Gaan of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:46

Ik zou het wel eventjes goed overleggen bij je bijbaantje en dan lekker gaan!

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:47

Gaan. Even de kans om bij te komen, en jezelf te hervinden. :)

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:05

Als je het even overlegd met je bijbaantje dan kun je in zuid Afrika ook echt alles loslaten en genieten van de tijd met je zus.
Als je gaat zonder goed overleg heb je kans dat je je daar tijdens de vakantie nog druk over gaat maken.

Sterkte

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

BigOne
Berichten: 38191
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:08

Gaan, juist in deze moeilijke tijd kun je goed samen zijn met iemand die heel dicht bij je staat. Al het andere is onbelangrijk.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 22:23

Bedankt allemaal!
Ik had even wat overtuiging nodig, vooral omdat iemand in mijn directe omgeving vindt dat ik niet moet zeuren en gewoon door moet gaan met mijn studie. Omdat ik al zo vaak ben gestopt en op deze manier mijn leven verpest. En de mening van diegene is mij nogal veel waard, dus dan is het vervelend om deze beslissing te maken.

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 22:38

Overleg met je bijbaan en vertrek voor een maand ofzo. Lekker even je hoofd leegmaken en bij je zus zijn

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

only18

Berichten: 342
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: België

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 22:55

Ik zou ook gaan. Absoluut.

Lente in het land <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 22:58

Ik zou zeker gaan. Je kunt het erg goed gebruiken en het is nog gezellig ook om even lekker op te trekken met je zus in een prachtig land. Wie weet kun je vakantie aanvragen bij je bijbaantje? Uitleggen dat dit echt even nodig is.

Anne.

Berichten: 5131
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:08

Gaan!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:20

Nottinghill schreef:
Bedankt allemaal!
Ik had even wat overtuiging nodig, vooral omdat iemand in mijn directe omgeving vindt dat ik niet moet zeuren en gewoon door moet gaan met mijn studie. Omdat ik al zo vaak ben gestopt en op deze manier mijn leven verpest. En de mening van diegene is mij nogal veel waard, dus dan is het vervelend om deze beslissing te maken.

Lastig zo'n persoon in je omgeving. Ik weet er alles van. Als ik jouw kans had, ik zou er niet eens over na denken en over 3 uur op Schiphol staan met mijn tassen.. Echt, gaan. Je verpest je leven niet, absoluut niet. Je bent 22, wat is dat nou. Ik loop stage bij een oud elektricien. Ik ben Social Worker in opleiding. Hij gaf aan dat hij pas 5 jaar zijn diploma heeft. Kansen komen er nog genoeg, vakken zijn in te halen en studievertraging aan te vragen. Zeker in jouw situatie.

Geniet gewoon even van de zon, lekker opladen en bijkomen samen met je zus. Het is je gegund :*


Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 08:43

Gecondoleerd... dit is heel moeilijk om zo kort achter elkaar te verwerken. Doe wat je gevoel je ingeeft. Moet je weg ga dan ook. Blijf dan niet omdat....Geef even toe aan je gevoel en behoefte op dit moment. Je hebt er niks aan om emotioneel nog dieper te moeten gaan omdat je nog een vak moet halen en er druk op je wordt gezet door derden. September bied weer nieuwe kansen. Denk aan jezelf. Sterkte met het verwerken.

GreaseMonkey
Berichten: 1968
Geregistreerd: 11-04-07
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:35

Nottinghill schreef:
Bedankt allemaal!
Ik had even wat overtuiging nodig, vooral omdat iemand in mijn directe omgeving vindt dat ik niet moet zeuren en gewoon door moet gaan met mijn studie. Omdat ik al zo vaak ben gestopt en op deze manier mijn leven verpest. En de mening van diegene is mij nogal veel waard, dus dan is het vervelend om deze beslissing te maken.

