Niet monogame relaties op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:38

De rest van mijn leven bij dezelfde persoon blijven zou denk ik niets voor mij zijn. Tegenwoordig wordt er zoveel vreemdgegaan, dan kun je er beter meteen maar open over zijn.


Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:35

Toevallig dat dit topic bovenkomt. Mijn moeder date momenteel een andere man naast mijn vader, ik blijf het best wel vreemd vinden en mijn ooms ook, die maken daar telkens grappen over :D
En ik ben zelf verliefd op een man die al een relatie heeft met een man, stiekem wil ik ze allebei wel, maar dat moet maar niet...


Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:40

Hier wonen veel Christenen (ikzelf ook trouwens, maar niet supergelovig ofzo), voor hen is het heel raar en nog steeds voor heel veel mensen denk ik. Zoiets zou ik nooit aan mijn vriendin durven te vertellen. Maar wel handig twee mannen, kun je dubbel zoveel kinderen krijgen :P

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:17

I know, maar als jij vier wilt en hij twee, dan zijn twee mannen handiger :')

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:49

anjali schreef:
BlackShadowZ schreef:
Huertecila volgens mij gaat dit hele topic over niet monogame relaties in de breedste zin van het woord? Volgens mij is dit niet enkel polyamorie. Heb ik ook met geen woord over gerept dus ik vraag me af waarom je dat aan mij linkt.

De definitie van polyamorie is volgens het online woordenboek het hebben van meerdere liefdesrelaties. Wat voor mij dus niet van toepassing is. Aangezien ik het niet accepteer dat mijn partner een andere liefdesrelatie heeft. Ik accepteer en sta er achter dat er seks met andere personen plaats vindt van beide kanten.

Maar vinden jullie het dan leuk om sex te hebben met iemand waar je geen liefde voor voelt?


Ik kon dat wel, maar nu niet meer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DJZ, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Jolynne, Kabayo, YandexBot en 106 bezoekers