Overname spullen huurhuis

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:48

Maar ik vraag me af he, stel dat ze gevlogen zijn of dat er beschadigingen zijn, leuk dat je bewijs hebt maar wat ga je ermee doen? Gaat ook om 'maar' 550 euro, daar span je echt geen rechtszaak voor aan en de woningbouw doet daar vaak ook niet zoveel mee. En als je er al ergens mee aanklopt gaat er een heleboel tijd en moeite (En vaak ook geld) in.

Je hebt 2 opties:
- Je zegt dat je het alleen op de dag van oplevering wil betalen en dat ze anders alles er uit mogen halen met risico dat het toch kan of met het risico dat ze ook alles er uit halen.
-Je gaat hier mee akkoord maar dan ben je wel je geld kwijt in geval dat het mis gaat.

Heel eerlijk? Geef jezelf een schop onder je kont en leg wel een vloer als ze die er wel uit halen, hoewel ik echt wel denk dat ze je aanbod accepteren, helemaal als ze al weinig geld hebben, dan is 550 euro veel geld hoor!

Fire is catching. And if we burn, you burn with us!- Hungergames Mockingjay
I want to take you somewhere, so you know I care. But it's so cold, and I don't know where.

Seventeen

Re: Overname spullen huurhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:32

Precies, allicht iets duurder maar geen risico op rare plekken, beschadigingen en helemaal je eigen keus. Ik vind het een beetje raar aan hun kant allemaal moet ik heel eerlijk zijn en had ook echt niet vooraf betaald, voornamelijk omdat ze daar zo sterk aan blijven hangen en er op door dringen.

Heb het idee dat ze of met de spullen zijn gevlogen of dat er vlekken of beschadigingen in zitten.

Fire is catching. And if we burn, you burn with us!- Hungergames Mockingjay
I want to take you somewhere, so you know I care. But it's so cold, and I don't know where.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie