Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:12

linoleum schreef:
Hahaha pot verweit de ketel ailill ;)
Valt op zich ook wel weer mee :P

Ik zei dat ik serieus zo trouw ben als een golden retriever. Was echt even vergeten dat hij net een kleine 2 weken geleden z'n hond in heeft laten slapen. 3 keer raden welk ras.

As we speak krijg ik een appje, dat hij het niet zo bedoelde.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:13

Aiiii die is wel pijnlijk ja :’)

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:14

Ik was het echt finaal vergeten :(

Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:14

Ailill schreef:
linoleum schreef:
Hahaha pot verweit de ketel ailill ;)
Valt op zich ook wel weer mee :P

Ik zei dat ik serieus zo trouw ben als een golden retriever. Was echt even vergeten dat hij net een kleine 2 weken geleden z'n hond in heeft laten slapen. 3 keer raden welk ras.

As we speak krijg ik een appje, dat hij het niet zo bedoelde.


Pijnlijk haha

Huh begint hij weer te praten?

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:18

Ja dat is inderdaad dan wel een pijnlijke opmerking, ook al bedoelde je het goed.

En nu dus toch in gesprek?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:19

I know, soms kom ik niet heel tactvol uit de hoek.

Soort van, al hangt er wel spanning in de lucht. Denk dat het beter is om het voor vandaag hierbij te laten, ben er met m'n hoofd ook niet helemaal bij.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:22

Ik heb het ooit eens gepresteerd om tegen iemand te zeggen die aan zijn hand werd geopereerd waarvan mijn paard zijn duim af had getrokken: ‘ik zal voor je duimen’ :’)
Heb dat soort dingen heel vaak en kan heel pijnlijke maar ook hilarische situaties opgeleverd. Heb het inmiddels wel geaccepteerd van mezelf gelukkig!

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:27

Robijntjah schreef:
Ik heb het ooit eens gepresteerd om tegen iemand te zeggen die aan zijn hand werd geopereerd waarvan mijn paard zijn duim af had getrokken: ‘ik zal voor je duimen’ :’)
Heb dat soort dingen heel vaak en kan heel pijnlijke maar ook hilarische situaties opgeleverd. Heb het inmiddels wel geaccepteerd van mezelf gelukkig!
Hahah, oh ik mag hier eigenlijk helemaal niet om lachen, maar dit is wel echt hilarisch. Had er een van mij kunnen zijn :D

Zo zat ik ooit eens bij een Joodse vriendin aan het ontbijt, inclusief haar hele familie. Haar broertje was vol trots aan het vertellen dat hij eindelijk ook leiding mocht zijn bij het kamp waar hij al jaren naartoe ging. Hij was leiding van kamp f, waarop ik droog zei: Ha ha, kampf.

Ik kon wel door de grond zakken.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:43

Hahahaha dat soort dingen zeg ik dus ook :’)

Is bij date nog niet echt voorgevallen gelukkig al kom ik soms ook echt geen wijs uit mijn zinnen omdat het dan in mijn hoofd net iets sneller gaat.
Kan ie goed om lachen gelukkig!

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:48

Hahaha heel herkenbaar. Kan mijn mond mijn gedachten niet bijhouden. Heb ik iets vet goeds bedacht, komt het er nogal onsamenhangend uit. Zo jammer..

Wendy15

Berichten: 11093
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:49

Zonde dat het tegenviel ailil. Misschien ook iets te hoge verwachtingen en geromantiseerd beeld van elkaar door het verleden? Dan valt het misschien snel tegen terwijl als je er meer open en 'nieuw' instapt wel heel leuk is. Niet teveel druk en verwachtingen maar zien hoe het loopt net als dat je iemand helemaal nieuw ontmoet.

Ik babbel weer met een aantal matches nadat date van afgelopen weekend afhaakte. Een inmiddels op app. Hele leuke gesprekken. Woont alleen wel in Groningen :') maar hij stelde zelf voor dat ie wel eens naar t eiland wil komen en heeft vooralsnog niet veel op tegen de afstand dus dat is gunstig.

Van die onhandige opmerkingen vind ik echt hilarisch. Ben zelf ook zo'n lompe flapuit. Eerst praten dan denken :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:04

Ook dat klopt :j

Ging ook door mijn hoofd de laatste weken, als het toen echt goed had gezeten was het wel gaan werken. Maar toch, we waren beide jong en gingen net op int. niveau starten wat betreft onze sport. Dat gaat bijna nooit samen met een relatie, zeker niet als die nog heel erg pril is. En er zat toen ook een flinke zee aan afstand tussen ons, letterlijk.

Voor nu is het i.i.g. even flink bekoeld en ik zie het verder we.

Groningen is vanuit Texel toch juist prima? Ik las eerder dat veel dates de tocht naar Texel een brug te ver vonden, lol. Snap ik niet, hoe vet is het om evt. op een eiland te gaan wonen?

Wendy15

Berichten: 11093
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:18

Misschien ook wel prima dat het nu wat bekoeld is? Gewoon contact houden zo lang als leuk is en als het wel verder gaat sta je er nu wat nuchterder en meer in dit moment in dan dat je vasthoudt aan het verleden.

Van de zomer maandje gedate met iemand uit Groningen die het toch te ver vond en lastig om elkaar niet heel vaak te kunnen zien. Was van hem aardig ondersteboven dus dat was even echt niet leuk.

Ga wel zien hoe dit loopt pas een paar dagen contact dus ben benieuwd of het daadwerkelijk tot een date komt, maar vooralsnog een potentieel interessante man haha.

Tja en wat betreft het eiland mensen vinden het fantastisch of verschrikkelijk iets er tussenin kom ik weinig tegen :')
Maar als ik direct vrij twijfelende reactie erop krijg ga ik er niet echt energie in steken.

Ennuh geen brug he hahaha daar beginnen we niet aan! Die veerboot moet blijven, de charme van een eiland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:19

Ailill schreef:
Primair heb je natuurlijk gelijk, Berdien. Het kan heel simpel zijn.

Echter baal ik er stiekem toch best wel van, had het ook zeker niet aan zien komen en misschien baal ik daar nog wel het meest van. We zijn, as we speak, aan het appen.

En er vallen nu wel wat puzzelstukjes op z'n plaats. Zo hadden we het vrij snel over mijn vorige relatie en de eerste vraag was of ik monogaam was/vreemd ben gegaan. Nu blijkt dus dat hij een paar keer flink is bedrogen, wat natuurlijk kei banketstaaf is. Ik wil hem daar ook met alle liefde bij helpen, maar ben wel van mening dat dit zijn 'probleem' is. En dit bedoel ik natuurlijk niet zo banketstaaf als het nu klinkt.

Weet je, als het goed zit dan denk je niet eens na over dat soort dingen. Ik heb behoorlijk wat trust issues richting mannen en mijn vriend heeft geen moment nagedacht over hoe dat hem zou beïnvloeden, alleen over hoe hij onze date-fase voor mij ook zo prettig en makkelijk mogelijk kon maken. Andersom ook, hij heeft niet de leukste exen en ik heb ook geen enkel moment gedacht 'nou, dat vind ik toch wel een beetje too much hoor'. Als er na een date over dit soort dingen al twijfels zijn weet ik niet of dat minder gaat worden.

Wendy15

Berichten: 11093
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:23

Mwa is per persoon verschillend denk ik. Zelf ook een paar keer flink mn neus gestoten en beetje zo'n instelling van voordeel van de twijfel maar vertrouwen moet je verdienen en is niet vanzelfsprekend :')
Neemt niet weg dat iemand dus ook wel daadwerkelijk t voordeel van de twijfel moet krijgen om überhaupt ergens aan te kunnen beginnen haha

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:25

Vertrouwen moet je ook winnen, maar er zit een verschil tussen vertrouwen moeten winnen vanaf 0 en vertrouwen moeten winnen vanaf wantrouwen. Ik ben een tijd terug tot de conclusie gekomen dat alle dates die ik 'voordeel van de twijfel' gaf gewoon niet leuk genoeg waren, anders was ik er wel anders ingestapt.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:31

Eens!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:33

Ik ben zelf iemand die haar eigen ding makkelijk aan de kant zet en zich een lange tijd aan kan passen. Als er maar uitzicht is op beter. Beetje abstract zo maar het is nogal prive haha. Soms is het de moeite waard, en dat voel je dan wel. :j

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 01:17

Als je tegen de 30 loopt zijn er weinig onbeschreven blaadjes, maar het is maar net hoe je er mee omgaat. Tot aan de geboorte van ons kind heeft de ex van mijn man hem terug gewild. En daar is ze heel ver in gegaan, tja. Geblokt op fb en verder genegeerd.

