Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 00:13

Ik dacht dat ik alle babykleding van onze zoons had weggeven maar ik vond vorige week toch nog twee verhuisdozen vol met maat 50/56/62/68 <3 Zo leuk om respectievelijk 5 en 9 jaar later weer terug te zien!
Van onze dochter heb ik ook nog niets weg gegeven of verkocht, mijn man maakt nu al bijna dagelijks een opmerking over een 4e kindje maar deze mama is er geloof ik wel klaar mee... :+ Voorlopig bewaren we de hele bups maar, al heb ik bij onze tweede zoon nauwelijks kleertjes hergebruikt.

Ik probeer geen aankopen meer te doen tot april... met de nadruk op probeer :+

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 03:28

Die twee setjes vond ik ook het leukste bij zara. Ga het morgen halen! Dat groene setje is inderdaad met een heel stoer spijkerbroekje, beetje baggy aan de bovenkant en wat strakker aan de onderkant. En de schoenen passen er perfect bij qua kleur. Meneer is jarig binnenkort dus dat gaat zijn verjaardagsoutfit worden.

Leuke verrassing pinda dipje! Ik begrijp altijd heel goed dat de mannen er altijd meer lijken te willen haha. als de mijne ze voor me zou dragen, baren, borstvoeden, huis schoonmaken, wassen, koken etc dan zou ik ook nog wel 3 kindjes willen <<)

succes met proberen *D

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 07:43

Zuchini schreef:
als de mijne ze voor me zou dragen, baren, borstvoeden, huis schoonmaken, wassen, koken etc dan zou ik ook nog wel 3 kindjes willen <<)


Dat lijkt me een goeie deal :')

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:13

Ik heb een nieuwe favoriet voor rompers.

De bio van de hema vind ik erg fijn, maar we hebben van mijn man zijn werk en collega's 2 cadeau pakketjes gekregen met in beide een romper van Claesens. Wat een mooi spul zeg!

Iemand ervaring met hoe het in de was blijft?

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:26

Claesens blijft goed :j

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 15:17

Blijft mooi ja. Valt vaak wel erg wijd.

Heb hier nu een paar bamboo rompers van de hema. Zijn erg fijn.

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:22

_lautje_ schreef:
Lastige is dat ik niet weet hoeveel kinderen er gaan volgen. We willen graag een groot gezin, maar alles moet via de medische weg en zitten nu in traject voor nummer 2 (nu 3e ronde) en het valt mij best tegen nu. Voor de eerste helemaal niet en was het schouders er onder. Maar met een kind erbij is die hormonen en echo’s best wel een dingetje.
Dus ja alles bewaren of deels weg. Ik vind het lastig. Dus op staat nu maar op zolder.


Dat dilemma ken ik daarom staat er hier ook nog veel. Alleen ben ik bijna 43 en wordt IVF nu niet meer deels vergoed hier in Oostenrijk, dus de kans is eigenlijk gewoon 0. Wil het nog niet helemaal accepteren maar alles staat wel in de weg.

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 19:53

110 kan ie voorlopig nog niet aan, maar kon ze niet laten hangen op het sale rek in de name-it winkel.

Afbeelding

Afbeelding

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:01

Leuk CC!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:22

Vandaag nog een paar schoentjes van shoesme in de sale gekocht. Vorige week bij de schoenwinkel voetjes gemeten, maar in haar maat niks leuk meer. Dus ben benieuwd hopelijk meten ze een beetje normaal.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:29

Voetje op het binnenzooltje zetten terwijl ze op de grond staat!

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 19:35

Shoesme valt vaak wel mooi op maat :)

Net een super mooi broekje van Mar Mar Copenhagen binnengekregen. Heerlijk stofje en zo zacht en mooi van kleur. En lekker te combineren.

Afbeelding

Afbeelding

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:31

Stille meelezer breekt in: waar is dat shirtje met de paardjes van? Die is zooo leuk <3 broekje ziet er ook super mooi uit!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:55

Leuke kleertjes weer lautje. Ik vind zowel shirt als broekjes leuk!

