Verleden los laten, maar hoe verder?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Verleden los laten, maar hoe verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:45

Wat een vreselijke dingen heb je meegemaakt in je leven. Ik kan me goed voorstellen dat het een hele worsteling is om dat te boven te komen allemaal, en een manier te vinden om daar mee te kunnen dealen is ook een hele zoektocht.
Knap dat je toch bent doorgegaan met zoeken naar de juiste hulpverlening ondanks alle prutsers die er tussen zitten (daar kan ik over meepraten, helaas is de kwaliteit van de GGZ in Nederland beneden alle peil en moet je echt van goede huizen komen qua doorzettingsvermogen en vechtlust wil je die zorg krijgen die je nodig hebt.)
Wat ik lees is eigenlijk heel positief; Je hebt iemand gevonden die je kan helpen. Dat er nu andere problemen opborrelen nadat je voor het eerst goede hulp hebt gehad is niet meer dan logisch, je komt nu pas toe aan jezelf.
Dat is super eng en ook weer heel lastig maar met de juiste hulp kom je daar ook uit.
Lekker aan jezelf gaan werken, eerlijk zijn naar jezelf toe en niet teveel spiegelen aan anderen of wat maatschappelijk/ emotioneel wenselijk is, dan kom je er wel. Weet ik zeker :) .

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmberG, AmyJamess, BelgenGek, BLEXBot, bora, Dee_Es, Fee_, Googlebot, Kidde, laura_estee, linoleum, m0niekkkie, Malissaa1, redbutton, TheNovelist, Witje2, YandexBot en 58 bezoekers