tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DeMolenhoek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 08:29

Hij kan dus duidelijk jou persoonlijke ruimte en beslissing niet aanvaarden. Moest hij jou echt graag zien legde hij zich neer bij jou keuze.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 18:31

CalipsoLover schreef:
Veel sterkte Cer! Als er iets is staat mijn pb ook altijd open. Je kan hier natuurlijk ook altijd je hart luchten.

Ik merk bijvoorbeeld wel dat ik heel graag wel iets nieuws zou willen. Ben nu ook al weer een tijdje alleen. Jammer genoeg vind ik gewoon niemand die ik echt heel leuk vind, en vergelijk ik ook nog steeds andere te veel met mijn ex wat het moeilijk maakt. :/

Hey!

Ik ben na mijn relatiebreuk ruim 2 jaar alleen geweest. Ik ben mentaal met de grond gelijk gemaakt door mijn ex. Ik heb tussendoor een fwb gehad maar ik vond geen enkele man echt leuk. Ik zag altijd trekjes die mij aan mijn ex deden denken en mij schrik aanjaagde.

Ik heb mij toen ingeschreven bij een online datingsite, tegen mij principes in. Ik merkte dat het mij deugd deed dat ik kon praten met iemand zonder direct weer te vergelijken. Ondertussen is mijn eerste date mijn vriend en papa in spe geworden van ons eerste wondertje <3 Ik denk dat ik anders nu nog vrijgezel was. Ik weet natuurlijk niet hoe jou relatie is geëindigd, maar ik had even een extra barrière nodig om dat vergelijken te stoppen :)

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:08

Buiten dat hij zich er ongemakkelijk bij voelt als je erover begint, wat zegt hij? Snapt hij jou gevoel? Is hij bereid zich aan te passen? Zou het voor jou helpen als jullie een vast momentje inplannen voor jullie 2? Mijn vriend was ook onwijs druk en had overdag vaak geen tijd om te sturen. Maar elke avond voor het slapen gaan maakten we wel tijd voor elkaar en spraken we elkaar even voor face time. Soms 5 minuten maar regelmatig ook uren aan een stuk. Is dit geen optie voor jullie? Vraagt weinig moeite en via face time zien jullie uiteraard beter emoties. Dat is al helemaal anders dan een tekstje met goed. Mijn vriend bv heeft dyslexie en haat het dus om veel te typen. Zijn berichtjes waren en zijn dan meestal kort.

DeMolenhoek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 15:26

Weg gaan. Een relatie zonder openheid en eerlijkheid is gedoemd om te mislukken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie