Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:42

Ik ben heel blij dat ons mannetje nog niet beslist wat hij aan wil want ik ben echt heel erg allergisch voor kleding met auto’s en andere voertuigen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:45

Ik hoop vooral dat Ootje helemaal zijn eigen persoontje wordt. Dat hij niet het gevoel heeft dat hij iets moet omdat ik of iemand anders dat leuk vindt. En dat hij mensen niet in hokjes stopt, niet in het laatje geitenwollensok en niet in het laatje kudde.

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:50

lieveli schreef:
Ik hoop vooral dat Ootje helemaal zijn eigen persoontje wordt. Dat hij niet het gevoel heeft dat hij iets moet omdat ik of iemand anders dat leuk vindt.


Dat vooral. En als dat met kleding met veel te grote logo's en auto's is, so be it. Mama zucht dan wel als hij naar school is.

En natuurlijk hoop ik dat het net zo'n geitenwollensokkenboomknuffelendemoestuinendeliteratuurminnendefestivalhippie wordt als zijn ouders, maar mijn invloed is ook maar beperkt.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:59

Ik hoop vooral dat hij zich net als zn vader gewoon overgeeft aan mijn kleding suggesties :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:04

M_i_R schreef:
Ik hoop vooral dat hij zich net als zn vader gewoon overgeeft aan mijn kleding suggesties :D


In combinatie met jouw onderschrift is dit echt geweldig :')

Hier een knul die geen schreeuwerige pixar prints aan wil. Z'n bordeauxrode broek, nette jeans en z'n bloesjes daarentegen zijn wel favoriet bij 'm. En een trainingsbroek/joggingbroekje wil ie alleen aan als ie gaat slapen. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-01-18 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:04

Houd op :') , mijn babydaddy draagt legerbroeken met Slayer shirts en andere bandjes. En hij wappert zuchtend met zijn lange zwarte haren als ik weer eens met veel te dure schoenen naar huis terugkeer :')

En in het begin kocht ik nog wel eens neutrale shirts voor hem, die zag ik dan later op fb bij vrienden van hem aan. Hij is 'metal' en dat verandert niemand. Zelfs ik niet |(

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:13

M_i_R schreef:
Ik hoop vooral dat hij zich net als zn vader gewoon overgeeft aan mijn kleding suggesties :D



*\o/* *\o/*

Hij vind het nu allemaal nog prachtig en ik betaal de kleding dus papa ook :D

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:25

M_i_R schreef:
Ik hoop vooral dat hij zich net als zn vader gewoon overgeeft aan mijn kleding suggesties :D

_/-\o_ hier ook het geval. Ben er erg blij mee Haha

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-18 21:28

Hier hoop ik dat kindlief gewoon net als papa en mama het leuk vindt om er leuk en verzorgd uit te zien. En vooral dat zezichzelf daar goed bijvoelt.
Tot dan doet mama goed dr best :D

Gelukkig hoef ik mijn man niet te kleden. Die heeft echt wel een goede smaak.

Lie: Haha lange haren heeft die van jou wel ja ;)


Oehh morgen komt bobo choses online. Hoor veel goede verhalen. Laat ik nu maandag mijn gezondheidsbonus uitbetaald krijgen :Y)

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:31

Gezondheidsbonus?!?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:33

J heeft langere haren dan ik :(

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:33

lieveli schreef:
En in het begin kocht ik nog wel eens neutrale shirts voor hem, die zag ik dan later op fb bij vrienden van hem aan. Hij is 'metal' en dat verandert niemand. Zelfs ik niet |(


_O-

Van mij mag A later gerust met een roze en een paarse kniekous aan naar school hoor. Als zij dat mooi zou vinden, helemaal prima. Moet ze waarschijnlijk wel ongezien langs haar vader zien te glippen :')

A heeft wel een aantal Disney items. Een jurkje van de Aristokatten en een shirtje van 101 dalmatiërs en eentje met Bambi. En dan nog wat rompertjes. Staat haar heel schattig! Het is tenslotte een klein kindje, dan mag dat.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-18 21:39

Smallheal schreef:
Gezondheidsbonus?!?


Ja als wij ons een heel jaar niet ziekmelden krijgen we een netto gezondheidsbonus die kan oplopen tot 900,-€

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:47

Marie van de Aristokatten :+: die mag van mij altijd.

Manlief is net los gegaan in de prenatal sale :+ zo snoezig.
Zat in ieder geval een name it vest tussen zag ik. Wn een tumble jurkje dacht ik.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:07

Mijn dochter mag echt een eigen mening hebben. Ik stimuleer dat ook echt.

'Er verzorgd uit zien hoeft niet een bepaald merk te zijn. Dat zijn voor mij schone en niet kapotte kleertjes. En een fris kindje uiteraard.
Ze moet zich er vooral fijn bij voelen.
Daarom geef ik nu al wat toe aan haar wens. Ze draagt elke dag schone kleding en niks is stuk.

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:09

Uiteindelijk hou je het toch niet tegen, mijn zusje ging tijdens de puberteit heel extreem maar die sloot gewoon een compromis met m'n moeder af en toe. :D

Jaaaa Bobo Choses morgen! En dan komt Tiny nog en Mini Rodini <3

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:32

Ik verafschuw ook Disney en vergelijkbaar. Mijn zoons mogen in iedere maat één keer een shirt/trui/vest kopen mét een print van hun keuze.

Momenteel is dat voor mijn 4 jarige 1 t-shirt van brandweerman Sam (maat 110) en 1 longsleeve met darth vader (maat 116).
En voor mijn 9 jarige een t-shirt van star wars (maat 140).

Ik heb van de week even basics ingeslagen, 50% extra kassakorting op de al gegeven 50%-70%.... 3 vesten, 1 blouse, 5 longsleeves, 3 (thermo) spijkerbroeken en €37,35 lichter :') Ik koop pas het volgende kwartaal weer nieuwe (merk)kleding heb ik met mijn afgesproken, ehm...

Ik moet nu alleen heel nodig leuke schoenen maat 27 zien te vinden voor max. 40,- Hele uitdaging! :+

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:13

Oh brrrrr die prints.... Hier dragen ze gelukkig uniform naar school, dat scheelt een hoop. Momenteel heb ik niets met disney liggen, maar ik kom dat hier ook niet veel tegen. Glitter dingetjes en 'roze mooie jurken' en tule rokjes dan weer wel. Ze is er echt dolgelukkig mee. Later zal haar smaak vast wel veranderen!

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:00

Dat vind ik wel een mooie regeling, 1 shirt / trui met vrije print naar keuze +:)+

En dan hoop ik nog steeds dat hij niet een Minion shirt wil "omdat iedereen dat heeft" maar liever van mijn part Bambi omdat dat hèm echt aanspreekt op dat moment om welke reden dan ook :D

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:26

Dat is zeker een goede regeling 1 print naar keuze!

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:45

pmarena schreef:
Dat vind ik wel een mooie regeling, 1 shirt / trui met vrije print naar keuze +:)+

En dan hoop ik nog steeds dat hij niet een Minion shirt wil "omdat iedereen dat heeft" maar liever van mijn part Bambi omdat dat hèm echt aanspreekt op dat moment om welke reden dan ook :D


Ach altijd het apartelingetje zijn is voor een kind ook niet leuk. Het is niet altijd erg om maar mee te doen met een trend. Vind ik :)

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:47

Mavelle schreef:
pmarena schreef:
Dat vind ik wel een mooie regeling, 1 shirt / trui met vrije print naar keuze +:)+

En dan hoop ik nog steeds dat hij niet een Minion shirt wil "omdat iedereen dat heeft" maar liever van mijn part Bambi omdat dat hèm echt aanspreekt op dat moment om welke reden dan ook :D


Ach altijd het apartelingetje zijn is voor een kind ook niet leuk. Het is niet altijd erg om maar mee te doen met een trend. Vind ik :)


Jup wij hebben vroeger op de basisschool ook een houtje-touwtje"kind dat wil ik mijn kind ook niet aan doen.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:53

Hahah zo'n houtje touwtje kind kan ik me ook nog herinneren. Ouders waren ook altijd wat bijzonder. Meegaan met de mode vind ik juist heel leuk, en daarin dan je eigen dingen ontdekken.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-18 12:16

Oehhh Bobo Choses is online en gelijk wat besteld :+
Maar even ingehouden. Als ik woensdag ga ophalen kijk ik wel verder, maar er waren al dingen gewoon uitverkocht


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 12:42

Leuk! Fijne kleurtjes.