Hoe zijn jullie aan je (kinder)oppas gekomen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

floorsil

Berichten: 2641
Geregistreerd: 22-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 22:43

Ik paste eerst op kinderen waar mijn zussen eerst op paste. Dus via mijn zussen de kids overgenomen. En in mijn studenten tijd ben ik de oppas geworden van de kinderen van een jaarclubgenootje van mijn zus. Misschien erg lux voor die mensen omdat ik kwam oppassen op mijn 25 ste ongeveer en nog steeds af en toe oppas. De oudste is nu 5 en die is echt als een nichtje voor mij. Ook nog de kinderen van een ander jaarclubgenootje gepast maar die zijn verhuisd.
Nu pas ik af en toe op mijn nichtjes. Heb ooit ook eens via een oppassite geprobeerd maar dat voelt toch vreemd.
Zelf zou ik nu de kinderen vragen van vrienden van mij of uit de buurt of die zouden willen oppassen mochten wij ooit kinderen krijgen.


floorsil

Berichten: 2641
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Hoe zijn jullie aan je (kinder)oppas gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 07:54

Maar als je het naar de opvang brengt betaal je iets van 8 euro per kind dus dat is 24 euro een voor een schoonmaker betaal je volgens mij iets 10 per uur dus dan zou je voor een uur weg en je huis schoonmaken zo'n 34 euro kwijt zijn. Dan is 10 euro best goedkoop. Denk dat je dat best kan vragen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, AnoukS_, Cemlys, Charlotte446, Dees, Galaika, inge_romeo, Inney, Lau, Majestic-12, ManonGrr, manonutjuh, nuscaniels, ontherun, Ookami, oscar1996, Pabie, Relserk, Symke, Talishe, Zoe_97 en 76 bezoekers