tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Dani, khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:37

Ik heb hier even meegelezen en ik kom een aantal herkenbare situaties tegen. Ik kan zelf ook wel een duwtje in de rug gebruiken...
Ik sta voor belangrijke keuzes maar de stap is zo groot...
Mag ik iemand pb-en hierover? Er zit wat informatie bij wat ik liever niet online wil hebben.

@Renske dat klinkt goed! Fijn dat je er weer positief in staat.

@Sophie fijn dat bij jou de rust weer wat teruggekeerd is. En leuk dat je bij een hondje gaat kijken!

@CL lastig hoor... klinkt toch alsof het contact weer afbreken misschien de verstandige optie is.

@Lieszje jij komt er wel weer :) je bent goed bezig!

@Diertjec fijn dat het met jou goed gaat!

Is time the wheel that turns, or the track it leaves behind?
*Robin Hobb*

Temeraire

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 23:45

Thanks allemaal meiden! Heel fijn. Ik ga er morgen even voor zitten en pb-tjes sturen :)

Inney ik snap best dat het toch even vervelend is.

*Robin Hobb*

Temeraire

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:52

Wat naar zeg, zeker omdat het zo onverwacht kwam :(:)

*Robin Hobb*

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:00

Veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft :(:)

Calipso; het is moeilijk maar ik zou nu echt alle contact verbreken, vooral omdat het niet de eerste keer is dat het zo gaat. Dit is gewoon zo naar voor jou, dit moet gewoon afgelopen zijn :(:) Ik hoop dat het je lukt om afstand te nemen.

*Robin Hobb*

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:03

SophieFT schreef:
Ja precies en dat is ook echt mijn dilemma, want zonder die stomme telefoons was dit hele gedoe er niet geweest :’)
Ik voel me gewoon vergeten ofzo en dat vind ik moeilijk. En ik heb nu ook zoiets van ik moet het gewoon loslaten maar ik weet echt niet hoe haha

Ik snap je heel goed hoor. En de hele dag appen hoeft niet, maar een beetje interesse in elkaar is wel zo fijn.
De vraag is waar de grens ligt. Ik vind het wel erg ongeĂ¯nteresseerd over komen dat hij niet even vraagt hoe het met je gaat als hij weet dat je ziek bent.
Dat hij je niet appt met welterusten etc is iets waar je voor jezelf wel voor kan bepalen of je dat wel of niet erg vindt, maar een eventueel gebrek aan interesse lijkt me een groter probleem.
Vraagt hij wel naar je als je bij hem bent? Gewoon even om te kijken of het aan het appen ligt of aan interesse in het algemeen.
En als je uit jezelf vertelt hoe het je gaat, komt er dan wel een fijne reactie op?

*Robin Hobb*

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:27

Echt een nare situatie Yentl.
Ik denk dat ik nog even zou wachten met het gesprek, zoals je zelf eigenlijk ook al aangeeft. Eerdere gesprekken met hem hebben weinig uitgehaald en je bent nu misschien nog te boos en te emotioneel om het er goed over te kunnen hebben. Wat volledig te begrijpen is.
Ik ben ook bang dat het je teleur gaat stellen omdat het mij ook niet waarschijnlijk lijkt dat hij met excuses komt.
Afstand lijkt me voor nu het beste. Ik zou zeggen verhuizen, maar als je echt eigenlijk geen contact hoeft te hebben dan is dat wellicht ook een optie.

Verder sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Laatst bijgewerkt door Temeraire op 08-04-18 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

*Robin Hobb*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie