Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:44

Misschien beetje raar,

Maar dat gister avond alle paarden op hol sloegen (zelfs Harrie en die is zoooo braaf), en er iemand rustig ging staan te schreeuwen, iemand ging filmen, allemaal dat soort dingen. Zovan ja dan kunnen we ons concentreren %)

Een koude trui, is geen goede trui.


Bloemetje75
Berichten: 1979
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:19

Decaan van de school van mijn oudste. Wauw, tijdig, volledig communiceren is erg lastig. Een achternaam goed overtikken ook, dat je de helft van de letters fout hebt is best een kunst!

Evelien__

Berichten: 1574
Geregistreerd: 28-04-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:06

Lau schreef:
flappie28 schreef:
Van die mensen die alle namen af korten, waardoor het opeens als een naar woord klinkt (zoals Clau (klauw) 8)7 i.p.v. Claudia) of dat het net een man lijkt i.p.v. vrouw, zoals Chris i.p.v. Christine...zo'n hekel aan dat stomme afkorten, noem iemand gewoon bij zijn naam en noem jezelf ook zo.....het klinkt echt zo stom vaak


Om even er op in te haken, mensen die je naam afkorten en verkleinen. In mijn geval lautje..... kom op zeg ik ben 23, dat deed mijn moeder toen ik 2 was. Toen was het schattig nu kan het niet meer.

Al heb ik 1 vriendin die heet charissa en die ken ik al 12 jaar. En ik noem haar al 12 jaar char, en het klinkt voor mij heel raar als iemand zegt charissa.


Ik heb dit met Nederlandse vrienden van mij. Maken er altijd "Eef" van... krijg ik altijd de (t)Eef in mijn gedachten... En volgens hen is er niks mis mee, maar ik kan het gewoon écht niet hebben :+

01/06/2020 geboren King Kodiak VHH Z “Koda” <3

Blackberry28

Berichten: 2967
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:48

Evelien__ schreef:
Ik heb dit met Nederlandse vrienden van mij. Maken er altijd "Eef" van... krijg ik altijd de (t)Eef in mijn gedachten... En volgens hen is er niks mis mee, maar ik kan het gewoon écht niet hebben :+


Dat bedoel ik idd, dat sommige mensen het zelf niet fijn vinden als hun naam wordt afgekort, dat had mijn collega Claudia dus ook, die iedere keer "KLAUW" hoorde als iemand haar wat wilde vragen. Op een gegeven moment heeft ze ook maar gevraagd om haar gewoon Claudia te noemen.

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

Mandarijn
Berichten: 9053
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:30

Ik heb dat juist andersom, ik heet ook *knip* en mijn nekharen gaan overeind als iemand me zo noemt. :+
Ben niet anders gewend dat mensen *knip* zeggen, buiten werk om dan.
Laatst bijgewerkt door Mandarijn op 15-03-24 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:40

Ik ben ook Thee voor eigenlijk iedereen, en mijn naam is niet zo heel lang maar Mn beste vriendin haar naam heeft 5 lettergrepen die kort ik bijna altijd af, en verder als mensen er zelf om vragen (Susanne -> suus) maar vind het niet irritant als mensen t doen, liever thee dan Theo

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 07:14

Dat ik gisternacht 5 uur heb geslapen en deze nacht al sinds 3 uur wakker lig ;( ik ben zó moe en ik kan gewoon niet slapen, ben e helemaal gefrustreerd van

:D

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:28

Dat een van mijn groepsgenoten zo'n ontzettende eikel is. Hij wil echt niet zien dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen fouten en schuift alles op ons vijf af. Wordt volwassen en doe eens wat aan je studie, of rot op want je kan t toch niet meer halen dit jaar _-:(

ElCamino

Berichten: 8915
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:29

zucht.....hele domme collega's.... pfffff

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:49

Dat het herstel zo vreselijk langzaam gaat... |o

Broken crayons still color

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:57

Dat ik vandaag en gisteren echt niet mijn dag heb.
Kan geen fatsoenlijk ontwerp maken op stage... echt horror

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 13:12

Weer een blue screen gekregen op mijn pc, dit keer tijdens het opstarten al. Of eigenlijk net ervoor..... Vorige keer was 3,5 week geleden en toen 2 achter elkaar. Ik hoop echt dat dit niet het begin van het einde van mijn pc betekent, want mijn pc vervangen betekent een fatsoenlijke game-pc kopen, wat betekent dat ik zo'n 1500 euro kwijt ben voor wat ik wil (en ook wel een beetje nodig heb om bepaalde games gewoon fatsoenlijk te kunnen spelen, en niet al bij het uitkomen van nieuwe games achter te lopen qua kwalificaties, zoals nu).

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Marcella

Berichten: 36587
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:20

Dat een betaling die ik 23 februari zou krijgen nu pas 23 maart gaat worden en ik hierdoor in de financiële problemen gaat komen.....ronduit waardeloos....

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Rawr

Berichten: 2820
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:58

De Pinkpop line-up die vandaag is gepresenteerd. Oh en de verhoogde ticketprijzen. -O-

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:47

Vriend die al 4 dagen loopt te zeuren om een bepaald gerecht te eten, ben ik net begonnen met het maken ervan (ben ik nogal lang mee bezig), krijg ik een berichtje dat hij niet thuis eet omdat het laat word op werk.... En ik houd hier helemaal niet van.....

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:54

Rawr schreef:
De Pinkpop line-up die vandaag is gepresenteerd. Oh en de verhoogde ticketprijzen. -O-


Same helaas..

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:19

Een koppel in the blok Australia. Wees gewoon niet zo dom |o

En mijn oververmoeidheid, de vuilnismannen die het vanmorgen niet nodig vonden om mijn zakken met plastic afval op te halen. Ik heb al zo veel kastruimte in huis. Not

friendly
Berichten: 8396
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:35

Jikkeee schreef:
Een koppel in the blok Australia. Wees gewoon niet zo dom |o


oeh...welke bedoel jij? Ik irriteerde me best aan appartement 3. Nee = nee. Accepteer en bedenk een andere oplossing en ga ze niet blijven lastig vallen. Ok...toegegeven...hun oplossingen waren best werkbaar volgens mij maar bij de eerste "nee" hadden ze al wat anders moeten verzinnen waarmee ze appartement 2 niet ophouden...

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:44

friendly schreef:
Jikkeee schreef:
Een koppel in the blok Australia. Wees gewoon niet zo dom |o


oeh...welke bedoel jij? Ik irriteerde me best aan appartement 3. Nee = nee. Accepteer en bedenk een andere oplossing en ga ze niet blijven lastig vallen. Ok...toegegeven...hun oplossingen waren best werkbaar volgens mij maar bij de eerste "nee" hadden ze al wat anders moeten verzinnen waarmee ze appartement 2 niet ophouden...

Waarschijnlijk hetzelfde koppel. Dat jonge stel wat gisteren hun balkon had vernaggeld. Maar vind het met meerdere wel lastig dat ze zo moeilijk doen tegen de opzichter. Waarom zo moeilijk doen steeds...

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 22:12

Esirene schreef:
Rawr schreef:
De Pinkpop line-up die vandaag is gepresenteerd. Oh en de verhoogde ticketprijzen. -O-


Same helaas..


De ticketprijzen zijn wel naar maar de line up vind ik best leuk haha, vooral zaterdag dan, vrijdag speelt een kennis van mij en zondag eenvan Mn favoriete bands dus ik vind het wel prima haha


friendly
Berichten: 8396
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:12

Jikkeee dat is appartement 2, whitney en andrew. Ze zijn best onnozel inderdaad. Daar maakt app 3 weer gebruik van "ohhh vinden ze vast goed..." Dus vond het wel goed dat ze nu vasthielden aan hun "nee" dit keer.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:54

Ja ik volg het met een half oog. Maar irriteer me aan beide koppels moet ik zeggen haha. Je hebt gelijk, maar af en toe irriteer ik me giga _O-

friendly
Berichten: 8396
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:03

App 1 vind ik dan weer hilarisch... Met hun cashflow 8-) Maar das een beetje offtopic...

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:09

Aan mijn collega die op volume hard of heel hard kan praten

Tigress

Berichten: 8920
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:23

Dat ik net een aantal rekeningen heb moeten betalen en mijn spaarpotje op is, maar dat de nieuwe rekening voor fysio al klaar ligt. Alles kwam perfect uit met werk (die kwam precies op tijd op mijn pad om mijn spaarpotje weer aan te vullen), en toen viel ik uit door ziekte. Hopelijk kan ik volgende maand werk weer wat oppakken als fysio daar groen licht voor geeft. Voor nu ben ik bang dat ik even bij mijn ouders moet aankloppen voor hulp mocht ik het financieel deze maand niet rond kunnen breien :(

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, capriz, colette40, Danij, Firebug, Froukje, gillian, JoT, Kinke, Mirranda, Missy_, Soepblik, XXInKA en 57 bezoekers