BH’s kopen, wat een gedoe

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 09:00

oef hier ook zo'n hekel aan bh's kopen, ik heb zegmaar gerust geen borsten en moet dus wel een beugel bh met push up dragen anders ben ik helemaal plat, echt vreselijk lelijk. Maar daarnaast zit ook alles nog is verschrikkelijk met zulke kleine borsten want niks sluit mooi aan, en de kleine puntjes die ik heb hangen ergens onder mijn oksel als vetrolletjes, mijn "borsten" staan echt helemaal naar buiten waardoor ze altijd half klem zitten onder het bandje en het midden dan juist weer open staat.
Sinds kort voor het eerst bh's gevonden die ik wel aan kan en niet helemaal open staan of zeer doen, misschien dat de dames met de kleine borsten onder ons er iets aan hebben https://www.controlfashion.nl/magic-magical-t-back-lace
Voordeel hier van vind ik ook nog dat de bandjes niet af kunnen zakken met paardrijden, dit gebeurde mij namelijk altijd :D


Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 08:48

Ik denk niet dat een kleinere omvang zal gaan Geryon, ik ben wel best breed gebouwd namelijk, heb ook een flinke billen partij en brede schouders, het enige dat niet mee komt in mijn lichaam zijn de borsten :+

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:39

Zou het eens kunnen proberen, maar dat kan dus ook als je echt helemaal geen borsten hebt?. Voelt wel leuk om te kunnen zeggen dat ik cupmaat C heb ineens hahaha.
En bikini's, hoe doen jullie dat dan? Dat is helemaal drama want dan kan je het natuurlijk niet meer verstoppen onder een shirt. :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Freyr, heidy_wilco, ImkeTarek, LuCa88, m0niekkkie, maessie, Majestic-12, Meert, Mizora, Momo94, PeerAppel, ryukapple, shadowstar, Wopkebrok en 57 bezoekers