Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:28

Neen, inderdaad, klopt allemaal.
Maar ik ben toch wat zoekende wat ik zou (kunnen) posten want het is toch fijn als mensen het ook leuk vinden. Doe het op zich wel voor mezelf, maar als ik het enkel voor mezelf zou doen kan ik ze net zo goed op de computer gewoon bekijken :P


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:46

Ik post ook HTK-foto's (naja, doe wel mijn best om ze zo goed mogelijk te maken maar de meeste zijn met mobiel getrokken en mijn camera, als ik die eens gebruik, is ook niet de beste die er is :P ) maar heb toch niet het idee dat het zo geweldig goed aanslaat. Maar misschien zijn het onderwerp/de onderwerpen gewoon niet interessant genoeg, kan ook.

Geen idee wat ik nog kan veranderen om het allemaal wat groter te maken, misschien door er zelf eens op te staan (want = persoonlijker?) maar dat weet ik nog niet of ik dat wel wil :P Iets anders denk ik niet dat ik anders kan doen. Of zien jullie nog wat waar ik op kan letten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:57

Haha ja, ik volg een aantal "natuurfotografen" en ik vind het zo stom als daar mensen op die foto's staan :') Wil daar eigenlijk ook naartoe, maar dan met de paarden .. Misschien moet ik me daar op gaan richten, op de buitenfoto's zeg maar, en minder het idee van een typische paardenaccount ... ofzo ...

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 21:40

Daar zat ik dus aan te denken :j Het 'beperken' tot de oortjes- en wandelfoto's (dus zeg maar zoals de laatste serie die er nu staat) en de "gewone paardenfoto's" achterwege laten. Misschien is dat wel iets om toch net wat anders te zijn ... :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 22:02

Ook niet als er een paard op staat? :P
Ben natuurlijk wel beperkt qua mogelijkheden ... zowel qua omgeving als qua apparatuur (als qua fotograferen op zich want ben doorgaans in mijn uppie). Dus moet eens even zoeken hoe ik daar het beste van kan maken ... ;)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 23:50

Uhm .. ik ga nooit kamperen, haha. Heb geen idee wat je bedoelt.. maar neem aan dat het rond mij hangt? En dan het paard daaraan? En dan krijg ik die zonder handen netjes op de foto? :P

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:00

Oh, nu kan ik volgen :j
Maar denk niet dat het zoveel beter zou zijn voor de foto's, etende paarden zijn nu ook niet het meest interessante om naar te kijken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:14

Lau schreef:
[***] schreef:
Oh, nu kan ik volgen :j
Maar denk niet dat het zoveel beter zou zijn voor de foto's, etende paarden zijn nu ook niet het meest interessante om naar te kijken :P


Daar heb je paarden geluidjes voor, krakende zakjes, een bakje met snoepjes. Allemaal dingetjes om de aandacht mee te trekken.


Maar dan heb ik nog geen 2 handen vrij :P

Trouwens, mijn pony's kunnen los staan en ben bezig met een "mooi staan" commando, dus denk dat we het niet te moeilijk moeten maken ;) Het is gewoon even kijken wat mooi/leuk/interessant genoeg is.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:22

Een Samsung Galaxy J5 :+
Of een Olympus Tough 820 maar die eigenlijk vooral als ik aan het rijden ben, iets met schokbestendig ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:42

@mooney: Ik ga het inderdaad eens moeten bekijken en wat dingen proberen :j
Die foto was heel onbewust ja, is al zoveel jaar geleden, toen was ik er helemaal niet mee bezig, haha. Maar begrijp wat je bedoelt.

Maar zou jij dan enkel "oortjesfoto's" doen? Of toch ook gewone wandelfoto's zeg maar.

@Lau: ik snap het :j Beetje het idee wat ik nu bij die laatste foto's (van de appaloosa) had toch? Dat ging om de lucht maar er stond toevallig een paard in beeld :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:55

@Lau : Kan ik wel eens proberen wat dat geeft :j Moet wel nog wat meer oefenen op het staan dan.. of ja, het staan gaat wel, maar dat hoofd heeft altijd zo'n last van de zwaartekracht ... :') W.I.P. haha

Is mooi inderdaad Warboel, brengt ook een soort van rust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:04

Grappig, die accounts spreken mij dan weer niet aan ... Leuk, ja, maar om daar nu elke dag een nieuwe foto van te willen zien? Niet meteen. Haha. Zit nu te denken bij welk account ik dat wel heb .. vind ik nog best moeilijk eigenlijk. Heb wel een heel aantal accounts die ik volg, maar om nu echt elke keer "wauw" te denken als ze iets posten heb ik eigenlijk niet. Het is nog niet zo makkelijk blijkbaar.

