Verdwaald kind teruggebracht, ondankbare moeder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Verdwaald kind teruggebracht, ondankbare moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 18:48

Vanmiddag stond er hier een huilend kind van een jaar of 2/3 voor de deur. Hij liep om mama te roepen en was helemaal in paniek. Ik heb hem binnengelaten, geprobeerd wijs te worden uit zijn verhaal en beloofd samen op zoek te gaan naar mama. Snel een jas aangetrokken en met kind in de stromende regen langs de buren om te kijken of iemand zijn kind kwijt was :') . Gelukkig was het jongetje iets gekalmeerd en wees hij een auto aan die van zijn moeder was. Bij drie buren verder aangebeld en daar stond zijn moeder. Ik vermoed dat ze een ander kind op kwam halen van het spelen bij de buren. Hij helemaal blij natuurlijk, ik ook voor hem, maar zijn moeder :') . "Waarom ben je niet in de auto blijven zitten?" vroeg ze. Mij keek ze helemaal geen blik waardig en ze zei niets eens wat tegen me! Ik wou nog niets zeggen (persoonlijk zou ik me als moeder doodschamen als mijn peuter mij kwijt is :') ), maar er kon nog geen bedankje vanaf. De deur werd zo dicht gesmeten... En bedankt als iemand je verdwaalde kind komt terugbrengen :+ . Persoonlijk heb ik nu wel meelij met het jongetje. Ik hoop maar dat zijn moeder toch niet zo'n koud persoon is als ze op mij overkwam :'), maar dat er nog nog geen dankjewel vanaf kon, ongelooflijk...



Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Verdwaald kind teruggebracht, ondankbare moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 18:58

Moest het even van me afschrijven, stond eigenlijk nogal verbouwereerd daar op de stoep toen de deur werd dichtgegooid :( . Ik zou persoonlijk echt geschrokken zijn als iemand mijn kind komt afleveren en dan zou ik honderd keer dankjewel hebben gezegd en gevraagd waar ze mijn kind had gevonden. Maar ja, misschien was ze nogal geschrokken en kwam ze daarom botter over dan gewild.

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Verdwaald kind teruggebracht, ondankbare moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 19:03

@Knollentuin: ze was hem nog niet kwijt. Ze dacht dat hij nog in de auto zat :o , denk ik, omdat ze aan hem vroeger waarom hij niet in de auto zat.

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Verdwaald kind teruggebracht, ondankbare moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 19:22

Ik ga er maar van uit dat het de schrik is geweest en neem aan dat ze de auto per ongeluk niet had afgesloten...

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Verdwaald kind teruggebracht, ondankbare moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 13:26

Goed idee frankiej, heb niets meer gehoord :')

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 19:10

Relax jongens. Dat teruggaan na een week was cynisch bedoeld. Ik ga hart van Nederland er niet bij halen }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Amyyy, Camino_S, Chantalla, ComscoreBot, douschka, Eefje_Sammy, Flieno, Geodeo, hel1, Jannie79, journee, Just_Natural, Lestria, lillylover, maessie, meisje_, sollair310, Tatjanaa, Travel_me, Valerie93, xEva, xPabloBokt en 176 bezoekers