadien nog op de hoogte zal houden.

Zo heb je maanden 0,0 respons en zo willen ze het plots allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:08

Kentaro schreef:
Shanna schreef:
Ik twijfel nu om een hoog bod te verwijderen wegens geen reactie, of de advertentie opnieuw te plaatsen. :+


Dat ligt er aan of er meerdere biedingen zijn?! Zo ja, zou ik dit bod verwijderen. Anders opnieuw plaatsen


Geen meerdere biedingen, maar dit bod lag ook maar 5 euro onder de vraagprijs. Ik heb het bod verwijderd, nu 2 dagen later nog geen reactie en zo’n bod houd andere geinteresseerden ook tegen natuurlijk.

Marjo

Berichten: 37154
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:11

Nou ik was er klaar mee. Telefoon heeft bijna een maand te koop gestaan, kreeg wel biedingen maar niemand die reageerde nadat je akkoord ging. Heb hem bij Cex weggebracht.. 40 euro minder voor dan ik eigenlijk wilde maarja...

Selina

Berichten: 14218
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:24

Wanneer moet je je zorgen maken?
Donderdag ergens op gereageerd, meteen geld overgemaakt.
Maandag vroeg ik of het binnen was, dat was het en ze zou het dinsdag op de post doen.
Gister gevraagd of het inmiddels op de post is en nu stilte.
Hopelijk is ze gewoon druk. Zoek al zo lang naar dat product dus wil het echt hebben -O-

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:25

Toevallig geen zadel? :+

Selina

Berichten: 14218
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:26

Haha nee servies.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:32

Krijg ik een serieus bod op een jasje, dus ik ga akkoord en stuur een betaalverzoek. Vervolgens komt er nog een extra vraag waarop ik snel reageer. Vervolgens hoor ik niks meer. Ik erger me echt kapot aan Marktplaats soms. Ik vind het al vervelend als mensen gewoon niet reageren nadat ze een vraag stellen. Maar doe dan geen serieus bod als je vervolgens niet meer reageert....

Ook een artikel naar Belgie verkocht, tenminste als het geld binnen komt. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?

Mark en Cézanne (Mistral x Bernstein), Dressuur L2 + 13, Springen B + 8, SGW B+11

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:53

Selina schreef:
Haha nee servies.

Blond servies?

ONDERSCHRIFTLOOS

Selina

Berichten: 14218
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:57

Alja schreef:
Selina schreef:
Haha nee servies.

Blond servies?


Jep.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:18

Bar schreef:
Krijg ik een serieus bod op een jasje, dus ik ga akkoord en stuur een betaalverzoek. Vervolgens komt er nog een extra vraag waarop ik snel reageer. Vervolgens hoor ik niks meer. Ik erger me echt kapot aan Marktplaats soms. Ik vind het al vervelend als mensen gewoon niet reageren nadat ze een vraag stellen. Maar doe dan geen serieus bod als je vervolgens niet meer reageert....

Ook een artikel naar Belgie verkocht, tenminste als het geld binnen komt. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?


2 dagen. 3 is echt wel het uiterste :)

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 13:21

Dank je. Dan zou het morgen toch uiterlijk binnen moeten zijn.

Mark en Cézanne (Mistral x Bernstein), Dressuur L2 + 13, Springen B + 8, SGW B+11

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 16:17

Ik had lange tijd een versterkertje op mp staan. Iemand wil hem vandaag ophalen en ben erg benieuwd of die komt. :')

.

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 16:47

DeMolenhoek schreef:
Toevallig geen zadel? :+


Ik ben bang dat ik deze week het schip ben ingegaan. Wel met een zadel. Weet iemand hoe lang je moet wachten (qua aantal dagen) voordat je aangifte van oplichting kunt doen? Gaat om een zadel dat 14 februari verzonden zou worden. Tot op heden is hier niets gearriveerd en verkoper reageert niet op berichten als ik om een track en trace nummer vraag. Ze blijven aangevinkt staan als niet gelezen.

Baal echt. Ging niet om honderden euro's, was al een ouder zadel...maar toch.

Volg ons op instagram:TipiPoint Stud

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:59

Wat een zadelissues :+

Ik heb eindelijk een goede verpakking kunnen knutselen. Zadel ingepakt met bubbeltjesplastic, 2 dozen over elkaar, goed getaped, plastic erover, extra getaped, label betaald... Is de inkt in m'n printer op -O-
Morgen snel op het werk afdrukken en dan gelijk wegbrengen. Het is écht mijn week niet!

Iemand had gereageerd op een wedstrijdjasje, of een XXS HH past voor een kind met maatje 152. Ik heb geen kinderen... En ze wou ook nog een detailfoto voor de juiste kleur. Snel de mouwlengte en ruglengte gemeten van het jasje, maar dan die foto. WAT EEN GEZEIK om die kleur goed te krijgen :)) Het is een donkerbruin jasje maar hoe ik 'm ook hield of probeerde, door lichtinval leek dat ding steeds maar lichter dan ie werkelijk is. Uiteindelijk toch gelukt.

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:37

-O- ik wacht het nog af tot na het weekend...misschien is bij mijn zadel de inkt ook op! :+

Volg ons op instagram:TipiPoint Stud

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:47

Net een super goede verkoop gehad. Communicatie liep goed en net snel en netjes afgerond en man helemaal blij met zijn versterker. Zo mag het vaker gaan als ik iets verkoop!

.


upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 23:54

Ik heb een deken te koop staan. Gewoon nette foto's erbij, kreeg ik een berichtje of ik meer foto's kon maken. Gevraagd waar dan foto's van moesten komen.. 'Ja gewoon, nog wat meer foto's van de deken op de grond enzo'. Uhhh.. Okee? Foto's gemaakt.. Krijg ik de vraag of ik de deken nog ga wassen voor de verkoop. Het gaat om een zeer net uitziende onderdeken.. Nou, nee maar daar is in de prijs ook rekening mee gehouden.. Krijg ik daarna de vraag wat de staat is van de deken. Ik heb het kreng net van onder naar boven op de foto gezet... Dus netjes gereageerd en nu... Radiostilte..

Goede nieuws is dat ik 'Das gymnasium des Pferdes' eindelijk voor een normale prijs heb kunnen bemachtigen! :))

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 00:26

Ik had dat boek ooit in Nederlandse druk. Een keer uitgeleend en nooit meer terug gehad ;(
Kan 'm wel stiekem vragen voor mijn verjaardag over een maandje...

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 00:44

Ik heb dat boek nog ergens en overweeg om hem te verkopen. Wel meer gehoord dat er veel vraag naar is.

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 00:46

Kijk voor de lol even op bol.. :P

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 01:15

200 euro :oo


De Duitse daarentegen maar 36


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Googlebot, meintje, Ookami, Paardje02, rien10, Sababber, SentiBot, thirteenn, Vaiqua en 62 bezoekers