tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:28

Nouja, hij is mijn ex niet. Maar er is voor mij te veel gebeurd om het een vriendschap te noemen. Ik heb het gevoel dat er een soort bindingsangst speelt maar hij heeft zelf er voor gekozen om op die manier met mij om te gaan en te daten enzovoort. En puntje bij paaltje was meneer niet toe aan een relatie.

En ik niet toe aan een vriendschap met hem :') Als er iets voortvloeit uit een vriendschap is dat heel anders. Maar niet eerst richting een relatie werken en dan verder in een vriendschap.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:30

Ik ken dat gevoel Calipsolover, en dan ben jij 18 en ik wordt 25 :') Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, ik kan wel gaan zitten sobben maar ik kan ook gewoon met mijn bijna 25 genieten van al het geen dat er wel is. ;)

Want een vriend/relatie maakt mijn leven niet in eens compleet en helemaal fantastisch. Dat moet het al zijn en zo iemand moet meer als een toevoeging op je geluk zijn.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:38

Snap ik helemaal! Ken dat gevoel echt hoor. Maar ik probeer het ook weer positief te bekijken.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:42

Heel veel sterkte <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:47

Winged schreef:
xDenies schreef:
Nouja, hij is mijn ex niet. Maar er is voor mij te veel gebeurd om het een vriendschap te noemen. Ik heb het gevoel dat er een soort bindingsangst speelt maar hij heeft zelf er voor gekozen om op die manier met mij om te gaan en te daten enzovoort. En puntje bij paaltje was meneer niet toe aan een relatie.

En ik niet toe aan een vriendschap met hem :') Als er iets voortvloeit uit een vriendschap is dat heel anders. Maar niet eerst richting een relatie werken en dan verder in een vriendschap.

Hebben wij dezelfde kerel gedate ofzo? In mijn geval is meneer afgelopen oud en nieuw weer in mijn bed beland ( poedersuiker ). Terwijl meneer eigenlijk met een ander aankloot, zij gaat binnenkort naar de Filipijnen voor stage/studie whatever. En ik ben zelf net verhuisd... Doe ik boodschappen, blijkt zijn scharrel daar te werken. En de gehele supermarkt daar te weten wie ik ben. Niet fijn.... (ik vraag me af wanneer ik de kaasmessen in mijn rug gestoken krijg zeg maar). En ondertussen weet ik ook niet meer wat ik met meneer zelf aan moet en *argh*.

Sanne en Undefined: Heel veel sterkte... dan is zo'n afstand echt verrot :(:)


Geen idee waar je woont. :') Maar moet zeggen dat ik hem hier voor niet aan zou zien zeg maar.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:56

Winged schreef:
xDenies schreef:
Geen idee waar je woont. :') Maar moet zeggen dat ik hem hier voor niet aan zou zien zeg maar.

Het prachtige Drenthe :+

Ik zag dit heerschap er ook niet in eerste instantie voor aan. Maar weet inmiddels ook niet meer wat ik ermee moet. Gevoelens zijn verrotte dingen.


Das de andere kant van het land, dus zal wel niet :P

Zou wel frapant zijn als hier in het topic mensen zitten die uiteindelijk met dezelfde hebben gedate :')

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:56

Pff, wat erg zo uit het niets! Heel veel sterkte!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 14:08

Knuffel!!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:44

Renske_W schreef:
Ik heb een off weekend, door wat gebeurtenissen mis ik mijn ex behoorlijk dit weekend.


Ken het gevoel. Het is/was dan wel geen ex maar ik mis het contact. Maar goed, het zij zo.
Ik heb echter alleen niet het gevoel om te willen daten / tinderen / of andere datingsite. Vind
het wel goed zo en ga niet '' zoeken '' omdat ik me 'eenzaam' voel.