Ik weet niet precies wat voor studie je doet, maar even op de pauzeknop drukken na een dergelijke heftige gebeurtenis verpest écht je leven niet hoor, hoeveel mensen gaan er niet eerst reizen voordat ze aan studie beginnen? Bovendien: ik weet niet wat de reden is dat je met de andere studies gestopt bent, ik weet ook niet in hoeverre je zelf helemaal zeker weet welke kant je op wilt in je leven en welke studies daar het beste bij passen, maar misschien dat deze pauze je daar ook juist bij helpt? In dat geval denk ik dat het je leven zelfs verbetert.

En bovendien: iemand die tegen mij zou zeggen dat ik zeur nadat mijn vader was overleden mocht van mij de boom in net zo lang tot hij/ zij iets meer empathie kon opbrengen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:40

Gaan, overleg t netjes op t werk maar ook als ze je niet kunnen missen; gaan!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:04

Gewoon doen! Ik ben mijn vader ook verloren (15 jaar geleden alweer) maar ik heb jaren daarna daar nog mee geworsteld. Ik denk dat het je erg goed doet om nu even een pauze in te lassen en daarna weer met volle moed verder kan!

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

BeFunny

Berichten: 10426
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:21

Gewoon doen idd.
Je gaat in september een nieuwe opleiding beginnen. Dus ik zou me daar niet druk over maken.
Ik zou kijken met de bijbaan of je over een paar maanden weer kan beginnen en anders zou ik die bijbaan zelfs laten vallen.

Je zus heeft je gevraagd te komen misschien wel om er voor elkaar te kunnen zijn. Familie is belangrijk zeker in deze tijden. En dan kun je goed aan je nieuwe opleiding beginnen en er dan vol voor gaan.

Casarell

Berichten: 9603
Geregistreerd: 15-02-06
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:59

Luister naar je gevoel.. ;)

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 19:27

Nou, ik ga vanavond even met m'n zusje bellen over precies hoe en wat. En als het goed is, kan ik daarna boeken. Toch besloten om voor mezelf te kiezen. :D

Anoniem

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:36

Goed zo meis! Waar zit je zusje?

JvS1998

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:38

Let's go!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 11:58

Super! Goed bezig

Sachavdm

Berichten: 130
Geregistreerd: 29-05-12
Woonplaats: België

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:15

Het belangrijkste wat ik uit het verleden heb geleerd is dat je tijd voor jezelf moet nemen. Je geeft aan dat je een heel moeilijke periode hebt. Als je nu doorgaat met alles zonder even aan jezelf te denken, heb je de kans om eronderdoor te gaan. Het is wel verstandig zoals ze hier al zeiden om even te overleggen op je werk!

Veel succes met je beslissing

Horses aren't my whole life, they make my life whole.

berdien85

Berichten: 6482
Geregistreerd: 05-06-07
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:23

Ik denk dat je geen betere reden kunt bedenken dan dit. En als je de situatie bij je werkgever uitlegt laat ie je vast zonder problemen gaan. Deze kans krijg je niet weer en als je het niet doet heb je achteraf vast spijt! Dus... Gaan!

Mijn eigen Friese parel Isanne (Mewes x Jasper) <3 B+12
Djambo <3 (Daimond x Mewes)

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-18 19:15

Ze zit in Kaapstad. Vanavond ga ik boeken. :D Degene die het er niet mee eens was negeert me ondertussen al 2 dagen omdat hij het niet eens is met mijn beslissing. :roll:

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-18 23:03

Ik heb geboekt, van 7 tot 22 maart lekker naar de zon. Ben wel heel zenuwachtig, eerste keer alleen vliegen en dan ook zo ver. Gelukkig wel een directe vlucht kunnen boeken.
Mijn zusje werkt ook elke dag ongeveer 5 uur, dus dan moet ik mezelf zien te vermaken. Maar goed, persoonlijke ontwikkeling enzo :+ Heel veel tijd om na te denken en tot mezelf te komen en ook echt mijn keuzes te maken in het leven.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 23:14

Goed bezig TS! Gewoon doen.
Ik zou het alleen wel overleggen met docent/mentor en bijbaan :j geniet ervan


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Contemplate, Lagonda, Liseef, manonutjuh, Marleen_L, miezelke, Milow2018, Poety, Schuur_, sevenofnine, shadowstar, Vavane, Xyris en 163 bezoekers