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 21:11

Corelli: shirtje met paardjes is van Mini Rodini. Ik ben er ook verliefd op. Er is ook een jurkje van en ook een wat meer jongens variant met gele zadels en blauwe details.

Blauwe shirtje is van bobo choses. Daar ben ik ook echt verliefd op. Is een hele fijne stretch stof met een ribbeltje er in.

Is twee keer hetzelfde broekje alleen net even qua lichtval wat anders. Hoop dat het hij past. Momenteel is werkelijk alles aan leggings en broeken veel te wijd
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 20-02-18 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:11

Van marmar heb ik een romper. Fijn spul met modal erin.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:13

Leuk broekje Lau, staat ook goed bij de shirts. Mar Mar kende ik nog niet.

Gisteren cadeaus gekregen van de kraamvisite :)

Afbeelding

Romper en sokjes van lacoste voor beeb. Voor gup een french disorder sweater, super fijne stof! Hiervan hebben ze ook heren maten, ik ga proberen dezelfde voor zijn vader er bij te zoeken.

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:15

Ooh wat leuk MM! Heel erg lief <3

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:27

_lautje_ schreef:
Corelli: shirtje met paardjes is van Mini Rodini. Ik ben er ook verliefd op. Er is ook een jurkje van en ook een wat meer jongens variant met gele zadels en blauwe details.

Blauwe shirtje is van bobo choses. Daar ben ik ook echt verliefd op. Is een hele fijne stretch stof met een ribbeltje er in.

Is twee keer hetzelfde broekje alleen net even qua lichtval wat anders. Hoop dat het hij past. Momenteel is werkelijk alles aan leggings en broeken veel te wijd

Met luier is dat nog niet zo erg, blijft het nog wat op hangen.. zonder luier wel echt lastig hoor.. heb leggings gehad die onder het rennen echt op haar enkels hingen, wat ze zelf hilarisch vond, maar ik niet..

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 12:50

Hier zakt het zelfs met luier momenteel nog van dr bibs af....
Ze heeft qua lengte nu echt 86/92 van broekjes, maar er kan een vuist tussen bij dr buik. Dr bovenbeetje is ongeveer net zo dik als dr kuit. Echt stokjes :')

Luiers stop ik dr in maat 4, maar laatst pakte ik een maat 3 die nog over was. Paste prima :=

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 14:41

Hier heeft gup juist het omgekeerde... hele dikke bovenbenen, waardoor hij al in maat 86/92 zit voor de bovenbenen, maar kwa lengte eigenlijk wel in 80 kan. De ideale (spijker)broek voor hem heb ik nog niet gevonden... trainingsbroeken passen wel, maar dat vind ik niets, behalve voor in de avond na t douchen ofzo.

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:00

Ja dat heb ik ook MM :j Dikke tosti met kaas en extra boter is het :D

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 15:21

MizzMontana schreef:
Hier heeft gup juist het omgekeerde... hele dikke bovenbenen, waardoor hij al in maat 86/92 zit voor de bovenbenen, maar kwa lengte eigenlijk wel in 80 kan. De ideale (spijker)broek voor hem heb ik nog niet gevonden... trainingsbroeken passen wel, maar dat vind ik niets, behalve voor in de avond na t douchen ofzo.


Hier idem. Ik vind chinomodellen in joggingstof wel heel fijn, o.a. Gray Label heeft ze: https://www.gray-label.com/en/shop/kids ... -pant.html Ziet er net wat gekleder uit dan een gewone joggingbroek, maar het ziet er ook uit alsof het comfortabel zit.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 16:12

Wil net zeggen idd grey label heeft fijne broekjes. Little indians trouwens ook.
En broekjes zoals van Mingo is dat niks MM? Die vind ik echt zo fijn.

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:31

De leggings van Mingo krijg ik hier niet over Cruz z'n enkels, de winterversie iig. Broekjes gaat wel goed. 1+ zit ook fijn en leggings uiteraard maar dat moet je willen.