Dikke knuffel!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 00:04

Ik twijfel steeds meer om eens te kijken op tinder. Ik lees hier op bokt leuke (en minder leuke haha) verhalen. Maar ik weet niet of ik er al op zit te wachten.
Ik heb niet het idee dat ik iemand tegen het lijf loop.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:23

knetterhard schreef:
xDenies schreef:
Ik twijfel steeds meer om eens te kijken op tinder. Ik lees hier op bokt leuke (en minder leuke haha) verhalen. Maar ik weet niet of ik er al op zit te wachten.
Ik heb niet het idee dat ik iemand tegen het lijf loop.

Als ik je een tip mag geven, let op de afstand :)

Een lange afstandsrelatie is gewoon niet aan te raden :j

Verder weet je nooit wat er uit komt


Ik heb een relatie gehad met iemand in Zeeland (60km verderop) en toen had ik nog geen rijbewijs
en ging continu met de trein heen en weer en hij met de auto. Op zich ging dat prima al was hij
uiteindelijk niet toe aan een relatie :')

En die jongen waar ik mee gedate hebt woont vlakbij Eindhoven en dat is een uur met de auto. Ook
ik weer zonder auto, wel met rijbewijs. En dat was frustrerend maar verder ging het prima.

Denk dat het heel erg verschilt!


StableDoor schreef:
xDenies schreef:
Ik twijfel steeds meer om eens te kijken op tinder. Ik lees hier op bokt leuke (en minder leuke haha) verhalen. Maar ik weet niet of ik er al op zit te wachten.
Ik heb niet het idee dat ik iemand tegen het lijf loop.


Het heeft me echt een egoboost gegeven, daarvoor deed ik het eigenlijk ook. Je hoeft niks serieus te doen he :). En als je wel ineens een leuk iemand tegenkomt op tinder of in het wild zie je wel verder.


Ik snap je! En inderdaad je zit nergens aan vast, maar het voelt wel even alsof je toch weer een bepaalde stap maakt :') Of nouja .. voor mij wel dan.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 08:53

Heel onredelijk ook van die kerel. Wel overal in mee gaan maar daarna hard afkappen. Bekend. Flauw.

Lekker afstand nemen, wordt je echt beter van.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:29

Ah, pepper, hier ook ervaring mee :) Zelfde idee. Meerdere dates gehad, veel afgesproken, duidelijke signalen, maar ineens niet verliefd (maar wel interesse....)

Ik weet inderdaad niet of het verstandig is om te gaan zwemmen. Dit moet je zelf weten natuurlijk. Maar wat er niet is, zal dat inderdaad ineens komen na zwemmen?

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:27

Ik hecht zo weinig waarde aan Valentijnsdag ... vorig jaar werd op deze dag mijn merrie tegen een sarcoïd behandelt (elektrochemotherapie) dus zat ik sowieso heel ergens anders met mijn gedachten. Ondanks dat ik in die periode wel aan het 'daten' was :P Die had het ook druk en ik zat te duimen dat mijn merrie weer wakker werd.

En tsja ... ik ben niet zo van het commerciële kleffe gedoe :P Je houd van elkaar; altijd. Niet alleen op de 14e.
Maar het is wel leuk als je iets krijgt natuurlijk :D

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:57

Ik ben toch blij dat ik mij daar godzijdank wel van kan afsluiten. Ik ben toch al wel een paar jaartjes ouder dan jou en zou mij ook erg graag willen settelen, maar ik kan toch ook héél goed en prima in mijn ééntje zijn. Geen gezeur aan m'n hoofd, geen twijfels, geen onzekerheden en ook geen gedoe. Ik ben het momenteel wel even zat om me te moeten bewijzen tegenover een ander dat ik goed genoeg ben om een relatie mee aan te gaan. Zeker omdat ik, net als jij, ook die valse hoop kreeg. Ik zit daar niet meer op te wachten en kan beter iets moois van mijn leven maken zonder al die onzekerheden! Als er dan uiteindelijk iemand op mijn pad komt die een toevoeging kan zijn aan 'mijn mooie leven', be my guest. Maar andersom werkt gewoon niet; pas iets op bouwen als er een '' toevoeging '' is.
Je bent 19, kom op zeg! Maak er wat moois van. Jij kan de tofste Peetmoeder ter wereld zijn; ook zonder kerel! Wat zou hij in vredesnaam daar aan kunnen toevoegen of anders aan maken?

