Tja..daten

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Celiien

Re: Tja..daten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 11:22

Zo nou jou had ik ook de deur gewezen := eerlijk er voor uitkomen en dan nog gezeik krijgen ook. Want je weet zelf ook dat als je ‘een colaatje’ gaat drinken, dat niet bij 1 blijft. En als je dan krap bij kas zit :=

Maar goed, zou maar lekker door gaan swipen dan. Dit wordt hem duidelijk niet als jullie je nu al aan elkaar ergeren :roll:

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:55

eenitraM schreef:
Cayenne schreef:

Serieus? Ook wanneer je hem amper kent? Misschien is er een noodgeval tussen gekomen wat veel geld heeft gekost?
Ik vind dat nogal kortzichtig :o

Sorry TS, maar jouw reactie ging imo wel erg over de top. Als ik hem was had ik je ook in je sop laten gaar koken.
Je wist trouwens van tevoren al dat hij een 'badass' (wat een bewoording :') ) is en met veel meiden contact heeft, dus daar zou je ook niet over moeten miepen.

Als die niet eens een drankje kan betalen, ja dan heb je het ergens krang zitten

Nou met de dure kerstmaand achter de rug en misschien nog meer geplande dingen vind ik dat niet heel raar hoor := als jij deze maand 4 verjaardagen en dingen gepland hebt met vrienden, kost dat over het algemeen ook geld :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie