Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:17

Ja, ik ken de facebookgroepen wel al ja, maar nee, nog geen oproepje gedaan. Zal ik meteen even gaan fixen :)

En vandaag even in Sprang gaan kijken voor schoenen, maar niet geslaagd. Zodra ik wat meer zekerheid heb dat ik echt weer ga starten, rijd ik naar Aachen.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)


Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 19:08

Gaat er nog iemand naar het nieuwjaarsbal in kaatsheuvel? Ik wil eigenlijk wel gaan, maar alleen is ook weer zoiets....

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 13:10

Ik ben nog steeds hard op zoek.. vanochtend iemand op facebook, hartstikke gezellig, zegtie na een half uur dattie alleen bij een bepaalde dansschool wil dansen en dan minimaal twee keer per week (lees: 600 euro per 30 lessen, auw...) . Dat zou nog wel bespreekbaar zijn, ik ben redelijk flexibel, maar ik moest wel even slikken om de prijs.

Tien minuten later: "Ohja, ik dans wel alleen latin, met ballroom wil ik niks meer te maken hebben.". Misschien hadtie dat beter even in z'n berichtje kunnen zetten.

Inmiddels heb ik al m'n ambities bijgesteld en zou ik zelfs op vrijdagavond in Kaatsheuvel bij de brons-les willen starten, maar een heer vinden, wil echt niet lukken :(

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:19

Allebei gezien. Die ene wil alleen latin dansen (staat er alleen niet bij) en die ander heb ik ook een bericht gestuurd, maar die stuurde terug dat hij al voorzien was.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 07:48

Gaat er iemand de 27e naar de dansavond in kaatsheuvel?

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:14

eva1969 schreef:
Wat rot Zoë, ik blijf duimen en voor je kijken. Wij zijn er de 27 in Kaatsheuvel sowieso, en Bart wil echt wel een of meerdere dansjes met je wagen ;) (heb ik even tijd om op adem te komen haha)

Wij vanavond weer clubles, ben benieuwd of het me vanavond lukt te les vol te maken. De afgelopen 2x was ik zo buiten adem en duizelig. Dat rare lijf van mij werkt helaas niet altijd mee. Maar de privéles afgelopen weekend ging weer wel redelijk goed.


Ah leuk, dan ga ik ook proberen om erbij te zijn! (met vier paar verschillende schoenen, ben ik bang... die vloer daar is echt nog even wennen).

En balen dat je zo buiten adem was. Als het allemaal een beetje mee zit, kom ik vanavond misschien nog wel even kijken bij jullie les.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 18:42

Ik heb voor de dames met schoenmaat 39 nog een paar zwarte latin schoenen met een dichte neus te koop van international. Pb voor linkje naar de advertentie.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)


Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:32

Dan wordt het de 27e iig gezellig :D Ik ga proberen er te zijn. Eva, dan mag ik wel bij jullie aansluiten, toch? :D

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:32

MissMiekjee schreef:
eva1969 schreef:
Ja spekglad is ie meestal, klopt maar het went hoor.
Misschien zie ik je vanavond of de 27e dan.


Lang leve water en olie :D !

Wij komen misschien ook de 27ste, ligt aan hoe het druk het is met de tentamens.


Was je er? Ik vond het echt heel gezellig, maar het was wel anders dan ik van vroeger gewend was. Er werden helemaal geen mensen gevraagd buiten de eigen tafeltjes zegmaar en dat was bij ons vroeger echt heel anders. Dus dat was even wennen. Maar los daarvan was het gezellig en heerlijk om weer eens op een dansvloer te staan.

Ik heb voor het eerst in heel, heel lang weer eens een rumba, quickstep, chacha en jive gedanst...Engelse wals had ik in april nog gedanst. Het was even zoeken (variaties zijn echt heel anders), maar het ging best aardig, geloof ik :)

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:20

Toen was ik er niet, maar... ik heb me ingeschreven - zonder partner vooralsnog - voor de zilvercursus op vrijdagavond. Ben benieuwd! Ook meteen nieuwe schoenen gescoord afgelopen weekend. Ze zitten zoooo lekker :D

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:09

Ik zoek straks weer een nieuwe school in midden Limburg. Heel vroeger bij clara gedanst, maar dat is eigenlijk net te ver rijden.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Tink89
Berichten: 2869
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:14

Jinte schreef:
Tink89 schreef:
Ik zoek straks weer een nieuwe school in midden Limburg. Heel vroeger bij clara gedanst, maar dat is eigenlijk net te ver rijden.


Geen idee of je al een dansschool hebt. Is Venlo te doen? Of Heythuisen?


Venlo is verder dan Sittard. Heythuysen kan wel ja, kan daar over een tijd, als alles weer normaal is, weleens gaan kijken.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, abbij, Aeva, Anita158, Anoukjuuuhh, ardanwan, Besje, Bontfire, Century, Charat, Dieselpaard, EmptyWords, F_Orumster, Frummel01, Galaika, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, Iepoetjuh, Lau07, pluklief, Poosje81, Rupser, SandraWierda, secricible, shaddy82, Sky_As, Xanthippe en 60 bezoekers