Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:26

Sommige nieuwe vriendinnen kunnen ook naar doen..

Ik heb nog 'goed' contact met mijn ex, ben vorig jaar ook op kraamvisite geweest toen hun kind geboren werd. Ik zeg niet dat het voor mij altijd makkelijk is en het me niets deed, maar je hebt idd ook veel met elkaar gedeeld en meegemaakt. En er is geen haat of nijd tussen ons.

De laatste keer dat ik daar was, was met kerst. Dat zijn toch momenten die best confronterend zijn als je in je oude huis komt waar de kerstversieringen hangen in de boom die je destijds samen gekocht had. Misschien had ik ook niet moeten gaan en had ik het me van te voren kunnen bedenken dat kerst altijd zo'n 'lading' geeft in met dit soort dingen.
Anyways..door een opmerking van mn ex zat ik daar dus weer met dikke tranen.
En als de nieuwe vriendin dan haar mond open trekt en zegt: Ja, je zegt wel dat je er overheen bent, maar je kunt hem niet loslaten, dan heb je er dus niks van begrepen en toen was ik wel even in staat haar gezicht dicht te hoeken. #) :x

Maar ik ben een net meisje dus dat doe ik alleen in gedachten..

Doorgaans kunnen we overigens prima met elkaar hoor, alleen op dat moment was ik er even goed klaar mee.

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:34

Mwah, ik vind liefdesverdriet zeker niet het ergst wat er is.. Het is ontzettend naar en heel vervelend en kan ook echt wel lang duren, maar ik kan niet zeggen dat dát het ergste is wat me is overkomen.

Hier is het verder stil op date-gebied. Twijfeldate laat al sinds vrijdag niks meer van zich horen, dat zegt ook genoeg. Ik vind niks laten horen zó min, zeker als iemand wel tijd en moeite er in heeft gestopt...

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:08

Liefdesverdriet is inderdaad een naar iets.
gemerkt wat het met mijn ex deed toen hij besefte dat hij mij toch echt kwijt was..

hier nog wel normaal contact met mijn ex , maar beide ook (nog) geen nieuwe relatie,
dus geen idee wat er dan gebeurd.
Ga binnenkort heen om stoelen te halen bij hem, hij heeft zelf nieuwe gekocht
en we hadden afgesproken dat ik dan zou kijken of ik de oude wilde.
Dus ik heb bedacht dat ik er daar wel 2 van wil hebben, zijn wat stevigere stoelen.
dus dat is wel fijn :)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 09:09

Wat betreft exen, ik heb er één die nog altijd een zwak voor mij blijft houden. Toen hij vrijgezel was maakte hij weer avances naar mij toe en toen ik vrijgezel was zette hij zijn vriendin 'tijdelijk' aan de kant omdat hij in de war was. Er is geen haar op mijn hoofd die ook maar denkt met hem terug te willen en daar ben ik altijd heel duidelijk over geweest.
De ex waar het afgelopen zomer mee uit ging heb ik de dag nadat ik er een punt achter gezet had nog maar twee keer gezien/gesproken. De eerste keer om zijn spullen hier weg te halen (we woonden een half jaar samen) en de tweede keer om het financieel af te wikkelen. Eigenlijk best gek hoe dat loopt, iemand die je 1,5 jaar dagelijks ziet en spreekt ineens uit je leven is. Toch heb ik niet de behoefte gehad daar contact mee te houden.

Hier gaat het goed met de vriend-niet-relatie. Van denken, nee dit is geen materiaal voor een relatie, begin ik meer te fantaseren: hoe zou het zijn als..? Ik begin me ook af te vragen van, zou mijn dochter hem leuk vinden, hoe zouden die twee met elkaar omgaan? Bij mijn vorige ex heb ik maanden gewacht tot ik hem aan mijn dochter introduceerde, uiteindelijk bleken die twee niet met elkaar te klikken en dat was ook een van de redenen om er een punt achter te zetten. Mijn ouders zeiden ook, volgende keer niet te lang mee wachten. Maar nu vind ik het toch lastig, wat doe ik in deze situatie? Dochter weet wel dat ik een gewone vriend heb die ik ken via een vriendin waar ik wel eens mee ga sporten of met zijn allen uitgaan of kaartspelletjes.

Wendy15

Berichten: 11093
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:12

Doe je toch een keer met je huisgenoten, niet vriend en dochter spelletjes avond als zijnde vrienden. Kun je beetje peilen hoe het klikt.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:43

Wendy15 schreef:
Doe je toch een keer met je huisgenoten, niet vriend en dochter spelletjes avond als zijnde vrienden. Kun je beetje peilen hoe het klikt.


Linda haar dochtertje is blind toch? Dus misschien wat lastig.
Maar het idee is wel goed! Gewoon eens casual uitnodigen om te kijken hoe het klikt :j

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:29

Ik snap niet waar jullie zelfs mannen vinden die gewoon willen afspreken om een drankje te doen etc :') _/-\o_ .
Over het algemeen word ik ontmatcht bij het moment dat een man hoort dat ik paarden heb, ofwel om m'n werk, ofwel omdat ik geen one night stands wil :+ . En dan sla ik de 'kijk-mij-eens-breed-zijn'-typetjes al standaard over...
Dan heb je nog de andere groep, die gewoon gezellig wil praten maar afspreken willen ze niet.
Oh en als ik dan al eens een man tegenkom die volledig mijn type is (lang haar, ietwat alternatief, piercings/tattoos) dan is het over het algemeen een Fransman. Ik woon niet extreem ver van de Franse grens dus de helft van de mannen die ik tegenkom zijn Frans... ofwel moet ik m'n straal op 10km zetten maar dat wordt 'm ook niet :+

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:47

Noblesse_ schreef:
Ik snap niet waar jullie zelfs mannen vinden die gewoon willen afspreken om een drankje te doen etc :') _/-\o_ .
Over het algemeen word ik ontmatcht bij het moment dat een man hoort dat ik paarden heb, ofwel om m'n werk, ofwel omdat ik geen one night stands wil :+ . En dan sla ik de 'kijk-mij-eens-breed-zijn'-typetjes al standaard over...
Dan heb je nog de andere groep, die gewoon gezellig wil praten maar afspreken willen ze niet.
Oh en als ik dan al eens een man tegenkom die volledig mijn type is (lang haar, ietwat alternatief, piercings/tattoos) dan is het over het algemeen een Fransman. Ik woon niet extreem ver van de Franse grens dus de helft van de mannen die ik tegenkom zijn Frans... ofwel moet ik m'n straal op 10km zetten maar dat wordt 'm ook niet :+


dat klinkt inderdaad niet echt leuk nee.
ik heb hier nog geen ervaring mee, dus kan er niet echt over meepraten.

ik heb wel wat jongens gehad die wat praatte en daarna niks meer zeiden,
maar he prima, dan is het voor mij klaar
(ik ben alleen niet ontmachted door die jongens)

Opzich niks mis met fransen toch?
of is dat niet iets waar jij naar opzoek bent?

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:50

Ik merk dat het misschien een beetje stom was om op date te gaan met een jongen voordat hij op vakantie ging..
merk dat we nu beiden eigenlijk aan het wachten zijn tot hij weer terug is van vakantie :+
het is wel erg gezellig over de app gelukkig :P

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:08

Nee hoor niks mis met Fransen, zeker niet! Maar uiteindelijk wil ik wel een leuke relatie, en ik vind communicatie héél belangrijk. Ik spreek wel wat Frans, maar niet om over gevoelens/serieuze onderwerpen te praten, begrijp je :)?

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:19

Noblesse_ schreef:
Nee hoor niks mis met Fransen, zeker niet! Maar uiteindelijk wil ik wel een leuke relatie, en ik vind communicatie héél belangrijk. Ik spreek wel wat Frans, maar niet om over gevoelens/serieuze onderwerpen te praten, begrijp je :)?


Ja snap het.
Kunnen ze geen Engels ? :+
En misschien even een break? Even niet tinderen ofzo.
Wieweet loop je dan in ene tegen iemand aan.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:20

Ik kom zo wel aan mijn dates, maar soms ben ik wat te haastig en dan is het zo'n type als laatst :+

Waarschijnlijk zie ik zaterdag stapjongen weer! Zin in :o Hij doet op de app vet lief, en hij kan me echt laten lachen met zijn droge opmerkingen. Komt op mij ook wel over alsof hij me serieus beter wil leren kennen.

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:28

Een Fransman die Engels spreekt, bestaan die? :+
Ik tinder nog maar een paar dagen haha

Exitium

Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:36

Noblesse_ schreef:
Een Fransman die Engels spreekt, bestaan die? :+

Ç'est impossible!

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 15:54

Wat is het hier rustig ineens :P

Ik ga zaterdag een drankje doen met iemand.. heb Tinder toch maar weer een slinger gegeven :')

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 16:50

Ik heb zaterdag ook date 2, met een jongen die ik al vanaf begin december spreek.
Date 1 was begin februari dus alweer 3 weken geleden.

Sophie wat leuk, al lang contact met deze date?

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 16:53

Bij mij is het weer stil gevallen. Maar ja toch druk met zonneboot bouwen, en sinds gisteren ook weer met het zoeken van een nieuwe baan.. dus dan staat in mijn geval het hoofd er niet echt naar en dat wil je een date ook niet aan doen -O-

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:46

Flessuh;
Het kan ook juist een stukje ontspanning zijn om jezelf dan even op iets anders te storten? Vooral doen waar jij je goed bij voelt!

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:57

Flessuh wat vervelend dat het weer stil gevallen is... succes met je zoektocht naar een baan en het bouwen van de boot.

Gues_NH: veel plezier op de 2e date! :D

Yonker

Berichten: 13504
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:58

Hier gaat t wel prima, heb 2 mannen waarmee ik praat waar ik wss mee ga daten :)
Met 1 is iig komende zondagavond een date gepland.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:00

Dat vol op de boot storten gaat ook echt wel gebeuren. Half juli laatste race en begin mei de eerste... en we zijn pas net begonnen met de bouw :')
En ach ja, het went dat het stil valt :P

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:02

Is er geen leuke man die je kan helpen met het bouwen van die boot? Toproepje doen in je tinderprofiel *\o/*

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:02

Guess_NH schreef:
Is er geen leuke man die je kan helpen met het bouwen van die boot? Toproepje doen in je tinderprofiel *\o/*


We zijn een team vol mannen :+

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:27

Ben je nou op zoek naar een man of een vrouw Flessuh? Ik snap het niet meer geloof ik :+

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:27

Flessuh schreef:
Guess_NH schreef:
Is er geen leuke man die je kan helpen met het bouwen van die boot? Toproepje doen in je tinderprofiel *\o/*


We zijn een team vol mannen :+


Excuus, leuke vrouw dan die ondertussen de boterhammen voor jullie kan smeren? :+