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:10

Gelukkig maar! En fijn dat je mijn bericht als peptalk ziet en niet als aanvallend! Ik ben ook een wrak geweest hoor, meerdere keren. Maar ik geniet nu meer van de dingen die ik doe, dan het keer op keer op je tenen lopen door onzekerheid. Hoe goed je ook kan communiceren, je kan niet een ander zijn of haar gedachten lezen.

Jij kan nu meer levenservaring op doen (klinkt dat heel ouderwets) nu je lekker je eigen ding kan doen met of zonder iemand. Wellicht heb jij daar wel meer baat mij dan jong settelen. Jong settelen is ook niet voor iedereen de oplossing of weggelegd. En sommige weten niet beter en blijven maar bij elkaar terwijl het vlammetje allang gedoofd is.

Gewoon voor jezelf kiezen en uiteindelijk is er gewoon iemand die voor jou kiest zoals jij bent en hoe jij je leven lijd op dat moment. Aan iemand die onafhankelijk is heeft een partner, in mijn ogen, toch veel meer dan iemand die alleen maar afhankelijk is en plakt. (nu zeg ik niet dat jij zo bent, maar even om het verschil te benadrukken).

En dat geld voor iedereen die in een sob-fase zit. Eerst voor jezelf!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 15:18

Ik had dat bij mijn ex ook; die beloftes. We hadden afgesproken hoe en wat met Kerst. Ik mocht niet gaan werken want hij wilde iets gaan doen .. Na een dagje Efteling heeft hij om half één 's nachts gezegd dat ie niet meer verder wilde omdat hij teveel in de knoop met zichzelf zat. Ik stond er op om op dat moment naar huis gebracht te worden. Janken die nacht .. 's ochtends jankend wakker geworden. Bah. Ik zat met zóveel vragen.

In de dagen daarna ook wat heen en weer geapp maar was wel duidelijk dat ik geen antwoorden kreeg. Na een jaar terug contact maar ook toen niet echt de antwoorden die ik wilde; kreeg alleen wel weer hoop. Hij zou langs komen op vakantie. Toen ik puntje bij paaltje vroeg hoe en wat zei die; Ik kan niet met jou afspreken, ik ben aan het daten met iemand.

...
|o

Voor mij een harde les. Klaar is klaar.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 17:00

En houd dat laatste vooral goed in je achterhoofd :D

Ik heb de afgelopen periode zowel Tinder als Happn geprobeerd. Wordt al depressief bij de gedachte. Wat een .... nouja oké. Toch twijfel ik nu wel weer eens om pepper weer aan te maken. Niet direct met abbo. Maar ergens ben ik bang .... wellicht bang om 'die jongen' tegen te komen waar ik afgelopen jaar veel mee deed en die uiteindelijk geen relatie wilde. Maar ook 'bang' dat ik mensen momenteel meer wegjaag dan ik ze 'bij me houd'. Zit niet zo top in m'n vel, wordt al aan gewerkt maar aangezien ik hier waarschijnlijk al drie jaar mee loop is het herstel nogal een uitdaging.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 17:57

Nouja inderdaad. Geen idee of ik het hier besproken heb, maar net toen ik over mijn ex heen was die mij midden in de nacht heeft gedumpt ben ik twee jaar later terug op Pepper gegaan. Leuk iemand ontmoet die vol voor mij leek te gaan, ik was (door mijn 2 exen) wat terughoudend maar uiteindelijk ging ik er ook voor. Leuke dingen meegemaakt in korte tijd en echt non-stop appen. Ook met regelmaat afgesproken, blijven slapen etc. Zijn hond was(is) ook helemaal weg van mij dus dat zat wel oké. Gewoon iemand met een goede basis. En toen ik puntje bij paaltje vroeg waar we stonden was hij ineens niet toe aan een relatie :')