Zelf vind ik de buiten/oortjes-accounts het leukst :j Deze bv., is de enige die zich echt volledig aan het onderwerp houdt: betweenhistwoears En de natuurfoto's, maar dan echt natuur (vooral bos) en zonder mensen of andere attributen. Oh, en endotheblind.morgan, maar dat is een persoonlijk dingetje, een voorbeeld zeg maar ;)

Het is nog niet zo makkelijk om een account te maken dat echt aanspreekt denk ik ... Maar bedankt verder voor de tips en info :j Ga wat proberen en wie weet :) Voorlopig even de "gewone" foto's achterwege laten en mij concentreren op de buitenfoto's en dan zien we wel, misschien spreekt dat mensen wel aan, misschien ook juist niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:34

Goh, een moeilijke, met zo'n mini is het altijd wat moeilijker denk ik om vanalles te laten zien, al heeft hij wel geluk dat hij zo'n uitstraling heeft ;) Wat doe je verder met hem? Misschien daar meer van laten zien dan poets/weidefoto's? (hoewel die ook al leuk zijn hoor, door zijn uitstraling).


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:49

Ik ken het .. ik kan wel oortjesfoto's willen maken maar heb deze winter 2x erop gezeten :+ Dus het is even behelpen, maar binnenkort komen de mooie tijden er weer aan :Y)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 22:31

Ik heb een binnenpiste en solarium maar om nu te zeggen dat ik daar mooie foto's kan maken.. :+ Hangt toch ook wel van lichtinval/belichting enzo af. En of je paard graag werkt in een binnenbak :P

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 23:30

Even ander soort vraagje.. welk materiaal gebruiken jullie?
Ben net tot de ontdekking gekomen dat je met een "action camera" ook foto's kan maken. Je kan er volgens mij niet mee zoomen maar zou je dat echt missen? Je kan die ook handenvrij bedienen dus dat is wel interessant. Lijkt me ergens wel leuk voor onze avonturen en vast een stuk stabieler in beeld dan wat ik nu produceer :+ Maar heb er 0.0 ervaring mee...

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:38

Hebben jullie dat al eens gehad dat je videos raar doen? Wilde net 1 plaatsen, ingekort via instagram en dan duurt het plaatsen heel lang en als je het gaat afspelen heeft die allemaal rare kleuren? Nog nooit gehad.. iemand die weet hoe het kan komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:12

Filmpje werkt vandaag wel gewoon gelukkig. Denk dat het aan mijn mobiel lag, kon ook ineens niet meer filmen of een filmpje op mijn mobiel zelf kijken. Eens opnieuw opgestart en nu lijkt alles weer normaal ;)


Oh, en Jimmy is gewoon geweldig <3
En Bright ook :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:16

Dank je! Is dat iets om vaker te doen ja? Is op zich ook maar een gewoon saai filmpje, niet? :P
En eigenlijk mag hij niet draven :o (heeft een bekkenprobleem en linksvoor zit ook ergens iets niet ok) maar soms heeft hij sch**t aan de wereld, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:50

De rest van zijn leven :+
Hij heeft een scheef bekken en linksvoor waarschijnlijk artrose in de schouder of schoft ofzo. Als je hem op de cirkel zet loopt hij onregelmatig dus vandaar dat hij niet meer mag werken/draven. Maarja, als hij zelf wil ga ik hem niet tegenhouden, ik zou wel gek zijn :P Maar doe dus niks op commando of cirkelwerk met hem ofzo, gewoon lekker wandelen en stappen :)

En dank je!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:54

Ach, heb niet het idee dat hij er echt veel last van heeft, hij heeft veel te veel praatjes om zich slecht te voelen :P Hij staat hier ook op pensioen, is lang manègepaard geweest en is nu 24 jaar dus hij mag het wel rustig aan doen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 00:01

Dank je :o Doe maar gewoon mijn best :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:42

Haha, ook nog net mijn reactie in beeld :Y)

Blijkbaar doen selfies/mensenfoto's het echt wel goed :j Maar voel me toch niet geroepen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:43

Ik heb weer 300 volgers *\o/*
Even van genieten, duurt vast niet lang :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:28

Ik nu 298 :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, aniek_joefy, Apacheshadow, Buffelduke, Christina, Danseresje, Eliana, elske_, Eskimo, noviceh, Pellelilly, RuNi, TessaxQuincy en 152 bezoekers