Tja..daten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:21


Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:23

Als ik die man was zou ik heeeel hard rennen := Wat een theatrale reactie na 1 date.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:24

amado7 schreef:
Ik vind je reactie niet heel raar hoor TS. Ik vind dat als hij geen geld heeft ook niet met jou op date kan. Het kan best dat hij ineens uitgaven heeft gehad maar je neemt geen meisje op date als je geen geld hebt. Maar dat terzijde.

Ik snap ts wel. Hij geeft aan dat hij moe is dus niet te laat. Jij zegt dat hij dan naar bed moet gaan en hij reageert dat hij dan wel naar iemand anders gaat. Misschien is je reactie niet helemaal gepast maar ik snap je irritatie wel. Lekker laten gaan die gozer! Klinkt alsof hij niet helemaal genteresseerd is in je.
Ik breek als man zijnde ook even in, interessant topic.

Echter zegt hij dat hij dan wel iets anders gaat doen, niet dat hij naar iemand anders gaat :n

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:24

Het klinkt inderdaad alsof hij niet heel erg geïnteresseerd is, lekker laten gaan! Laat hem maar wat moeite doen :D

En ik snap jou reactie m.b.t. Het moe zijn wel, hij wil het niet te laat maken maar wel iets anders gaan doen? Ik had waarschijnlijk hetzelfde gereageert wat een stomme smoes ~~}>

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Tja..daten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:26

Verkeerd gelezen Aillil (wie weet er nou niet dat jij een man bent :D ) Excusess!

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:28

Ts, dit is wat ik nu heb gezien het derde topic wat je opent na dat je een date hebt gehad en daarna niks meer hoort/dingen niet gaan zoals je wilt.

Zoals ik net al zei... iets minder verwachten denk ik. :o

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1773246&hilit=Lottesmokey&start=0

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1598220&p=75768002&hilit=Lottesmokey#p75768002

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1816506&hilit=Lottesmokey

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1250944&hilit=Lottesmokey

Deoiridh
Berichten: 503
Geregistreerd: 22-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:50

Voor zover ik dit kan beoordelen in een topic vind ik jouw reacties eigenlijk niet zo leuk. Vrij scherp, ongeduldig en een beetje gevat.
Ik zou zelf direct klaar zijn met zulke reacties, zeker als je iemand nog niet zo lang kent (en als ik iemand langer ken dan vind ik het zeer onprettig als iemand zo reageert).
;)

LotteSmokey
Berichten: 252
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Limburg (Brunssum)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 00:21

BlackShadowZ schreef:



Hahah ik deel graag mijn dates met jullie.
Ja, ik ga mijn verwachtingen van dates bijstellen. Ik hoop te snel. :)

LotteSmokey
Berichten: 252
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Limburg (Brunssum)

Re: Tja..daten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 00:23

Ik ga bij de volgende (tinder)dates minder verwachten.
Ik reageer inderdaad snel uit emotie waardoor ik achteraf pas de consequenties zie en het vervelende van whatsapp is dat berichten verkeerd kunnen overkomen.

Ik vind het verhelderend wat jullie schrijven en ik neem het mee in mijn date toekomst! :-D

BarbaLala

Berichten: 9607
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 01:23

Ai, zoveel twijfelende topics al en dan ook nog over dates..wat ik vermoedde klopte dus inderdaad.
Wat jammer dat je zo onwijs onzeker bent TS!

Mijn berichtje hierboven kwam wellicht wat kort over doordat ik (sowieso weinig en nu dus helemaal) geen smileys gebruikte maar het is enkel goedbedoeld; Geloof me, als je met jezelf en je zelfvertrouwen/ eigenwaarde aan de slag gaat zul je merken dat er een last van je schouders afvalt en het je niets meer kan schelen als iemand zich als een hork gedraagt, want je weet dan gewoon wat je waard bent en te bieden hebt dus schuif je het makkelijk af! :)
Sterkte met je probleem!

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:33

LotteSmokey schreef:
Ik ga bij de volgende (tinder)dates minder verwachten.
Ik reageer inderdaad snel uit emotie waardoor ik achteraf pas de consequenties zie en het vervelende van whatsapp is dat berichten verkeerd kunnen overkomen.

Ik vind het verhelderend wat jullie schrijven en ik neem het mee in mijn date toekomst! :-D

Ik vind dat je gewoon jezelf moet kunnen zijn. Als jij nu eenmaal zo bent op een date dan is dat prima en dan zoek je gewoon verder naar een vriend die bij jou past en jou juist leuk vind met jouw typische karakter en eigenschappen. Het is best een domper als een date niets wordt,maar dat is all in the game!