Aan de ene kant zal het me een worst zijn als ik alleen oud wordt. Aan de andere kant heb ik ook echt wel behoefte aan een maatje. Alleen ik heb altijd het idee dat ik me zo moet uitsloven voor iemand, alsof ik mezelf moet bewijzen dat ik het waard ben. En natuurlijk is een klein beetje normaal, maar heh. Het is vermoeiend :P

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:26

Haha, nu ik vakantie heb doe ik momenteel ook niet anders. Maar dat is niet jongen-gerelateerd maar gewoon m'n lichaam die zegt; zoek jij het lekker zelf uit. Bijna einde boost-behandeling en heb nog niet het idee dat ik weer op en top fit ben. Gaat nog wel heeeeeul lang duren ben ik bang :')

Ach, ze zeggen toch .. op ieder potje past een dekseltje? Dan komt dat dekseltje vanzelf wel. Of wellicht ben ik de deksel al en zoek ik het potje :')

En anders ben ik zo ook prima gelukkig hoor. Maarja, mijn hond(en) heeft ook niet het eeuwige leven en dat is momenteel toch echt wel m'n maat. Twee jaar, dus voorlopig magtie nog wel even blijven!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:32

Ik vind één genoeg. Had er twee ... maar trok ik niet meer :') (toen begon alle ellende ...)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:29

Ik krijg momenteel maar van één ding energie .. en dat zijn injecties :') Dat klinkt heel gek heh? Haha.

Ik heb mijn merrie al sinds ze een maand oud is. Daarvoor had ik ook nog een andere merrie, die ben ik uit het oog verloren helaas. Maar mijn merrie is echt mijn maatje. Heb nu sinds het nieuwe jaar amper tot niet gereden en kon vandaag bij wijze van op stappen en weg gaan. Zowel mijn merrie als mijn jongste hond zijn echt de rode draden in mijn leven. Klinkt dat dramatisch?

En ach .. ik werk fulltime, ga normaal 4 dagen in de week naar stal, sport één avond met de hond (of cursus), heb een Hamstery ... ik verveel me normaal gesproken niet. Het lichaam wilt alleen even niet zoals ik het wil. -O-

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:53

Karuna heeft het mooi samengevat inderdaad :')

Een Hamstery is het fokken met hamsters. Ik doe dat heel kleinschalig maar al wel zo'n vijf jaar. Ben dus een bekend begrip in die wereld en zie het eigenlijk nog niet zitten om dat aan te kant te schuiven. Ik heb geen vijftig hamsters hoor ... kleinschalig.

En ik krijg VitB12 injecties. Loop al jaren met dezelfde klachten maar de dokters van tegenwoordig ... Kortom, nu zit ik met een extreem te kort. Die injecties krijg ik nu als een boost (2 injecties in de week) en doordat het weer in mijn lichaam komt is er een soort extreme schoonmaak voordat het weer kan 'herstellen'. En dat .... merk je :j
Je moet het zo zien: een gezond mens heeft in zijn/haar lever een voorraad voor drie jaar. Die voorraad is er bij mij (grotendeels) niet meer.

Iets wat bij mij wel de vraag neerlegt of ik momenteel wel op een relatie of iets in die richting zit te wachten.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:20

SophievdV schreef:
Fokken van hamsters? Zit daar handel in?


Niet alsin geld verdienen :') Ik doe het omdat ik het leuk vind en omdat ik het welzijn van de dieren bekend wil maken. En gezondheid en karakter is ook een mooi punt.

Ik ben ze overigens wel altijd al voor geboorte kwijt. Ze zijn schijnbaar populair :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:07

CalipsoLover schreef:
Intussen is meneer op vakantie vertrokken, hij lijkt het heel makkelijk te hebben met onze split. |o


Dat zegt iedere meid, haha. Schijnt reuze mee te vallen, komt vaak later bij hun.

Mijn eerste ex stuurde negen maanden na de break up een email met hoeveel spijt hij had. Tsja. Jij ging vreemd. :Y)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, fleurtjeuh, Froukje, Kimberly520, liedje89, Lotje033, Mo_86, mvdende, NadjaNadja, nafkedemi, Wpaard, xU_Blinghx en 183 bezoekers