Ik ben trouwens in maart op Texel en Wendy, ik wéét hoe DOL je bent op baby's dus je mag fijn op de mijne passen <3

Tuttebel

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Zutphen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 01:53

Jullie gaan wel heel rap!

Wat balen ailill! Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Lijkt wel een soap hahha

Ik twijfel of mijn tweede date vrijdag door gaat. App contact moet van mijn kant komen.. vandaag kwam er app met excuses dat hij zoo weinig laat horen want er speelt vanalles in de familie. Mijn reactie daarop wordt niet beantwoord. Dus ik laat het ff van hem komen.

Ondertussen wel leuk app contact met een ander maar hij lijkt wat huiverig om af te spreken

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:41

God ik had gisteren weer een match :roll: Ik zit sinds kort op Parship.. Waren al op Whatsapp over gestapt, maar hij werd heel pusherig, dus ik nam wat afstand.. Steeds als ik kort of even niet reageerde vroeg hij weer bevestiging, helemaal kriegel werd ik ervan. Was ik gisteravond online op de Parship app, krijg ik daar ineens weer een berichtje van hem of ik alweer op zoek was naar iemand anders.. Dus ik vraag Sorry? Nou ik was een shopper en niet toe aan een relatie :') Vervolgens blokkeerde hij me ook meteen overal, dus kon ook niet eens meer reageren :n Onzeker figuur :+

Wendy15

Berichten: 11093
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:43

Whahaha zo lang t niet jankt of stinkt kan ik t goed handelen maar zo lang t hoofd nog niet vast zit pak ik t niet op :')
Kunnen best ff een koffiedate doen ofzo :')

Hahaha wel makkelijk dat ie je meteen blokkeerde hoefde je ook geen energie meer eraan te verspillen

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:50

Relaxed, kom je daar gelukkig makkelijk vanaf :')

Ik paar gesprekken lopen op Tinder weer. Niet serieus nog, maar wel leuk vermaak. Plus nog met mijn oude scharrel dus. We zien wel wat er gaat gebeuren en wat niet. Niet op zoek naar een relatie, maar wat gezelligheid en leuks doen is zeker welkom.

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:06

Vreemde wending ailill, ik dacht dat zit wel goed!
Maar altijd bij enige twijfel: Niet doen, je gevoel liegt meestal niet (zijn issues)

Pffff Relaxed wat een whappie zeg.... ben maar heel erg blij dat hij je geblokkeerd heeft hahaha

Hier nog steeds Tinder in gebruik maar meer uit nieuwsgierigheid wat er gematched wordt :+ er reageren potverdorie echt hele knappies!!!
Maar we gaan toch voor leuk, lief en oprechte interesse...dus zondag weer met Guus afgesproken :D

Pfff alleen mijn ex zit mij al dagen lastig te vallen/warm te houden....
Morgen naar een concert van hem met Afterparty @ his place, maar volgens mij heeft hij weer een dubbele agenda in zijn hoofd }:)
Maar voel echt 0,0 meer voor hem dus morgen keihard afwijzen die hap... ~~}>

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:09

Vreemde situatie hoor Ailill. Luister naar je gevoel in elk geval :(:)

Als er niks meer qua gevoel is, gewoon duidelijk zijn listiglistje. :)

Klinkt prima toch, linoleum? Gewoon plezier hebben, dan zie je de rest wel :D

Vanmiddag een date met iemand. Voor mijn gevoel nog niet echt een klik, maar dat heb ik eigenlijk nooit online. Ik kan pas een oordeel geven als ik iemand echt gesproken heb. Ik ben een beetje zenuwachtig omdat het denk ik niet mijn type is, maar we gaan het zien. :)