Enge reclames

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13978
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Enge reclames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 22:56

Beste bokkers.. ik zit met een vervelend probleem.
Doordeweek ben ik alleen met mijn lieve hond , en kijk ik savonds graag tv. Alleen na half 9(?) komt er echt op elke zender waar ik naar kijk (4,5,6, mtv enz) reclames over horrorfilms. Met alle enge hoofdfiguren erin afgebeeld.

Ik kan echt heel slecht tegen horror. Het is niet de eerste ik dat ik jankend en schreeuwend in bed lig omdat ik aan die figuren denk en dan denk ik dat ze in huis zijn. Het is verschrikkelijk.

Ja misschien een domme vraag , maar valt er iets tegen te doen? Ja je tv uitzetten maar verder... ben bang van niet.. laatst wou ik black beauty kijken en typte ik dus black in , waarna netflix helemaal vast liep en ik dus gedoemd was om naat covers van enge horrors te kijken -O- durfde niet eens naar de tv te lopen om het knopje uit de drukken..



Wie heeft de tip?...

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:01

Heel herkenbaar, hier ook zo'n angsthaas. :o
Als er reclame is doe ik altijd het geluid uit en ga dan op mn telefoon kijken, facebook/bokt/marktplaats oid.
Als je in bed evengoed bang bent zou ik muziek zachtjes aandoen op je telefoon en je daarop concentreren, of in bed even een stukje comedy kijken, of grappige filmpjes op youtube op je telefoon om je gedachte te verzetten.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:02

Geluid uitzetten bij reclames en even op je telefoon zitten? Timer zetten voor 7 minuten, zolang duren ze meestal :)

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:04

Lastig.. tja het beste is toch uitzetten. Of relativeren dat het maar covers/reclames zijn van iets fictief en niet echt.
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 07-01-18 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Eilinora

Berichten: 11915
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:04

Cartoons kijken naderhand.

Als ik niet kan slapen zoek ik op YouTube deze muziek op.
Dan ben ik zo weg.


GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:10

Ik heb geen last van enge reclames, maar heb sowieso een hekel aan reclame. Geluid gaat dus direct uit en als ik het qua beelden dan nog te druk vind kies ik op mijn tv voor de programmagids, dat zorgt ervoor dat er nog maar een heel klein venstertje met de reclame overblijft en de rest van de ruimte wordt ingenomen door de de gids; lekker rustig :) . Misschien heb jij ook een dergelijke functie op je tv? Of PIP misschien (picture in picture, dus naar een andere zender gaan terwijl je in het klein nog de ene zender ziet).

Anders snel op teletekst drukken en zo af en toe weer even kijken of de reclame voorbij is.

Kabayo

Berichten: 13978
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 23:12

Dankjewel allemaal voor de tips. Ik kijk altijd weg. Maar hoor het inderdaad altijd. Zal hem voortaan uit zetten.

Slapen gaat gelukkig nu redelijk. Hond ligt nu naast mij op de vloer

Gdg ik ga het morgen direct bekijken! Zover ik weet zie ik bij de telegids alleen tekst en doorzichtig de reclame erdoor heen :+ zal het morgen testen

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:19

Wij nemen een heleboel op, en we spoelen alle reclame door :) Wij kijken zelden tot nooit live tv. Gewoon omdat we een hekel hebben aan reclame maar ik denk dat je hier hier ook misschien voor zou kunnen gebruiken?

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Enge reclames

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:21

hahaha dit kon ik wel geschreven hebben. schrok laatst zelfs van de nieuwe lexa reclame met dat meisje van the ring.

duurde nog geen 3 seconde en was grappig bedoeld en toch zat ik er helemaal van te trillen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Enge reclames

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:57

Ik ga mee met Bralindy. Dat je moet realtiveren dat het niet echt is, dat het acteurs zijn. Maar over het algemeen laten ze volgens mij geen echt enge dingen zien in een reclame toch?
Maar ts is het misschien een idee om er met iemand een keer over te praten? Want dat jij niet kunt slapen van een reclame, lijkt me echt heel lastig.

Kabayo

Berichten: 13978
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 19:23

ierusju schreef:
Ik ga mee met Bralindy. Dat je moet realtiveren dat het niet echt is, dat het acteurs zijn. Maar over het algemeen laten ze volgens mij geen echt enge dingen zien in een reclame toch?
Maar ts is het misschien een idee om er met iemand een keer over te praten? Want dat jij niet kunt slapen van een reclame, lijkt me echt heel lastig.

Oh misschien raar verwoord ,ik kan wel slapen van een reclame. Niet van de film zelf :')

Tsja makkelijk zeggen , inzien dat het niet echt is... maar dat weet ik ook wel , maar het beeld lijkt zó echt.

Nou tegenwoordig laten ze echt enge zombies zien die mensen vermoorden bijv of die van slenderman :brr:

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:31

Kabayo schreef:
ierusju schreef:
Ik ga mee met Bralindy. Dat je moet realtiveren dat het niet echt is, dat het acteurs zijn. Maar over het algemeen laten ze volgens mij geen echt enge dingen zien in een reclame toch?
Maar ts is het misschien een idee om er met iemand een keer over te praten? Want dat jij niet kunt slapen van een reclame, lijkt me echt heel lastig.

Oh misschien raar verwoord ,ik kan wel slapen van een reclame. Niet van de film zelf :')

Tsja makkelijk zeggen , inzien dat het niet echt is... maar dat weet ik ook wel , maar het beeld lijkt zó echt.

Nou tegenwoordig laten ze echt enge zombies zien die mensen vermoorden bijv of die van slenderman :brr:


Huh ik snap het niet. Je gaat de film toch niet kijken nadat je de reclame hebt gezien?
Wat voor zenders kijk je dan dat ze daar horor reclames uitzenden?

Kabayo

Berichten: 13978
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Enge reclames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 19:37

Ik heb vroeger wel eens een horror film gezien. En daar kan ik niet tegen ,blijkt. Wellicht daar een trauma aan overgehouden. Ik kijk nu echt geen horror meer.

Oh dat weet ik even zo snel niet. Mtv sowieso